רועי לוי ושלומי זנו (צילום: מיכה בריקמן, דניאל בן חיים)
רועי לוי ושלומי זנו (צילום: מיכה בריקמן, דניאל בן חיים)

שלומי זינו יהיה מועמד הליכוד לראשות העיר; סקר: לוי מוביל

ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד קבעה כי שלומי זינו, שמשמש יו"ר האופוזיציה, יהיה מועמד המפלגה לראשות העיר נשר. בסקר שבוצע עבור הליכוד עולה כי ראש העיר המכהן רועי לוי מוביל עם 83 אחוזי תמיכה מול חמישה אחוזים לזינו

פורסם בתאריך: 16.7.23 00:47

ועדת ההיגוי העליונה של מפלגת הליכוד קבעה כי חבר מועצת העיר נשר ויו"ר האופוזיציה שלומי זינו יהיה מועמד המפלגה מטעמה לראשות עיריית נשר.

בהחלטת ועדת ההיגוי נכתב לזינו כי "ועדת ההיגוי העליונה של התנועה, האחראית על הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ב-31 באורטובר, החליטה בנוגע לבחירות לרשויות המקומיות בנשר כי חבר התנועה שלומי זינו יתמודד לראש העיר נשר מטעם הליכוד והוא ייכלל ברשימת המועמדים למועצת העיר שתוגש מטעם הליכוד. המועמדים שישובצו ברשימת הליכוד למועצת העיר ייבחרו על ידי מועצת הסניף. רוב חברי מועצת הסניף יהיו זכאים להביא לאישור ועדת ההיגוי רשימת מועמדים מוסכמת".

במשך חמש שנות הקדנציה האחרונות משמש זינו יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, והוא נציג הליכוד במועצה.

בעקבות ההחלטה אמר זינו: "אני רוצה להודות לראש הממשלה ולחברי הוועדה המוניציפלית בליכוד על הבעת אמון מוחלטת, פה אחד, במועמדותי לראשות עיריית נשר. אני מתחייב לתושבים שבשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה השונים אוכל להזניק את העיר לגבהים שהיא מעולם לא הכירה".

 

 

עם זאת, סקר שנערך על ידי חברת דיירקט פולס עבור מפלגת הליכוד ב-26 במאי מצביע כי לראש העיר המכהן רועי לוי מוביל בהפרש ניכר על זינו. לפי הסקר, לוי זוכה ל-83 אחוז מכלל 300 הנשאלים תושבי העיר מעל גיל 18. זינו זכה בסקר לחמישה אחוזים, בעוד ששבעה אחוזים מהנשאלים השיבו כי הם טרם החליטו במי לבחור מבין השניים וחמישה אחוזים נוספים השיבו כי לא יבחרו באף אחד מהשניים.

מקורביו של זינו טוענים כי הסקר אינו רלוונטי מכיוון שהוא נערך בחודש שעבר, לפני שזינו עוד הכריז על ריצה לראשות העיר. נוסף על כך הם מדגישים כי החלטתה של ועדת ההיגוי מהווה הבעת אמון מוחלטת של הליכוד בזינו.

לוי: "התוצאה מחמיאה. אנחנו עובדים חמש שנים כדי להצדיק את האמון של התושבים, והתוצאות של הסקר אומרות מבחינתי שאנחנו צריכים להמשיך ולפעול כדי שהתושבים יגיעו לקלפי כדי להצביע ולהביע את אמונם בי ביום הבחירות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאית

    רועי הוא הדבר הכי טוב שקרה לנשר. ראש העיר הטוב ביותר בצפון ובין העשירייה הפותחת בארץ. קיווינו שתרוץ לראשות העיר חיפה, הפסדנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר