רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)
רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)

רועי לוי מאושפז ברמב"ם בעקבות טפיל בעין

לאחר שראייתו היטשטשה פנה ראש העיר נשר רועי לוי לקריה הרפואית רמב"ם, שם התברר כי הוא נדבק בטפיל שנמצא במי הכנרת. לאחר הליך שבוצע בקרנית עינו, הוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים. לוי: "הרגשתי מה זה להיות עיוור ליום אחד, ואני לא מאחל את זה לאיש"

פורסם בתאריך: 11.9.23 20:10

ראש העיר נשר רועי לוי אושפז בקריה הרפואית רמב"ם לאחר שהתגלה אצלו טפיל בעין בעקבות רחצה בכנרת. למרות שהתסמינים הופיעו אצלו זה מכבר והאבחנה היתה כי מדובר בדלקת, רק בעקבות ידיעות בתקשורת על טפיל בכנרת שפוגע בעיניים הוא פנה לרמב"ם, שם אובחן גם הוא כמי שסובל מהטפיל.

בפוסט בפייסבוק כתב לוי: "בוודאי שמתם לב שאני עם דלקת בעין בשבועות האחרונים ומרבה להצטלם עם משקפי שמש. לפני כחודש בילינו עם חברים ועם המשפחה בכנרת, ומאז סבלתי מאודם בעין, מגירודים ומנפיחות. לצערי, בשל ריבוי המשימות לפתיחת שנת הלימודים, טקסים וביטחון, לא עצרתי לבדוק את עצמי לעומק ודי הזנחתי את המצב. ביום חמישי חשתי כי אני מאבד את החדות בראייה, אבל בשל אירוע ה-100 לנשר לא ניגשתי לבדיקות".

עוד כתב לוי: "אתמול (ראשון; ב"כ), לאחר שחשתי שהמצב מידרדר, פניתי לבית החולים רמב"ם לבדיקות ואובחנתי שנדבקתי בטפיל ממי הכנרת. החל מאתמול אני מאושפז בבית החולים לאחר שעברתי הליך בעין ומטופל בטיפות על ידי צוות הרופאים הנפלא של רמב"ם. המצב שלי השתפר ברוך השם, ואני מקווה שתוך ימים ספורים אוכל לחזור לתפקוד מלא".

 

 

לוי מסר ל"כלבו – חיפה והקריות: "כשחזרנו הביתה מהכנרת התחלתי להרגיש צריבה. הייתי אצל רופא המשפחה שאמר שיש לי דלקת ושחרר אותי. ביום חמישי הראייה היטשטשה לי וכמעט איבדתי את הראייה בעין, רק ביום ראשון הגעתי לרמב"ם, ושם שלחו אותי מיד לאשפוז. ביצעו בי הליך של גירוד הקרנית, שמו טיפות, ועכשיו ברוך השם יותר טוב. אתמול בכלל לא יכולתי לראות. העין השנייה בסדר, אבל בגלל ששרפה לי העין הייתי עם שני עיניים עצומות. הרגשתי מה זה להיות עיוור ליום אחד, ואני לא מאחל את זה לאיש. אמרו לי שאני צריך להישאר באשפוז שבוע אבל בעוד יומיים כבר אבקש להשתחרר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר