ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עופר וקנין)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עופר וקנין)

בחירות זה רע

פורסם בתאריך: 5.1.19 13:43

כמו מבזק פתאומי על פריצת מלחמה, כמו רעם ביום בהיר, כמו שאשתי מודיעה פתאום על יום ניקיונות, ככה לפתע הודיעו לעם ישראל – הולכים לבחירות.
וכך, בלי שרצינו או בחרנו בכך, הכניסו אותנו לקיפאון מוחלט, ולא רק באפיק המדיני אלא בכל הרבדים שמשפיעים על החיים שלנו – הקטנים והגדולים. כל הצעות החוק החדשות נתקעו, כל המאבקים בגזרות הקשות כמו מחירי דלק, מחירי החשמל ומחירי המזון הופסקו, וכל ההשקעות והמיזמים שהיו קשורים באופן ישיר לממשלה הוקפאו כי לאף אחד פשוט לא אכפת ולא משתלם להתעסק בזה עכשיו. כעת זה הזמן שלהם להמציא מפלגות חדשות, לריב האחד עם השני מי יהיה יושב הראש של מפלגת השקר, ולהשיג תקציבי ענק למטרות הפוליטיות שלהם. הלוואי שהם היו משקיעים כזה מרץ ובחשיבה אחרי שהם נבחרים.

הכל צפוי להתייקר כי אין מי שישמור על השמנת, והעסק פרוץ ליבואנים, לבעלי השליטה, לעסקנים, לגנבים ולפורצי החוק. מעכשיו נראה עלויות בכל המדיות הפרסומיות, נרגיש תקיעות משמעותית במשק, ואפילו הנדל”ן, שנדמה שירד קצת, ינצל את ההזדמנות הזו כדי לעלות בחזרה. עמותות חסד שחיכו לתרומות ולסבסוד יחכו עכשיו עד שהממשלה הבאה תיבחר. וזה מכעיס כל כך.

אותנו ישתיקו ביום חופש בתשלום (מי שלא עצמאי כמובן), ובמשך החודשים הבאים נאכל בשקיקה את כל מה שהם יבטיחו לנו. זה הזמן של הלוביסטים להרוויח את לחמם והזמן של האנשים הפשוטים לשמור טוב טוב על מה ששייך להם.

בחירות זה רע, כי זה אומר ששוב הפוליטיקאים משחקים הורדות ידיים על חשבון הגב שלנו. למי זה טוב בכלל? אני לא נחשב לאחד מהתומכים הנלהבים של ביבי, אבל אני כן יודע שבחירות זה תקיעת מקלות בגלגלי המדינה. תקציבים מושהים, החוב הלאומי גדל, כולם נכנסים לתרדמת חורף, והכל על חשבון הכיס שלנו. של כולנו. וכל זה בשביל מה? כדי שאותו ראש ממשלה ייבחר שוב? ונגיד והצליחו להחליף את השלטון, אז פתאום יהיה שלום, המשק יצמח תוך שבוע והכל יהיה טוב ויפה?

 

 

אנחנו בובות על חוטים בתיאטרון של הפוליטיקה. החלש ייחלש והחזק יתחזק כי בכנסת כולם כולל כולם נעזרים ביחסי הון-שלטון כדי להשיג את מבוקשם. אף אחד מהפוליטיקאים אינו חף מאינטרס או מחוב לאיזשהו עסקן שעזר לו בתחילת הדרך.

הלוואי שאני טועה והלוואי שסוף סוף נראה מינויים על סמך ידע וניסיון ולא על סמך הבטחות. שר הבריאות צריך להיות בעל ידע רפואי, בדיוק כמו ששר הביטחון צריך להיות בעל רקע ביטחוני וששר הכלכלה צריך להיות מישהו שבא מהתחום. ולא רק השרים צריכים להיות בעלי רזומה, אלא כל מי שממלא תפקיד במשרד כלשהו. אנחנו צריכים אנשים מנוסים ומקצוענים, כל אחד בתחומו, ולא לוחצי ידיים ומלחששים באוזניים.

היזהרו מלוביסטים, הישמרו מפעילי מפלגות ונתקו שיחות שבהן מזמינים אתכם להתפקד כאילו זו היתה שיחה מוקלטת מקבר רחל. אל תאמינו לסלוגנים, אל תקפאו מול התשדירים במסך ואל תולכו שולל אחרי כל סטטוס מפוברק. בבחירות האלו חייבים לזכור מי הבטיח בעבר הלא רחוק ומי לא קיים. חייבים לבדוק בציציות של כל מתמודד, ויותר מכך – צריך לדעת מה הם עשו ולא מה הם אולי יעשו. אם כבר הנחיתו עלינו את מכת הבחירות הזו אז בואו נמלא את החובה האזרחית שלנו על הצד הטוב ביותר ונבחר רק באנשים עשו משהו, ולא משנה מה ומאיזה צד של המפה הפוליטית, העיקר שהם עשו משהו מוכח. אנשים שלא דבק בהם רבב, אנשים שלא ישבו שעה אחת בתא מעצר, אנשים שיודעים מה הם רוצים מעצמם ובעיקר – מה קהל הבוחרים שלהם דורש מהם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר