חוגגים בחתונה (צילום: גיל כהן מגן)
חוגגים בחתונה (צילום: גיל כהן מגן)

לבד באולם

פורסם בתאריך: 27.10.18 21:50

בעבר כתבתי כמה פעמים על אירועים משפחתיים מנקודות מבט שונות, אבל השבוע זו היתה הפעם הראשונה שבה נאלצתי ללכת לאירוע שאני לא מכיר לבד לגמרי. במקור הייתי אמור ללכת עם אשתי, אבל רצה הגורל וגם לה היה אירוע מהעבודה, ומבחינתי זה מטומטם לא ללכת וגם לשלוח מתנה כי ההיגיון אומר שלפחות צריך ללכת לאכול טוב תמורת הקנס. ולמה לא הכרתי שם אף אחד, אתם בטח שואלים את עצמכם (או שאני נותן יותר מדי קרדיט לטקסטים שלי). ובכן, מדובר בחבר שעבדתי איתו בעבר הרחוק ושמרנו על קשר טוב מאוד, כך שקיבלתי הזמנה. אלא שאין לנו חברים משותפים, אנחנו לא גרים באותו אזור ואף פעם לא הייתי אצלו בבית, ואפילו מזל טוב להורים שלו לא יכולתי לאחל כי אין לי מושג מי הם.

אם להתחיל מהסוף אז רק אכתוב שלהזדנב לאירוע זה הדבר הכי קל עלי אדמות. כל שעליך לעשות הוא להתלבש יפה, לוודא שאתה מגיע לחתונה עם שני צדדים ולא לאירוע עם צד אחד, וזהו. אף אחד לא ניגש אלי, אף אחד לא הסתכל עלי בצורה מוזרה ואפילו ישבתי בשולחן הכבוד של החברים הקרובים, שמצדם רק ביקשו שאעביר להם את החומוס מדי פעם. היו עוד כמה יתרונות לערב הזה, כמו למשל זה שהספקתי לראות את כל “בית הנייר” בנייד, הגעתי בזמן לבופה וטעמתי מהכל, אף אחד (או יותר נכון – אף אחת) לא סינג’ר אותי לבר, לא הייתי צריך לקום בכל רגע כדי ללחוץ ידיים, כולם בשולחן חשבו שאני איש חשוב, יכולתי לרקוד כאילו אין מחר, וזו היתה הפעם הראשונה בחיי שבה סוף סוף אכלתי מנה ראשונה ומנה עיקרית בטמפרטורה נורמלית.

 

 

כשאתה נמצא באירוע כזה ומתבונן במתרחש מהצד אתה שם לב לדברים שאף לא פעם לא שמת לב אליהם קודם לכן. כך למשל למדתי שזה חוקי להיכנס לאולם ולשבת במקום שלך עוד לפני שהחופה נגמרת. אם תצאו להתפנות חמש דקות אחרי המנה העיקרית תוכלו ליהנות מהקינוחים רגע אחד לפני כולם כי הם פשוט מונחים להם בלובי ומחכים למלצר שידחוף אותם פנימה. 90 אחוז מהזמן התקליטן לא עושה כלום חוץ מתנועות ידיים מוגזמות. רב המלצרים הוא לא באמת רב. בעל האולם הביא לפחות ארבעה זוגות פוטנציאליים לראות את האירוע מהצד. אף אחד לא שומר על הכספת (ולא, לשים את סבתא ליד הכספת זה לא נחשב שמירה). שולחנות רזרבה נפתחים גם אם האולם הוא חצי ריק. כשאומרים אלכוהול תוצרת חוץ מתכוונים לאלכוהול שהאח של החתן הביא מהקיוסק מחוץ לאולם כי הכל נגמר מוקדם מהצפוי. החתן והכלה לא באמת שמים לב אליכם, הם פשוט מחייכים לכל אחד ומנסים לחשב אם הם ייצאו מהאירוע הזה ברווח או בהפסד. יותר קל למצוא אזור ללא עישון בפינת עישון מאשר באולם עצמו. ולא משנה כמה יפים אתם, הסקסיות נעלמת ברגע שמעלים אתכם על הכתפיים.

לסיכום, אין ספק שאנסה לאמץ את העניין שזה אומר שאו שאצטרך להתגנב לאירועים או שאתחיל להכיר מאורסות ומאורסים באופן אינטימי חודשיים לפני החופה שלהם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר