הכירו את עו"ד ג'וליאן חדד
הכירו את עו"ד ג'וליאן חדד

משרד עורכי הדין ג'וליאן חדאד

עורכי דין מצוינים נמדדים באיכות הפעילות העסקית שבה הם מעורבים ובהגנה אפקטיבית על לקוחותיהם. יצאנו להכיר את עו"ד ג'וליאן חדאד

פורסם בתאריך: 19.2.19 20:58

משרד עורכי הדין ג'וליאן חדאד מתמחה בדיני מסים, הלבנות הון ועבירות כלכליות, לצד תחומים משפטיים נוספים.

המשרד מספק ייעוץ ולווי משפטי מהטוביחדם בתחומם, בכלל ההיבטים הקשורים לעבירות הונאה מורכבות, רגולציה, מיסוי, ועבירות פיננסיות על כלל דרגותיהן. לעורכי הדין במשרד ניסיון רב בכל תחומי ההונאה והפשע הפיננסי, והם מספקים הגנה מצוינת ללא תחרות באמצעות הידע הרב והמוניטין שנצברו היטב כמשרד המוביל את התחום. "צוות ההגנה המומחה שלנו נוקט בגישה פרואקטיבית ופרגמטית לייעוץ משפטי ואסטרטגיה מתאימה לכל מקרה ומקרה". אומר עו"ד ג'וליאן חדאד. "אנו מחויבים לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו וגאים בהצלחותינו המוכחות"

המשרד נוסד על-ידי עורך דין ג'וליאן חדאד ומנוהל על ידיו. הוא כולל עורכי דין, יועצים ומומחים כלכליים בעלי השכלה חשבונאית כלכלית, ומתגאה בקשריו המצוינים עם רשויות החקירה של רשות המסים וכן עם הפרקליטות והלשכות המשפטיות השונות.

עורך דין חדאד מומחה וותיק וידוע לדיני מיסים, בעל ניסיון עשיר ורב שנים בייצוג בבתי משפט ואל מול רשויות המס, אמון על ניהול תיקים מיסים והלבנות הון ייחודיים מן המורכבות בתולדות המדינה וחתום על הצלחות והישגים משפטיים רבים וחשובים בעולם המשפט ובכלל זה בתחום דיני המס.

עורך הדין ג'וליאן חדאד הינו ליטיגטור ברמה גבוהה, כריזמטי ובעל כושר השפעה המביא לידי ביטוי את מומחיותו ושליטתו לרמת הישגים מעוררת השראה.

משרד עורכי הדין ג'וליאן חדאד מקיים שיתופי פעולה פוריים עם משרדי רואה חשבון ויועצי מס בכל הנוגע לתחומי התמחות המשרד. על כך אומר עו"ד חדאד: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם משרדי רואי חשבון מאזור חיפה והצפון וכן במרכז. הסניף הראשי של המשרד ממקום בעיר חיפה ויש לנו סניף נוסף בעיר נצרת אשר משרת את קהל הלקוחות ממחוז צפון. אנחנו מייצגים גופים גדולים כגון: אגד, אגודה שיתופית, חברת צדוק תובלה יבשתית, וחברות גדולות נוספות מהמובילות במשק. לטובת לקוחותינו עומדת תשתית משפטית מגוונת, רחבה וענפה, המנוהלת על ידי מיטב אנשי המקצוע המומחים והמובילים בתחומם".

מלבד כל אלו, יועדה מחלקה ייחודית במשרד עו"ד חדאד, העוסקת בנזקי רכוש ותאונות דרכים, אף היא מספקת לווי לחברות הובלה גדולות במשק, ארגוני ענק וכן לקוחות פרטיים.

מה חשוב לדעת בעניין דיני המסים?

"דיני המסים למעשה נחלקים לשני תחומים עיקריים: ההיבט הפלילי וההיבט האזרחי. בהיבט הפלילי, מה שלא כולם יודעים הוא, שהתיקון האחרון שנכנס לחוק איסור הלבנת הון (תיקון מספר 14 לחוק איסור הלבנת הון, הוספו לרשימת עבירות המקור המנויות בתוספת הראשונה לחוק, עבירות מס חמורות, כגון עבירות לפי סעיף 220 לפקודת מס הכנסה, עבירות על פי סעיף 117(ב) לחוק מס ערך מוסף, ועבירות לפי סעיף 98(ג2) לחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), הופך עבירת מס לעבירת מקור. המשמעות עשיית פעולה ברכוש שמקורה בעבירת מס, תהווה עבירה פלילית ע"פ חוק איסור הלבנת הון שהעונש בגינה יכול להגיע עד 10 שנות מאסר.

בהיבט האזרחי, משרדנו נותן מענה לעוסקים / נישומים שנקלעים לסיטואציות אזרחיות שונות מול רשות המסים, כגון חיובים הנובעים משומות אזרחיות, כפל מס, פסילת ספרים, שימועים בטרם פסילת ספרים שומות אזרחיות, ערור על שומות.. משרדנו מספק עטיפה מקצועית ואמינה לקהל לקוחותיו ובמיוחד לאלו שניצבים אל מול החלטות מנהליות חריגות ופוגעניות".

עו"ד ג'וליאן חדאד

עו"ד ג'וליאן חדאד

באיזה שלב מומלץ להתייעץ עם עורך דין בחקירת מסים?

"לרשות המסים יש זרוע חקירתית משלה אשר אמונה על פתיחת תיקי חקירה הן לצורך חיובים אזרחיים והן לצורך ענישה פלילית. הנאשם מוזמן לחקירה כאשר לחוקר רשות המסים יש אותן סמכויות של חוקר משטרתי, כך לדוגמה לחוקר מס בדרגת רכז קיימת סמכות לעכב ואף לעצור חשוד למשך 24 שעות ועד להארכת מעצרו על ידי שופט ככל שהדבר מצדיק זאת. המדובר בשלב מאוד קריטי שמומלץ כבר משלב זה למצות את הזכות ולהתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום.

לרוב מדובר באנשים נורמטיביים שאין להם כל ניסיון במעמד זה ושאינם מכירים את הזכויות שלהם כנחקרים וכחשודים. אדם שלא מבין את המשמעותיות עשוי לומר שדברים שיסבכו אותו אח"כ ולמצוא את עצמו בסופו של דבר ניצב בפני עונש של מאסר מאחורי סורג ובריח, עו"ד שמתמחה בדיני מס ומכיר את המטריה יכול לספק ללקוח חשוד את הייעוץ המקצועי הנדרש והקריטי בשלב זה".

מה משרדך מספק עבור לקוחותיו?

"משרדי מספק ליווי צמוד כבר מהשלב החקירתי. אנחנו מלווים את הלקוח מרגע שהוא נקרא לחקירה ברשות המסים ומייעצים לו כיצד להתנהל אל מול החוקרים המנוסים של רשות המסים. בנוסף, אנו באים במגע עם החוקרים כבר מהשלב החקירתי ועושים את מירב המאמצים בכדי לסיים את הסאגה בכמה שפחות נזק עבור הלקוח."

בתיקי מסים יש את האפשרות להמיר את ההליך הפלילי כשהוא נמצא בשלב החקירתי, בכופר כסף. מושג הכופר נתפס ככפרה על מעשה, וזהו גם הרציונל שעומד מאחורי המרת אישום פלילי בכופר כשמדובר בעבירות מס. תשלום כופר הכסף נועד לשחרר חשוד בעבירות מס מאחריות הפלילית וכן מן המעמד הבלתי נעים כנאשם במסגרת הליך פלילי. תשלום הכופר עוצר את כל ההליכים המשפטיים המתנהלים כנגד החשוד , ואם אותו חשוד עצור תשלום הכופר מביא לשחרורו במיידי.

ועדת הכופר ברשות המסים היא הועדה האמונה לדון בבקשות להמרת הליכים פליליים בכופר כסף, אשר דנה בכל בקשה ובקשה בהתאם לקריטריונים המנחים לצורך זה. סכום כופר כסף יכול להגיע לכדי 30% מגובה עבירת המס.

משרד עורכי דין ג'וליאן חדאד הוא משרד בוטיק לענייני מיסים, עבירות כלכליות והלבנת הון, בעל ניסיון עשיר והישגים מרשימים בתחומי עיסוקיו של המשרד, מיסוי אזרחי, מיסוי פלילי והלבנות הון. כמו כן, מספק שירותי ליטיגציה מקצועיים בכל הקשור לתחומי עיסוק המשרד. חזון המשרד הוא טיפול אישי צמוד ומתן מענה כולל ומתן רשת ביטחון ללקוחותיו, תוך חשיבה מקצועית ומתוחכמת, בעל יכולת להתמודד מול רשויות המס, יחידות החקירה הנבחרות במדינה והגורמים המשפטיים כאחד.

קישור לאתר
עמוד פייסבוק: ג'וליאן חדאד משרד עורכי דין

טל': 04-6262668
פקס: 04-6262669
נייד : 0505256570
סניף ראשי: כתובת רח' העצמאות 102, חיפה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר