מתחדשים בתקציב 2022 (צילום: דוברות קרית ים)

אושר התקציב של קרית ים ל-2022: 315 מיליון שקלים

98 מיליון שקלים יוקצו לחינוך, כ-67.5 מיליון שקלים לרווחה. התקציב הבלתי רגיל שאושר עומד על 443 מיליון שקלים. עיריית קרית ים נמצאת בעיצומה של תוכנית הבראה, ומהעירייה נמסר, כי כל היעדים הושגו

פורסם בתאריך: 23.12.21 13:18

 

התקציב הרגיל המאושר הינו בגובה של כ-315 מיליון ש"ח ו-443 מיליון ש"ח בתקציב הבלתי רגיל. הצעת התקציב הינה מאוזנת וללא גרעון שוטף, וכוללת גם צמצום של למעלה מ-35 מיליון שקלים מהגרעון הנצבר.

ראש העיר דוד אבן צור: "תקציב העירייה הינו מלאכת מחשבת של שיקולים וסדרי עדיפויות שנועד לאפשר את מימוש החזון העירוני – הצעדת קריית ים קדימה כעיר, חוף ים. נקטנו בגישה של המשך התייעלות וצמצום בהוצאות, לצד ייזום הכנסות חדשות ומיצויין של הכנסות קיימות, כאשר לנגד עינינו עומדת טובת תושבי ותושבות העיר".

הרכב התקציב כולל כ-98 מיליון שקלים לתחום החינוך (31%), תקציב הרווחה הינו כ-67.5 מיליון שקלים ומהווה כ21% מן התקציב. בשני התחומים חל גידול ניכר הודות לגיוס משאבים ממשרדי הממשלה.

תחומי התברואה, הניקיון, הגינון ועוד גדלו בכ-5 מיליון שקלים, מ37 מיליון שקלים בשנת 2021 לכ-42 מיליון שקלים בשנת 2022.

התקציב הבלתי רגיל (תב"ר) המעיד על הפיתוח העירוני הינו הגדול ביותר בהיסטוריית קריית ים – 443 מיליון שקלים, המעידים על תנופת פיתוח חסרת תקדים בהיקפה. לצד אישור התקציב, מועצת העיר דנה בעמידה בתכנית ההבראה בה נמצאת עיריית קריית ים, כאשר כל אבני הדרך הושגו בהצלחה יתרה וחלקן הגדול אף לפני הזמן שהוגדר על ידי משרד הפנים.

שנת 2022 תהא שנה בסימן של צמיחה והתחדשות, בדגש על יצירת מקורות הכנסה, מימוש פרויקטים משמעותיים של מבני ציבור ושל מתחמי התחדשות עירונית, וכן אכלוס של שכונת "גלי ים" החדשה.

התקציב אושר פה אחד וללא התנגדויות. תקציב העירייה לשנת 2022 מוגש בימים אלו לעיון ואישור משרד הפנים, ולאחר אישורו יעלה לאתר עיריית קריית ים.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר