סקאץ' פורימי. משפחת ליברמן בהרכב מלא (צילום: קרן ליברמן)
סקאץ' פורימי. משפחת ליברמן בהרכב מלא (צילום: קרן ליברמן)

הסקאץ' הפורימי המופלא של משפחת ליברמן מקרית ים

במשך שני לילות לבנים, יצרה הצלמת והיוצרת קרן ליברמן מקרית ים, תחפושות לכל בני משפחתה בהשראת בית הקפה-מסעדה סקאץ' בסמי עופר. בית הקפה הסכים לנדב להם את הלוקיישן לצורך צילומים, והתוצאה המרהיבה לפניכם

פורסם בתאריך: 20.3.24 17:09

כבר 15 שנה שבכל שנה, בפורים, הצלמת קרן ליברמן מקרית ים מכינה לבעלה ולילדיה תחפושת משפחתית, בכל פעם בקונספט אחר. השנה היא החליטה להכין את התחפושת בהשראת בית הקפה-מסעדה סקאץ' באצטדיון סמי עופר.

הסקאץ' הפורימי של משפחת ליברמן (צילומים: קרן ליברמן)

הסקאץ' הפורימי של משפחת ליברמן (צילומים: קרן ליברמן)

ליברמן היא צלמת יוצרת של צילומי הריון, ניו בורן, תינוקות עד גיל שנה ומסיבות בת מצווה בטבע ובסטודיו שלה, "יצירה מהבטן". על השאלה מאין שאבה את הרעיון לתחפושת בהשראת סקאץ', היא משיבה: "קודם כל, חשוב לי להדגיש שאין לי שום קשר לבית הקפה. מאיפה בא לי הרעיון? זו באמת שאלה טובה. מכיוון שאני צלמת יוצרת יש לי מלא תפאורות, וכבר הרבה זמן שאני רוצה לייצר תפאורה בסגנון של סקאץ'".

צפו בסרטון המרהיב:

סקאץ' בסמי עופר, למי שלא מכיר, הוא בית הקפה הדו ממדי הראשון, שמספק מעבר לקולינריה, גם חוויית אירוח וחוויה חושית אחרת. כל המקום המונוכרומטי, שצויר על ידי אמנים מקומיים, יוצר תחושה של שהייה בתוך ציור שחור-לבן.

 

 

את התחפושות לבני המשפחה יצרה ליברמן מקאפים ("כל התחפושות של כולם עלו לי 200 שקלים"), והתאימה אותן לפי התחביבים של כל אחד ואחד. היא מספרת: "אני צלמת; בעלי, צביקה, עושה סאפ, גולש, הוא אוהב לשתות בירה ויש לו חלום לקנות חיפושית; הבן שלי, יובל תמיר (12), אוהב כדורגל, הוא שוער במכבי חיפה; הבת שלי שיזף (14) מקפידה על שגרת טיפוח, והבת שילת (10) אוהבת את המטבח. הכנתי להם את התחפושות במשך שני לילות לבנים, ופניתי לסקאץ', שזה מקום מאוד אינסטגרמי, בבקשה לערוך את הצילומים אצלם, והם נענו בחיוב".

הסקאץ' הפורימי של משפחת ליברמן (צילומים: קרן ליברמן)

הסקאץ' הפורימי של משפחת ליברמן (צילומים: קרן ליברמן)

הילדים מסכימים בכל שנה לשתף איתך פעולה?

"הם נולדו לתוך זה, זה הגיבוש המשפחתי השנתי שלנו, והם גם עוזרים בהכנה של התחפושות. מעבר לזה, יש להם את התחפושות שלהם, על פי בחירתם ורצונם, ובזה אני לא מתערבת. אני לא מתערבת להם בחלומות. יום הצילומים המשפחתי הוא כיפי וחווייתי, בכל שנה אנחנו עושים זאת בלוקיישן אחר, וככה מצטרף לאוסף של פורים עוד מגנט שתלוי לסבא ולסבתא על המקרר. לסבא וסבתא יש כבר מגנטים של כל השנים".

הסקאץ' הפורימי של משפחת ליברמן (צילום: קרן ליברמן)

הסקאץ' הפורימי של משפחת ליברמן (צילום: קרן ליברמן)

בסטודיו שלה בקרית ים יוצרת ליברמן צילומי הריון ומשפחה מרהיבים בקונספטים שונים על רקע תפאורות מתחלפות. היומן שלה לצילומי פורים מלא עד אפס מקום, אבל כל מי שרוצה להצטלם בהשראת הסקאץ' מוזמן, כי יש כבר פינה עם תפאורה ייעודית. "אני מייצרת עכשיו עולם שלם של אביזרים, וכל מי שיבוא להצטלם, יקבל את כל האאוטפיט ממני, גם את הבגד. זה יהיה מהמם לבוק של בת מצווה. תחשבי על ילדת בת מצווה עם שמלה מקרטון ולקים צבעוניים וכל התפאורה ברקע, זה יהיה מושלם".

את היצירות המרהיבות של קרן ליברמן תוכלו לראות בעמוד האינסטגרם שלה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר