נופשים באילת (צילום: מורי חן)
נופשים באילת (צילום: מורי חן)

נשים נהנות יותר

פורסם בתאריך: 8.9.18 20:44

לפני שעמותות נשים למיניהן יתנפלו עלי ותטען שאנחנו הגברים נמצאים תמיד בסוג של חופש כי אנחנו לא עושים כלום, אקדים ואכתוב שמדובר בחופשה אמיתית ולא בסתם עצלנות. בשבוע שעבר יצאתי לחופשה באילת עם המשפחה שלי ושמתי לב שיש סוגים שונים של גברים בחופשה.

נתחיל מהאבות שמתחלקים לשניים – האב הפעלתן והאב העצלן. את האב הפעלתן ניתן לזהות לפי מספר התיקים והילדים שיש עליו, ואת האב העצלן אפשר לזהות לפי תנוחת הרביצה שלו במתחם הבריכה, כאשר הפעולה היחידה שהוא עושה היא להושיט את היד לארנק.

הסוג הבא של הגברים הם הנשואים ללא ילדים, וגם הם מתחלקים לשניים. יש את הנשוי הטרי שאותו ניתן לזהות לפי זה שהוא לא מש מאשתו ורק מחפש הזדמנויות לגעת, ויש את אלו שנשואים יותר מדי זמן ורק מחפשים פינה שקטה לשבת בה ולהשקיף משם על כל שאר הנשים.

הסוג השלישי הוא הרווקים שאותם לא כל כך קשה לזהות כי הם אלו שעושים הכי הרבה רעש. תשמעו אותם בבריכה עם רמקולים ניידים ובמרפסות עם הקריוקי הנייד ועם הנרגילה, ואם אתם משכימים מאוחר ויתמזל מזלכם, תוכלו לשמוע אותם גם בארוחת בוקר מריצים דאחקות על המלצרית התורנית כי כנראה שיש משהו מצחיק מאוד בלהזמין ביצים כשאתה רווק, צעיר וחסר נימוס.

הסוג הרביעי והאחרון הוא המוזרים – אלה שאתה לא יודע לשייך אותם לאף אחד משלושת הסוגים הראשונים כי פעם הם מדברים עם אשה, פעם הם מבלים לבד בבריכה, בארוחת הבוקר הם מעמיסים צלחות בשולחן ריק, ובערב הם חוזרים מבילוי בגפם או עם חבורה של אנשים. בקיצור זה הסוג שאני די מקנא בו.

 

 

לא משנה לאיזה סוג אתם משתייכים, בסופו של דבר גברים בחופשה תמיד סובלים. האבות הפעלתנים לא באמת נמצאים בחופשה כי רוב הסיכויים שהם נשפכים לישון לפני הילדים. האבות העצלנים אמנם לא עושים כלום אבל גם לעשות כלום זו לא חופשה כי הם לא יוצאים לבלות כשאין בייביסיטר, הם לא נכנסים לבריכה כדי לא להדליק את הילדים והם הולכים לישון מוקדם כדי לחסוך את העלויות של הקניון. הנשואים הטריים עסוקים במשך כל החופשה בלחשב איך החיים שלהם ייראו בעתיד, והנשואים הוותיקים סובלים מלהסתכל על הרווקים. ואילו הרווקים סובלים בכל רגע בעיקר בגלל ש־90 אחוז מהם לא יקבלו הלילה וכל 100 האחוזים יקיאו באיזשהו שלב. כך שנשארנו עם הסוג האחרון והלא ברור, שסיכויי ההנאה שלו הם חצי חצי.

ואי אפשר לסיים כתבה בלי סוג נוסף של גברים – הגייז. כאן דעותי חלוקות כי לפי מה שאני יודע אין לגייז אין צרות והחיים שלהם הם יפים, אלא אם הם נופלים על בן זוג נשי במיוחד.

לסיכום, אני לא יודע איך לתאר או לאבחן את החופשה המושלמת כי אני פשוט חושב שאין כזו. לכל חופשה יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, שהבולט בהם הוא זה שהיא פשוט נגמרת ואז צריך חופש מהחופש. רק אסייג ואומר שאני גבר נשוי + 1, ולכן החופשה שלי הורכבה מכל סוגי הגברים – נשוי טרי עם ילדה אחת שזה קצת מכל גבר שתיארתי מלבד הרווק. דבר אחד בטוח – נשים נהנות יותר בחופשה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר