יאללה, חופשת מחלה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
יאללה, חופשת מחלה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בבריאות ובחולי

פורסם בתאריך: 22.12.18 09:29

יש כל מיני קלישאות על מתי כדאי להתחיל זוגיות חדשה. יש כאלה שמעדיפים למצוא בת או בן זוג רגע אחרי שהיא או הוא חוגגים יום הולדת כדי לחסוך כמה שקלים, יש כאלה שמבקשים למצוא אהבה לחורף ולשמור על האופציות פתוחות לקיץ, יש כאלה שמשתדלים להכיר בן או בת זוג עם ניסיון חיים, ויש כאלו שרוצים ליצור מערכת יחסים עם אדם שהוא כחומר ביד היוצר. ולי יש בשבילכם ובשבילכן, הפנויים והפנויות, עצה סופר חשובה שתעזור לכם בעתיד – מצאו בת או בן זוג בזמן שהם חולים. הם לא חייבים להיות בתוך המחלה (כי במקרה כזה רוב הסיכויים הם שהם יהיו ספונים בביתם) אבל כדאי שכבר בחודש הראשון הם יחוו איזו הצטננות קלה.

לא סתם מקדשים בבריאות ובחולי כשעומדים מתחת חופה. אני חושב שהסממן לבן או בת זוג טובים וראויים הוא הדרך שבה הם מתמודדים עם מחלה, ומכיוון שאני גבר אתמקד בסוגי הגברים החולים. אם הכרת מישהו בעונת מעבר ובמשך כל הדייט הוא מתעטש לתוך המרפק ולא לתוך הסלט שהזמנת, סימן שהכרת בחור אלרגי. בחור אלרגי לרוב מגיע עם יתרונות כמו אף רגיש (מה שאומר שהוא יפריח גזים בסלון) וכרטיס חבר בסופר פארם. אם הדייט השלישי שלכם מתחיל בבית מרקחת תורן רק כי הוא צריך לקנות כדור נגד כאבים וספריי אלחוש לכל סיטואציה שלא תקרה, אז ברכותי – הכרת היפוכונדר. לסוג כזה אין הרבה יתרונות מלבד זה שאומרים שפחד וכאב הם יצר הישרדותי חזק, ואין ספק שאיתו תשרדי עוד 24 שעות כאשר סוף העולם יגיע. אבל חוץ מזה, לא הייתי ממליץ להכיר היפוכונדר להורים. את תצטרכי לקחת יותר ימי מחלה עבורו מאשר עבור הילדים, השבתות שלכם ייראו במקרה הטוב כמו פרק של “ד”ר האוס”, ופנקס החיסונים שלכם יהיה מלא ביותר חותמות מאשר הדרכון שלכם.

 

 

אם קבעתם לדייט בערב חורפי באמצע ינואר והבחור הגיע בגופייה ועם כפכפי אצבע אז יש לך עסק עם אחד מהשניים – או איירון מן שההתעטשות האחרונה שלו היתה אי שם בגיל 4 או אידיוט. נצא מנקודת הנחה שהוא לא אידיוט (למרות שהכרתם בטינדר) ונסיק שמדובר בגבר עם סגולות מרפא מופלאות. כן, יש גברים כאלה. יש גברים כאלה שאף פעם לא חולים, וגם אם הם חלו אף אחד לא יידע על כך. לרוב זה קורה בסופי שבוע, מעין וירוס כזה של 24 שעות שאותו הם מעבירים עם תה ירוק ועם מקלחת חמה, וכל הסביבה שלהם חושבת שהם פשוט נפלו לשינה עמוקה. תענוג גדול להכיר גבר כזה, אבל קחי בחשבון שכאשר את תהיי חולה הוא לא יגלה אמפתיה וגם לא יידע כל כך איך לעזור לך כי מבחינתו את עושה דרמה מקצת שיעול עם דם.

ויש את הגברים הממוצעים שכולן מכירות, שמהווים 85 אחוז מאוכלוסיית הגברים בכלל והחולים בפרט. זהו הגבר התלותי, הנזקק, המתקרבן, המתמסכן, המתחנן, המתאונן והמחרפן; הגבר הזה שעל כל כאב ראש קטן ישלח שליחים לסופר פארם ושעל טמפרטורת גוף של יותר מ־38.1 מעלות יזמין ביקור חולים; הגבר הזה שבגלל מכה באצבע הקטנה ברגל ייקח חופשת מחלה מהעבודה, ושבכל עונת מעבר ייעלם לך לשלושה ימים אצל אמא שלו; הגבר הזה שלא יודע להתמודד עם כאב, עם חולי או עם סתם גשם. רוב הסיכויים שתתאהבי בגבר מהסוג הזה (או לפחות תתפשרי עליו), אבל דעי לך שלא הכל נורא, כי גבר כזה יודע להעריך אחות מסורה וטיפול איכותי, וברגע שבו הוא יתאושש מהשיעול הנורא הוא יקום על הרגליים ויפנק אותך במסעדה, בפרחים ובתכשיט, כי מה זה כמה מאות שקלים מול העובדה שהצלת את חייו כאילו הוא היה מינימום הפצוע האנגלי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר