תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן (צילום: דוברות עיריית נשר)
תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן (צילום: דוברות עיריית נשר)

100 ימים למלחמה: בעיריית נשר יציינו יום זיכרון

בעיריית נשר יצטרפו לשביתה עליה הכריזה ההסתדרות ביום ראשון ויקיימו פעילות זיכרון לעובדים. טל דן, תושבת העיר שבתה מיכל רואימי ז"ל נרצחה בטבח במסיבת הנובה, תרצה על התמודדותה עם הכאב והאובדן. ראש העיר, רועי לוי: "החלטנו לנצל את זמן השביתה על מנת לאפשר זמן לזיכרון, לשיח ולשיתוף בתחושות ובהתמודדות היום יומיים של העובדים שלנו, לצד ההזדהות עם המאבק"

פורסם בתאריך: 9.1.24 09:23

אחרי הודעת יו"ר הסתדרות העובדים ארנון בר דוד על השבתת המשק ביום ראשון הקרוב ל-100 דקות כאות הזדהות עם משפחות החטופים, ראש עיריית נשר, רועי לוי, הודיע כי במהלך השביתה יתקיים יום זיכרון. אירוע הזיכרון יתקיים בהשתתפות העובדים בהיכל התרבות העירוני, שם תוצג תערוכת ציורי המלחמה של הציירת שמרית שולמן.

לאחר מכן תתקיים הרצאה של טל דן, תושבת העיר שאיבדה את בתה מיכל רואימי ז"ל בטבח במסיבת הנובה סמוך לקיבוץ רעים. בהרצאתה תשתף טל על התמודדות עם אובדן, איך ניתן להמשיך בחיים ומה מחזק אותה ברגעים הקשים.

רועי לוי ראש העיר נשר אמר "השבתת המשק ל 100 דקות היא פעולה חשובה של הזדהות עם משפחות החטופים, לנו חשוב לזכור כי לצידם יש משפחות רבות שאיבדו את יקיריהן, אלפי פצועים ורבים שנפשם לא שקטה גם אחרי 100 ימים. החלטנו לנצל את זמן השביתה על מנת לאפשר זמן לזיכרון, לשיח ולשיתוף בתחושות ובהתמודדות היום יומיים של העובדים שלנו, לצד ההזדהות עם המאבק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר