הורים מפגינים מול ביתה של מנהלת הגן
הורים מפגינים מול ביתה של מנהלת הגן

החשד להתעללות בגן בנשר: הפגנה מול ביתה של מנהלת הגן

עם קבלת תלונה במשטרה נעצרו הסייעת והמנהלת בחשד לתקיפה והתעללות בחסרי ישע. בית המשפט האריך את מעצרה של הסייעת, והמנהלת שוחררה בתנאים מגבילים. כעת מבקשים ההורים תשובות מהמשטרה ודורשים כי יחשפו בפניהם את הסרטונים

פורסם בתאריך: 23.1.24 21:00

בשעה זו מקיימים הורים הפגנה מול ביתה של מנהלת הגן בנשר שנעצרה ביום ראשון ביחד עם הסייעת בגן בחשד לתקיפה ולהתעללות בחסרי ישע.

אתמול (שני) הודיעה המשטרה על מעצרן של מנהלת הגן והסייעת ועל כך שבית המשפט האריך את מעצרה של הסייעת ושחרר את המנהלת בתנאים מגבילים. לאחר קבלת תלונה בעניין פתחו חוקרי תחנת נשר במחוז חוף בחקירה מואצת, שבמסגרתה נעצרו כאמור המנהלת והסייעת.

אב לילד בגן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "לא עצרו אותן סתם. יש סרטונים אבל לנו לא מראים כלום. ראש העיר אמר שלמרות שהוא לא נחשף לסרטונים, המראות הם קשים מאוד. אנחנו רוצים שהאמת תצא לאור. אם זה לא יעלה על סדר היום הציבורי וייווצר חוסר עניין, המשטרה תפעל פחות טוב. כל ההורים תופסים את הראש. אנחנו מחפשים גנים לילדים כי סגרו את הגן מינהלית ל-60 יום. העירייה עוזרת לנו, אבל אנחנו במצב שאנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה לילדים שלנו. התחננו לשוטרים שיגידו לנו משהו, אבל לא אומרים לנו כלום".

 

 

האב המשיך והטיח האשמות במשטרה: "אנחנו דורשים מהמשטרה שיתייחסו אלינו בצורה הולמת ויכבדו אותנו כשאנחנו מגיעים לתחנה. הלכנו להגיש תלונות ולדלות מידע כי אנחנו לא יודעים מה קורה עם הילדים שלנו. אנחנו לא מצליחים לישון בלילה. אתה אומר להם 'חבל שרק עם תקשורת אתם תוציאו מידע', אז אומרים לך 'מעניין לנו ת'תחת התקשורת', וזה אחרי שיצאנו משיחה עם צוות פסיכולוגים ואנשי חינוך. אנחנו עם דמעות בעיניים, והשוטר בכלל לא מתייחס".

מהמשטר נמסר בתגובה כי תיבדק מול מפקד התחנה האפשרות לקבל את ההורים לשיחת עדכון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר