איך להיפטר מהחובות אחת ולתמיד. צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
איך להיפטר מהחובות אחת ולתמיד. צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

עו"ד פולי אברהם: איך להיפטר מהחובות אחת ולתמיד גם בתקופת הקורונה

אתם שקועים בחובות? קורסים כלכלית? יש דרך לצאת מזה ולהתחיל בחיים חדשים. עו"ד פולי אברהם בעלת משרד עורכי דין וגישור, המתמחה בחדלות פירעון ומספקת פתרונות משפטיים מתקדמים לשיקום כלכלי - מסבירה איך להיפטר מהחובות ולקבל הפטר תוך 12 חודשים גם בתקופת הקורונה

פורסם בתאריך: 17.11.20 11:25

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, שהחליף את פקודת פשיטת רגל, הינו חוק מודרני שדואג לזכויות יסוד של חייבים ועסקים ומאפשר להם לראות את האור בקצה המנהרה.

"חוק חדלות פירעון נחקק במטרה להחליף את פקודת פשיטת רגל", אומרת עו"ד פולי אברהם, המתמחה בפשיטת רגל וחדלות פירעון, "לאפשר לחייבים לקבל הפטר תוך פרק זמן קצר ולנהל חיים ללא עיקולים והגבלות באופן כזה שיוכלו להמשיך להתקיים בכבוד, עד לקבלת ההפטר המיוחל ובמקביל גם להשתלב שוב במרקם החיים הכלכליים או להמשיך להפעיל עסק למי שיש לו עסק".

עו"ד פולי אברהם. צילום: עצמי

עו"ד פולי אברהם. צילום: עצמי

משרד עו"ד פולי אברהם מעניק ייעוץ, ליווי והגנה משפטית לאנשים פרטיים ועסקיים בתיקי חדלות פירעון (פשיטת רגל, הקפאות הליכים, פירוקי חברות, הסדרי חובות והוצאה לפועל) במטרה לצאת מהחובות ולהתחיל דרך חדשה. עו"ד פולי אברהם עוסקת בתחום מזה כעשור, כשהחלה את דרכה במשרד המשמש כב"כ כונס הנכסים הרשמי ובהמשך בחרה לייצג חייבים ועסקים שקרסו כלכלית. כך במשך שנים צברה ידע וניסיון משפטי מקיף משני צידי המתרס וכיום, בהיותה מייצגת ומלווה משפחות ועסקים בהליכי חדלות פירעון, היא רותמת ידע וניסיון מקצועי עשיר זה למתן ייצוג הטוב ביותר ולתוצאות הטובות ביותר עבור כל לקוח שמגיע למשרדה.

מה גורם לאנשים להגיע להסתבכות כלכלית?

"במשך שנים בהם אני עוסקת בתחום, נחשפתי לאנשים רבים שמצאו את עצמם ביום בהיר אחד עם חובות לא מבוטלים וגם לעיתים אפילו ללא יכולת לכלכל את עצמם כשמדובר באנשים נורמטיביים, כמוני כמוך, שהגיעו למצב כתוצאה מצ'יקים שחזרו או מהלוואות שנטלו ולא הצליחו להחזיר מסיבות שונות כמו פיטורים ממקום העבודה, גירושים או גם קריסה של עסק שפרנס את בני הבית".

במהלך עבודתה נתקלת עו"ד אברהם בלא מעט מקרים בהם אנשים מגיעים אליה במצב נפשי לא פשוט אחרי שנפתחים נגדם תיקי הוצאה לפועל ורבים מהם משתפים כי במשך היום הם חוששים לענות לטלפונים או לפתוח את הדלת מתוך חשש לדרישות תשלום שאין להם איך לשלם. משרדה של עו"ד אברהם מייצג אנשים ועסקים ומספק להם שירות המאפשר להתמודד עם החובות תוך ביטול עיקולים והגבלות.

למי זה מתאים ולמה דווקא עכשיו?

"כל אדם שנקלע למצב שיש לו חובות או שהוא כבר יודע כי אין ביכולתו לעמוד בהחזר התחייבויותיו, יכול לפנות להסדר חובות ולקבל הפטר במסגרת הליך יעיל ומקוצר המאפשר לבחון הסדר וקבלת הפטר חלוט אחרי כמה חודשים בודדים וכאן בהחלט ניתן לראות כי החוק החדש הביא לשינוי תפיסתי שמאפשר לראות את הבן אדם עצמו כאדם שלא בחר להיקלע לחובות.

"לצערי המבול של הבקשות עוד לפנינו כשהיום לא מעט אנשים הצליחו להקפיא את המשכנתאות, פרסו תשלומי הלוואות או צ'קים, לנוכח הוצאת העובדים לחל"ת, סגירת עסקים רבים, צפויים עוד פיטורין רבים כתוצאה מקריסה כלכלית שבאה עקב סגרים במשק בעקבות הקורונה".

מה כולל הליווי והייצוג המשפטי שלך?

"במסגרת הליך חדלות פירעון בו אני מלווה ומייצגת את לקוחותיי, לפני הכל אני בוחנת את מצבת החובות וההליך שבו הלקוח יוכל לפרוע חובותיו ולקבל הפטר תוך פרק זמן הקצר ביותר עם דגש ליכולת להמשיך להתפרנס בכבוד, לדאגה למחייה ולכלכלת הבית.

"כשאני מגישה בקשה לממונה על חדלות פירעון (הכנ"ר לשעבר) עבור הלקוח שלי, במקביל אני מיד פועלת  לביטול כלל העיקולים כגון: עיקולי משכורת, עיקולים בחשבון הבנק, הגבלה על רישיון הנהיגה וכד', כשאין ספק כי ניסיון רב שנים בתחום והיכרות עם המערכת מסייעים להתמודד עם כל המכשולים כבר בשלבים המקדמיים.

"המוניטין של משרדי נבנה לאורך שנים בייצוג חייבים בבתי המשפט והוצאה לפועל עד לקבלת ההפטר המיוחל ויציאה לחיים נטולי חובות וכל אלו תוך מתן ייצוג ראוי ביותר למימוש מטרת העל של החוק לשיקומו הכלכלי של האדם אשר נקלע לחובות. כל הישג והצלחה של לקוח נותן לי הרגשה של זכות ושליחות", היא מסכמת.

עו"ד פולי אברהם

כתובת: הרב מרכוס 5, חיפה

טלפון: 054-8033180

לינק לאתר

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר