ראש העיר רועי לוי חונך את פארק הספורטק (צילום: דוברות עיריית נשר)
ראש העיר רועי לוי חונך את פארק הספורטק (צילום: דוברות עיריית נשר)

נחנך פארק הספורטק החדש בנשר

הפארק החדש כולל מגרש כדורגל, מגרשי סטריט בול, מתחם נינג'ה, מתחם אופניים, מתחם סקייט, מתקני כושר, אומגה ואמפי ענק. הוא יהיה פתוח בכל ימות השבוע מהשעה 6:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. ראש העיר רועי לוי: "מדובר בפארק שאין כמותו באזור, לא בגודל ולא בהיצע המתקנים"

פורסם בתאריך: 3.7.23 15:09

לאחר שלוש שנות תכנון ובנייה נחנך אתמול (ראשון) פארק הספורטק החדש בנשר. הספורטק, ברחוב בר יהודה, מציע מגוון רחב של מתקני ספורט – מגרש כדורגל, מגרשי סטריט בול, מתחם נינג'ה, מתחם אופניים, מתחם סקייט, מתקני כושר, מתקני משחקים, אומגה, אמפי ענק עם דשא ושולחנות ישיבה. את המתחם מקיף מסלול ריצה באורך של 400 מטר. הפארק יהיה פתוח לטובת התושבים בכל ימות השבוע מהשעה 6:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה.

אירוע הפתיחה של הספורטק כלל יריד דוכנים, לוליינים, פודטראקס, מופע סקייטרים, מופע קרקס, משחק כדורגל בין ותיקי הפועל תל חנן לוותיקי מכבי חיפה, ומשחק כדורסל של קבוצות הפועל נשר. בסיום האירוע החלה במקום מסיבת full-moon לבני הנוער בעיר.

 

 

ראש העיר רועי לוי: "כל פתיחה של פארק חדש בעיר היא מרגשת, אבל הפתיחה הזו מרגשת במיוחד. מדובר בפארק שאין כמותו באזור, לא בגודל ולא בהיצע המתקנים. הפארק נבנה במיקום מרכזי בשכונת תל חנן הוותיקה, ולצדו תחנת מטרונית חדשה. הפארק תוכנן ונבנה בקפידה ובמחשבה עבור כל התושבים, וכל שנדרש מכם הוא לשמור עליו".

 

פארק הספורטק בנשר (צילום: דוברות עיריית נשר)

פארק הספורטק בנשר (צילום: דוברות עיריית נשר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    מעולה ומזל טוב
    חסר רק דבר אחד להיות מושלם
    שולחנות טקבול כמו בתל אביב והרצליה ובעוד ערים שיש להם בספורטק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר