תלמידים בנשר במחווה להשבת החטופים ושלום החיילים (צילום: דוברות עיריית נשר)
תלמידים בנשר במחווה להשבת החטופים ושלום החיילים (צילום: דוברות עיריית נשר)

עיריית נשר מפעילה מיזמים להעלאת החוסן הלאומי במסגרת מערכת החינוך

מחלקת החינוך העירונית בעיריית נשר בנתה אתר בו מורים יכולים למצוא תכנים ומערכי שיעור מותאמים במסגרת היערכות מחודשת שנעשתה בעקבות המלחמה. בכיתות הוצבו שולחן וכיסא ריקים עם תמונות הילדים החטופים להזדהות עם משפחותיהם והתנדבות בעבודות המשק של ישובים בהם העובדים עזבו בעקבות המצב. מחר תתקיים ריצה חברתית למען החטופים בספורטק

פורסם בתאריך: 9.11.23 17:26

עיריית נשר מנהיגה יוזמות והכנסת תכנים במערכת החינוך שמטרתם העלאת החוסן הלאומי ותמיכה ביישובי עוטף עזה.

בין היוזמות שמתקיימות מדי שבוע תלמידים מתיכון מקיף נשר, בליווי המורה לשל"ח, יוצאים להתנדבויות חקלאיות ומסייעים בעבודות המשק של ישובים בהם העובדים עזבו בעקבות המצב. בנוסף, ילדי בתי הספר היסודיים בעיר יצרו מיצגים ושלטים עם תפילות לחזרת החטופים ושלום החיילים ובחטיבות מכרו חולצות וגייסו כסף שנתרם למטה המאבק להחזרת החטופים. שלשום, במלאת 30 יום לשבת השחורה למתקפת החמאס, התקיימו ברחבי בתי הספר ובעירייה טקסים לזכרם של הנרצחים ותפילה לשלום החיילים והחטופים וחזרתם הביתה.

בעיריית נשר מצביעים על כך שמלחמת חרבות ברזל הביאה איתה יוזמות והערכות מחדש של מערכת החינוך העירונית בנשר שבגינן בנתה מחלקת החינוך העירונית אתר בו מורים ומורות מרחבי העיר יכולים למצוא תכנים ומערכי שיעור המותאמים לתיווך המצב עבור הילדים. לדוגמה, בחטיבות הביניים, התלמידים התבקשו לחקור את סיפורם של יישובי העוטף, לצד סיפורי גבורה מהלחימה. כמו כן, בכל כיתה הוצבו שולחן וכיסא ריקים, עם תמונה של ילד או ילדה חטופים לאור הזדהות עם משפחות החטופים ובזמנם החופשי הילדים כותבים מכתבים לילדים החטופים, שאותם הם מקווים למסור להם כאשר יחזרו.

 

 

בנוסף, מחר תתקיים ריצה חברתית משותפת למען החטופים בספורטק בנשר שברחוב דרך בר יהודה 56 שתוזנק בשעה 06:30 בבוקר.

ראש עיריית נשר, רועי לוי, אומר: "זו המלחמה הראשונה שהילדים שלנו חווים, והיא קשה יותר ממה שגם אנחנו כבוגרים הכרנו גם 'הודות' לרשתות החברתיות האחריות שלנו היא לתווך לילדים את המצב, לשמוע אותם ולתת להם מקום לביטוי. אנחנו נחשפים כל הזמן ליוזמות מדהימות של תלמידים ומורים שפשוט ממלאות את הלב, גם במים קשים כמו אלו. הכח של הקהילה שלנו מוכיח את עצמו גם בעת הזו".

 

אירוע ריצה למען החטופים בנשר

אירוע ריצה למען החטופים בנשר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר