ראש עיריית נשר, רועי לוי, בחגיגות (צילום: תמיר פמפנל)
ראש עיריית נשר, רועי לוי, בחגיגות (צילום: תמיר פמפנל)

אמש בנשר: אירוע של פעם ב-100 שנה

נשר חגגה 100 שנים להיווסדה באירוע ענק באצטדיון העירוני אליו התנקזו אלפים מתושבי העיר, שרים, וחברי כנסת. נשיא המדינה ויו"ר הכנסת שלחו ברכות ובחלק האמנותי הופיעו ארקדי דוכין, הפרויקט של עידן רייכל ונסרין קדרי. ראש העיר: "העיר הקטנה במטרופולין, הפכה להיות עיר שכל תושב אומר בביטחון מלא: אני גאה לגור בנשר!"

פורסם בתאריך: 8.9.23 11:12

אמש (חמישי) חגגה העיר נשר 100 שנים להיווסדה באירוע ענק באצטדיון העירוני. היה זה אירוע השיא בין שלל אירועים שהפיקה העירייה לציון התאריך ההיסטורי. אלפים מתושבי העיר הגיעו לחגוג, יחד עם שרים וחברי כנסת, ביניהם השרה עידית סילמן, זאב אלקין, סימון מושיאשווילי ועוד.

הערב, אותו הנחה השחקן עמוס תמם, נפתח בברכה מצולמת ששלחו נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה ונאום של ראש העיר רועי לוי. הרצוג אמר בברכתו: ״אותו ישוב קטן שהחל כבית חרושת, הפך לעיר תוססת עם כל המגוון הישראלי. נשר מעוררת בכולנו השראה, תודה לך ראש העיר חברי וחברות המועצה על זה שאתם מובילים את הישוב. אני בטוח שמאה השנים הבאות יהיה מרגשות אף יותר".

ראש העיר אמר: ״נשר, העיר הקטנה במטרופולין, הפכה הלכה למעשה להיות עיר שכל תושב אומר בביטחון מלא: אני גאה לגור בנשר! אני מאחל לנו להמשיך להביא גאווה וכבוד לעירנו המופלאה, ולהמשיך לספק סיפורים מרשימים לעיר נשר ולמדינת ישראל. אני מאחל לעיר להמשיך להתפתח ולצמוח בשנים הבאות".

לאחר הברכות נפתח החלק האמנותי של הערב, עם הופעה של ארקדי דוכין, אותו ליוו בני ובנות העיר. אחריו עלו לבמה הפרויקט של עידן רייכל שאירחו את נסרין קדרי.

 

אלפים בחגיגות 100 שנים לנשר (צילום: עומרי סילבר)

אלפים בחגיגות 100 שנים לנשר (צילום: עומרי סילבר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר