פירמת עורכי הדין מוטאי מצגר גרבאוי (צילום: גיל נחושתן)
פירמת עורכי הדין מוטאי מצגר גרבאוי (צילום: גיל נחושתן)

כיצד הפכה פירמת עורכי הדין מוטאי מצגר גרבאוי לגדולה ביותר בצפון

במשך עשור ביססה חברת עורכי דין מוטאי-מצגר-גרבאוי את מעמדה כאחת מחברות עורכי הדין המבטיחות והמובילות בישראל בדיני התעבורה. לפני כשנה הורחב השירות המשפטי לתחומי המשפט האזרחי והמקרקעין במטרה לתת מעטפת הוליסטית ללקוחות. כעת נחשבת החברה כפירמת עורכי הדין מהמובילות בצפון לכל תחומי המשפט

פורסם בתאריך: 16.11.20 21:30

אחרי שנים בשירות המדים הכחולים וניסיון עשיר במערכת אכיפת החוק החליטו עו"ד בלהה מצגר ועו"ד גל מוטאי לחצות את הקווים, לעטות את הגלימה השחורה ולצאת למאבק על הצדק. הם הקימו את חברת עורכי הדין מהגדולות והמובילות בארץ בתחום דיני התעבורה במטרה לתת לקהל לקוחותיהם את סל הפתרונות המושלם והמקיף ביותר לכל בעיות התעבורה. בהמשך הצטרף גם עו"ד ישראל גרבאוי, לשעבר ראש מדור תאונות הדרכים במשטרה, ובכך ביססה החברה את מעמדה כאחת מהפירמות המבטיחות ביותר המעניקה מגוון רחב של שירותים משפטיים בתחום התעבורתי מצפון הארץ ועד דרומה.

לפני כשנה וכשמאחוריהם למעלה מ-5,000 לקוחות מרוצים הרחיבה חברת עורכי דין מוטאי-מצגר-גרבאוי את השירות המשפטי לתחומים נוספים מתוך רצון לתת מענה הוליסטי שלם תחת קורת גג אחת. כל מחלקה הוקמה במחשבה למקד את מיטב המוחות הגדולים שיתנו ללקוחות את השירות המשפטי והמקצועי ביותר, לצד יחס אישי וליווי צמוד. בראש כל מחלקה עומד עו"ד שותף מנהל וצוות עורכי דין, פקידים, מזכירות משפטיות, אנשי מקצוע ויועצים חיצוניים שונים.

עו"ד בלהה מצגר שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד בלהה מצגר שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה (צילום: גיל נחושתן)

על השינוי האסטרטגי אחראית עו"ד בלהה מצגר המשמשת כמנכ"לית החברה. כמי שהבינה כבר לפני כשנה שהשוק המשפטי הולך לכיוון משרדי עורכי דין המציעים one stop shop שבה מקבל הלקוח את כל השירותים במקום אחד, החליטה עו"ד מצגר ליזום שינוי מהפכני בפעילות החברה. משבר הקורונה שפקד אותנו לאחרונה הוכיח עוד יותר כי עו"ד מצגר צפתה את פני העתיד. וכך, בזמן שמסביב משרדי עורכי הדין צמצמו את פעילותם, הידקו את החגורות וקיצצו בכוח האדם, היא הצליחה לראות במשבר הזדמנות וסירבה להוריד את הרגל מהגז. היא לקחה סיכון ויצאה בגיוס מאסיבי של עורכי דין שיתנו מענה בכל תחומי המשפט. בתוך מספר חודשים הקימה, בנוסף לתחום התעבורתי שמאז ומעולם היה התחום החזק ביותר בחברה, מחלקות נוספות בתחומי המשפט השונים. היום, במבט לאחור, אין ספק כי היא עשתה את הדבר הנכון בזמן הנכון.

עו"ד גל מוטאי שותף מייסד ראש מחלקת ההדרכה (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד גל מוטאי שותף מייסד ראש מחלקת ההדרכה (צילום: גיל נחושתן)

"בזכות היציבות הפיננסית והעוצמה העסקית של המשרד, במקום להאט את קצב החיים והעבודה בתקופה זו, דווקא האצנו את הדרך ושילבנו כוחות. הסינרגיה בין המחלקות, סיעור המוחות והליווי ההוליסטי הוכיח ועדיין מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש", מסבירה עו"ד בלהה מצגר שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה. "בייחוד כעת, אנחנו רואים ביתר שאת כיצד לקוח שמגיע עם בעיה X לא אחת מובילה גם לבעיה Y. זו יכולה להיות תביעה אזרחית שמגוללת בתוכה גם היבט פלילי, מסחרי ועסקי. הניסיון והוותק שלנו מאפשרים לנו לצד המענה האזרחי לתת גם מענה חקירתי מעצם הדנ"א שלנו. עבורי, עורך דין טוב צריך לדעת גם לאסוף ראיות, להיות יצירתי ולראות את התמונה הכוללת, ולאו דווקא ללכת לפי הספר. לחשוב מעבר ולתת פתרונות יצירתיים לטובת הלקוחות שלנו".

בין המחלקות החדשות שנוספו לחברה תוכלו למצוא את המחלקה האזרחית בראשה עומדת עו"ד שלי אדרי המטפלת בכל תחומי המשפט האזרחי לרבות דיני עבודה, ליטיגציה אזרחית ותביעות כספיות, תביעות נזקי גוף ותביעות לביטוח לאומי, חדלות פירעון ושיקום כלכלי; מחלקת מקרקעין בראשה עומד עו"ד יצחק בר ומגשר מוסמך המטפל בדיני מקרקעין ונדל"ן לרבות הסכמי מכר, דירות יד ראשונה ושנייה, תמ"א 38, חוזי קבלן והתחדשות עירונית, הליכי תכנון ובנייה ותביעות מול המפקחת על הבתים המשותפים; מחלקה נוספת מטפלת בייצוג שוטרים וסוהרים ובראשה עו"ד בני תייאר, תת גונדר בדימוס בשירות בתי הסוהר וסגן ניצב בדימוס במשטרת ישראל, שותף בכיר בחברה ומלווה את לקוחות החברה לרבות שוטרים וסוהרים בהליכים המשפטיים השונים ובכל הערכאות המשפטיות.

עו"ד ישראל גרבאוי שותף וראש מחלקת ליטיגציה בתעבורה (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד ישראל גרבאוי שותף וראש מחלקת ליטיגציה בתעבורה (צילום: גיל נחושתן)

עוד הוקמה מחלקה משפטית לייצוג עסקים וחברות בראשות עו"ד ליהי סגל המעניקה ליווי וייצוג משפטי של העסק מא'-ת' לרבות גבייה משפטית, הסכמי התקשרות, עובדים וכל סוגיה משפטית שמתעוררת במהלך הדרך בניהול העסק.

מעבר לפן העסקי, גם בפן הציבורי, חשבה עו"ד מצגר איך ניתן לפתח מוצר חדש שיתאים לתקופה בה אנחנו חיים ויזמה הקמה של מחלקה משפטית לטיפול בנפגעי קורונה המטפלת בעובדים שפוטרו, קשיי השכרת דירות, קשיים כלכליים, עסקים מבולבלים ועוד.

החברה, שמונה כעת כ-18 עובדים, חרטה על דיגלה מאז ומעולם מצוינות ומקצועיות בתחומי המשפט אשר בעבודה משותפת מביאה ללקוח את התוצאה הטובה ביותר והמהירה ביותר, בשילוב אסטרטגיה מגובשת ומנצחת בכל תיק ובכל הליך משפטי. על אף גודלה מצליחה החברה לשמר את הלקוח במרכז, לתת לו הרגשה של בית ולספק לו את כלל השירותים הנדרשים לכל הסוגיות המשפטיות במקום אחד.

עו"ד גל מוטאי, שותף ומייסד העומד בראש מחלקת ההדרכה הוא בעל ניסיון של כ-25 שנה בתחום התעבורה במשטרת ישראל וכסנגור פרטי. בין השאר, עסק באכיפה בתחום התעבורה, הפעלת מכשירי אכיפה, שימש כסגן קצין יחידה וקצין יחידה במשטרת התנועה בחיפה וכמפקד שיטור קהילתי וחוקר בתחנת המשטרה בחיפה. החל מפרישתו בשנת 2011, משמש כיועץ ומרצה בתחום התעבורה במשרד התחבורה, במכללות למקצועות תחבורה ומרצה במרכז ללימודי משטרה בחוק ומשפט ודיני תעבורה. עו"ד מוטאי מייצג לקוחות פרטיים וחברות בכל הערכאות המשפטיות ומייעץ לחברות גדולות בעלות צי כלי רכב בתחום התעבורה.

עו"ד בני טייאר שותף בכיר ראש מחלקת ייצוג שוטרים וסוהרים (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד בני תייאר שותף בכיר ראש מחלקת ייצוג שוטרים וסוהרים (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד בלהה מצגר שותפה מייסדת וזאת שמנהלת את החברה מאז הקמתה. כמו כן היא משמשת יועצת משפטית לעמותות, חברת ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, יו"ר להב מחוז חיפה צפון (לשכת הארגונים העצמאים ובעלי העסקים) וכיו"ר פורום עורכת הדין בלשכת עורכי הדין. עוד משמשת עו"ד מצגר כסגן יו"ר ועדת כספים בלשכת עורכי הדין, נציגת המגזר העסקי באשכול רשויות המפרץ, יו"ר הוועדה לקידום עסקים וקשרי חוץ בלשכת עורכי הדין וכן שימשה בעברה כנציגת ציבור בוועדת התחבורה של עיריית חיפה וחברת ועדת ביקורת ברשות המתנסים. היא בוגרת הכשרות וקורסים מטעם משטרת ישראל ולשכת עורכי הדין ובמהלך שירותה שימשה כמפקדת מתנדבים כולל מתנדבי תנועה, חוקרת משטרתית וסטודנטית מתמחה בתביעה המשטרתית. את שירותה סיימה בהצטיינות. עו"ד מצגר מלווה את לקוחות החברה בכל ההליכים המשפטיים ובכל הערכאות המשפטיות ובעלת ניסיון רב בתחומי המשפט השונים.

עו"ד יצחק בר ראש מחלקת מקרקעין (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד יצחק בר ראש מחלקת מקרקעין (צילום: גיל נחושתן)

אל השניים הצטרף מאוחר יותר כשותף עו"ד ישראל גרבאוי העומד בראש מחלקת ליטיגציה משפטית. באמתחתו ניסיון מקצועי של 33 שנים במשטרת ישראל בתחום התעבורה, כאשר במהלך שירותו שימש בין השאר בתפקידים בוחן שטח, ראש משרד הבוחנים, תובע תעבורה בתביעות חיפה וראש משרד חקירות תנועה בלשכת התנועה בחיפה. מאז פרישתו מהשירות משמש עו"ד גרבאוי כסנגור פרטי המייצג לקוחות פרטים וחברות בכל הערכאות המשפטיות, וכן נהגים מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ובוועדות ערער.

עו"ד שלי אדרי מנהלת מחלקה אזרחית (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד שלי אדרי מנהלת מחלקה אזרחית (צילום: גיל נחושתן)

לצד המגזר הפרטי מייצגת הפירמה מספר רב של לקוחות, לרבות אנשי עסקים, חברות מסחריות, בעלי תפקידי בכירים, אנשי ציבור, ראשי עיריות, שרים וחברי כנסת בעבר, בנקים ועוד. בנוסף, מעניקה הפירמה ייעוץ משפטי שוטף ללשכת יועצי המס וללשכת סוכני הביטוח, לעמותת יסמין, לאיגוד קציני הבטיחות וארגונים וחברות נוספים.

עו״ד ליהי סגל, מנהלת מחלקת לקוחות עסקיים וייצוג משפטי לעסקים. צילום: עצמי

עו״ד ליהי סגל, מנהלת מחלקת לקוחות עסקיים וייצוג משפטי לעסקים. צילום: עצמי

"מצפון יצאה הבשורה. גדלנו, צמחנו והפכנו לפירמה הגדולה באזור שמביאה איתה רוחות של שינוי, חדשנות, אסטרטגיה וחשיבה מחוץ לקופסה", מספרת עו"ד מצגר. "אנחנו מוכרים וידועים בזכות השירות, האמינות, היחס האישי, הטיפול המקצועי והמהיר יחד עם נחישות בלתי מתפשרת בכל תיק ותיק ועבור כל לקוח, קטן כגדול, עד להשגת התוצאה הרצויה. מתוך הבנה שאין תיק אחד הדומה לשני ושלכל תביעה משפטית יש כמה נדבכים חשוב לנו למקסם את הזכויות המגיעות ללקוחות שלנו, להעניק להם את כל השירותים המשפטיים במקום אחד ועדיין לתת להם הרגשה של משרד בוטיק וייחודי הנמצא בתוך פירמה גדולה".

עו"ד גילה לובלינר חזקיהו - מחלקת תעבורה. צילום: גיל נחושתן

עו"ד גילה לובלינר חזקיהו – מחלקת תעבורה. צילום: גיל נחושתן

עוד מוסיפה עו"ד מצגר כי, "השינוי שאימצתי יצר מציאות חדשה והיום החברה ערוכה לטפל בכל תיק וסוגיה משפטית קטנה וגדולה. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו מתחילת המקרה, לעיתים משלב הייעוץ, ועד תום ההליך המשפטי תוך ייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. הקשרים שלנו, הכוח שלנו והיכולות שלנו מאפשרים לתת לכל לקוח שירות אישי כאילו הגיע למשרד בוטיק. הוא יודע שיש לו כתובת אחת לפנות אליה. הוכחנו שגם בצפון אפשר וניתן להוביל וליצור פירמה חזקה שעד עתה ראו רק במרכז. ועם זאת, עורכי הדין שלנו נותנים שירות בכל רחבי הארץ".

חברת עורכי דין מוטאי-מצגר-גרבאוי

רח' נתנזון 28, חיפה

טלפון: 052-6400111

לאתר החברה

לעמוד העסקי של החברה בפייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר