עיריית נשר (צילום: בועז כהן)
עיריית נשר (צילום: בועז כהן)

עיריית נשר זכתה בציון 100 בביקורת ניהול כוח אדם של משרד הפנים

ביקורת הון אנושי נערכת מידי שנה על ידי משרד הפנים ובודקת פרמטרים רבים הנוגעים למכרזי גיוס, ניהול כוח אדם ויעילות הארגון. ראש העיר רועי לוי: ״אנו עומדים בכל הדרישות המחמירות ביותר של משרד הפנים ואף מעבר להם וגאים על קבלת 'תו התקן' לניהול מצטיין"

פורסם בתאריך: 30.5.23 01:56

בביקורת הון אנושי הנערכת מידי שנה, על ידי משרד הפנים, ובודקת פרמטרים רבים הנוגעים למכרזי גיוס, ניהול כוח אדם ויעילות הארגון זכתה העיר נשר בציון המקסימלי 100 .

ראש העיר רועי לוי אמר: ״העובדים בשבילנו הם הכל, הם הפנים אל מול התושב, הכוח המניע של העיר, אלו שהופכים ארגון למצטיין או נכשל. אנו עומדים בכל הדרישות המחמירות ביותר של משרד הפנים ואף מעבר להם וגאים על קבלת 'תו התקן' לניהול מצטיין".

 

 

מנכ"ל עיריית נשר צחי שומרוני: ״מאז כניסתנו לתפקיד עמד לנגד עיננו ניהול מיטבי של כוח האדם, אשר נותן מענה איכותי לציבור התושבים והעסקים ומאידך שומר על התקנים המחמירים של משרד הפנים. אני שמח לבשר כי זו שנה שלישית ברצף שעיריית נשר עומדות בתקנים והתקנות בהצטיינות וכל זאת עם מטה ניהולי צר, אשר משאיר משאבים להשקיע עוד בתושבים והעסקים בעיר״.

מנהלת משאבי אנוש בעיריית נשר שושי נבו: ״עיריית נשר שמה לה למטרה להשקיע בהון אנושי ברשות לייצר שקיפות בתנאי העסקה ולהגביר את תחושת מחוברות לארגון. אנחנו שמחים שמשרד הפנים זיהה את המאמצים המושקעים בעובדי העירייה ודירג אותנו בציון 100 במדד הון אנושי ברשות. אנחנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ולהשקיע בעובדי הרשות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כל הכבוד לנשר ובושה למקולקליש בחיפה

    איזה תהום בין ציון 100 בביקורת משרד הפנים לעיריית נשר
    לבין דוח הביקורת החמור ביותר אי פעם של מבקר העירייה בחיפה על התנהלות קליש עם 91 מנויים בלי תקן
    איזה עליבות הגענו בחיפה!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר