רועי לוי ואל"מ שרון איטח עם צוותיהם (צילום: דוברות עיריית נשר)
רועי לוי ואל"מ שרון איטח עם צוותיהם (צילום: דוברות עיריית נשר)

"נמשיך לבצע את תפקידנו בשמירה על ביטחון התושבים בשגרה ובחירום"

מפקד מחוז חיפה של פיקוד העורף אל"מ שרון איטח ואנשי הצוות המקצועי של המחוז הגיעו לפגישת עבודה עם ראש העיר רועי לוי ועם אנשי הצוות הניהולי של העירייה. בפגישה הוחלט על הרחבת שיתוף הפעולה בין הצדדים במטרה להגביר את המוכנות למצבי חירום. ראש העיר רועי לוי: "ביחד נשמור על נשר ועל המטרופולין כולו בטוחים"

פורסם בתאריך: 30.1.23 13:35

בשבוע שעבר הגיעו מפקד מחוז חיפה של פיקוד העורף אל"מ שרון איטח ואנשי הצוות המקצועי של המחוז לפגישת עבודה עם ראש העיר נשר רועי לוי ועם אנשי הצוות הניהולי של עיריית נשר. בפגישה הוחלט על הרחבת שיתוף הפעולה בין העירייה לפיקוד העורף במטרה להגביר את המוכנות למצבי חירום.

בדיון הוסבר כי על פיקוד העורף להתייחס למספר האיומים הקיימים לנשר ביחס לגודלה – רעידות אדמה, שריפות חורש ומתקפת טילים. נוסף על כך התייחס לוי לצורך בפינוי של המבנים בשכונות הישנות של העיר שנבנו לפני יותר מ-60 שנה, ולחילופין בחיזוקם.

מעיריית נשר נמסר כי העיר עובדת בשיתוף פעולה רציף עם פיקוד העורף ועומדת בקשר עם היקל"ר האזורי רס"ן (במיל') איתן פרדו רוקואס, שמסייע בשימור ובקידום מערך המוכנות לחירום בעיר. השנה זכתה נשר בפעם השנייה ברציפות בחמישה כוכבי יופי בתחרות של המועצה לישראל יפה בקטגוריית המקלט והמיגון. כמו כן הוקמה בעיר יחידת סע"ר (סיוע עצמי ראשוני) שמורכבת מתושבים שעברו הכשרה למתן מענה ראשוני במצבי חירום.

 

 

אל"מ איטח אמר בפגישה: "אני מסתכל על נשר כמטרופולין, גם בגלל מספר האיומים המצויים בסביבתה וגם לאור כמות התנועה האזרחית במרכזי המסחר והתיירות בעיר. ניכר כי קיים שיתוף פעולה מצוין בין הפיקוד לעירייה, ואפעל על מנת להמשיך ולבצע את תפקידנו בשמירה על ביטחון התושבים בשגרה ובחירום".

לוי אמר: "העירייה פועלת כל העת על מנת לשמור על ביטחון התושבים בשגרה ובחירום. בשנה שעברה עברו כל מכלולי העירייה תרגיל שמדמה מצב חירום במרכז של פיקוד העורף. התרגיל סיפק לנו ולפיקוד תמונה רחבה יותר של ההתנהלות הנדרשת מאיתנו בעת חירום והעמיק את שיתוף הפעולה בינינו. אני מאחל הצלחה לאל"מ איטח בתפקידו ומאמין כי ביחד נשמור על נשר ועל המטרופולין כולו בטוחים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר