עורכי הדין הפליליים המומחים באזור הצפון. תמונה ממאגר Ingimage
עורכי הדין הפליליים המומחים באזור הצפון. תמונה ממאגר Ingimage

עורכי דין פליליים בצפון – המומחים בתחום

עורכי דין פליליים עומדים לרשות לקוחותיהם במקרים של עבירה פלילית, בין אם מדובר באלימות במשפחה, הטרדה מינית, שוד, ואפילו רצח. עורך דין פלילי מקצועי ובעל ניסיון וותק, הוא האדם לו אתה זקוק בכדי להגן על זכויותיך בכל שלב בהליך המשפטי. הכירו את עורכי הדין הפליליים בצפון

פורסם בתאריך: 23.7.19 14:53

עדכון אחרון: 15.7.20 16:10

עורך דין פלילי אבי תגר

על מקרי אלימות במשפחה אנחנו שומעים רבות בתקשורת. מקרים מעין אלה זוכים לסיקור נרחב וכתבות בעיתונות ובטלוויזיה. אלימות במשפחה מוגדרת כהתנהגות כוללת לאלימות של אחד מבני הזוג כלפי בן הזוג השני ו/או ילדיהם. אלימות כוללת בתוכה אלימות מילולית, אלימות נפשית, אלימות גופנית ואלימות כלכלית.

אלימות מילולית כוללת השפלות, קללות, כינויי גנאי ופגיעה ברגש. אלימות פיזית תתבטא בפגיעות גופניות כגון: מכות, חבטות, סטירות, חניקה וכוויות. אלימות נפשית תהיה זאת שתפגע ביכולות החשיבה וההיגיון של הנפגע/ת. אלימות כלכלית תהיה זאת שתמנע מאחד מבני הזוג גישה למשאבים כלכליים משותפים דוגמת חשבונות בנק וכרטיסי אשראי, במטרה לשלוט בבן/בת הזוג ובכך למנוע יכולת פעולה עצמאית.

"במקרי אלימות במשפחה ישנה חשיבות רבה לבחירת עורך דין מנוסה ובקיא בדין הפלילי. בדיקת פרטי המקרה, איסוף ראיות והצגת הדברים בבית המשפט יהיו אלה שישפיעו על המשך חייו של המיוצג", אומר עורך דין אבי תגר, עו"ד פלילי.

"מקרי אלימות במשפחה מזעזעים אותנו. אנחנו תוהים איך אב יכול לפגוע בילדיו או בעל יכול לנהוג באלימות כלפי אשתו. המקרים הללו מעלים תהיות רבות ותחושות קשות כלפי הצד הפוגע ורגשות אמפתיה כלפי הנפגעים. יחד עם זאת, ניסיוני רב השנים מגלה כי לא תמיד הדברים הם כפי שהם נראים ומוצגים. לעיתים מתגלות התלונות כתלונות שווא שמאחוריהן עומד אינטרס ברור – לפגוע בצד השני ובכל מחיר. להליכים הללו השלכות המשפיעות על הנאשם שלעיתים מתקשה לשקם בחזרה את חייו ולהשיבם למסלולם" אומר עו"ד תגר.

עו"ד תגר ייצג לא פעם נאשמים שהתלונה שהוגשה נגדם התגלתה כתלונת שווא. הדרך להוכחת חפותם והוצאת האמת לאור היתה ארוכה אך מנעה מלקוחותיו למצוא עצמם נענשים ונאשמים על לא עוול בכפם. כך למשל מספר עו"ד תגר על מאבק גירושין מכוער בין גבר ואישה: "האישה התלוננה במשטרה כנגד בעלה, בטענה שהוא אלים כלפיה. כנגד הבעל שאותו ייצגתי הוגש כתב אישום בבית משפט השלום בחיפה. בדקתי את חומר הראיות שהוגש בבית הדין לענייני משפחה. על פי גרסת האשה מקרי האלימות כלפיה מתועדים במצלמות שמותקנות בבית. בדיקת הסרט גילתה כי מדובר בשקר גס וכי הבעל כלל לא ביצע את המעשים המיוחסים לו. כמו כן בדקתי את תלונות העבר שהגישה האישה במשטרה כנגד בעלה ואלה נסגרו מחוסר אשמה" אומר עו"ד תגר.

"פניתי לראש לשכת תביעות במשטרת חיפה והצגתי את כל הממצאים המחזקים את חפותו של הבעל. שכנעתי אותה להסכים לאי הרשעתו. הוסכם כי הוא לא יורשע בדין ויוטלו עליו 100 שעות לתועלת הציבור. בית המשפט קיבל זאת ופסק על פיו", מוסיף עו"ד תגר.

עו"ד תגר מתמחה במשפט פלילי ובדיני תעבורה מאז שנת 1979, ובעל תואר במשפטים (LL.B) מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן חבר עו"ד תגר בלשכת עורכי הדין בישראל. בעברו שימש כקצין חקירות במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים. לאחר שצבר ניסיון רב שנים במערכת המשפט והיכרות עם יחידות המשטרה והפרקליטות, הקים את משרדו ומאז מייצג באופן מקצועי לקוחות רבים בתחום הפלילי ובדיני תעבורה.

"הבחירה בעורך דין שיעניק ליווי וייעוץ מקצועי לכל אורך התהליך תהיה זאת שתשפיע רבות על עתידו של הלקוח. במשרדי זוכים לקוחותיי לליווי משפטי צמוד לאורכו של כל ההליך – החל משלב הדרכת החשוד, ייצוג הנאשם בבית המשפט ועד להגשת בקשת ערעור במקרה הצורך. חשוב לציין כי כל התיקים במשרד מנוהלים על ידי באופן אישי ומקצועי", מציין עו"ד תגר.

עו”ד אבי תגר מתמחה במשפט פלילי ובדיני תעבורה. הוא מעניק ייעוץ וליווי משפטי צמוד לחשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי, בכל שעות היממה ובכל רחבי הארץ.

התהליך מתחיל משלב הדרכת החשוד (כולל קטינים) לפני החקירה במשטרה (שלב קריטי, שתוצאותיו משפיעות על ההליך הפלילי כולו), ייצוג עצורים בהליך הדיון במעצרם, ייצוגם במשפט לאחר הגשת כתב אישום, הגשת ערעורים על פסק הדין לבתי המשפט המחוזיים בכל הארץ ולבית המשפט העליון, וכן הגשת עתירות אסירים, ייצוג בועדות שחרור מוקדם (ועדות שליש) ועתירות בנושא עבודות שירות.

עו"ד תגר אינו מעסיק שכירים ומתמחים במשרדו ומטפל בכל התיקים באופן אישי וזמין בטלפון 24/7, הכל תוך מתן שירות אדיב, יחס אישי וליווי מקצועי לאורכו של כל התהליך.

עו"ד אבי תגר אינו מעסיק שכירים ומתמחים במשרדו ומטפל בכל התיקים באופן אישי וזמין בטלפון 24/7.

עו"ד אבי תגר, עו"ד פלילי בחיפה

כתובת: הבנקים 4, חיפה

טלפון: 04-8512627

טלפון נייד 24/7: 050-5400819

לינק לאתר

דוא"ל: [email protected]

עורך דין אבי תגר. צילום: אייל תגר

עורך הדין אבי תגר. צילום: אייל תגר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר