הדודאים 5 בגבעת זמר (הדמיה: יח"צ)
הדודאים 5 בגבעת זמר (הדמיה: יח"צ)

גבעת זמר: הדודאים 5

פורסם בתאריך: 29.11.22 22:35

הקבלן: חברת ברקן אייל בבעלות קבוצת צ'רנוביצקי וחברת ק.ב. ברקן הנדסה.

הפרויקט: פרויקט "הדודאים 5",  נבנה ברחוב הדודאים (או בשמו החדש יפה ירקוני) על מגרש רחב ידיים הצופה לנוף ים, במיקום גבוה ונוח בשכונת גבעת זמר האיכותית. הפרויקט נמצא במרחק הליכה משכונות איכותיות ומבוססות ובקרבת מרכזי מסחר ותחבורה ציבורית.

המפרט הטכני: שתי חניות מקורות לכל דירה, מפרט טכני עשיר, תכנון מוקפד ועדכני ושימוש בחומרי בנייה איכותיים ומובחרים.

הדודאים 5 בגבעת זמר (הדמיה: יח"צ)

הדודאים 5 בגבעת זמר (הדמיה: יח"צ)

תמהיל הדירות: בניין בוטיק מעוצב בן 10 דירות בלבד בתמהיל של ארבעה-חמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים עם תקרות גבוהות ומרפסות שמש גדולות המשקיפות לנוף ים וטבע מכל עבר.

המחירים: בימים אלו מוציאה החברה למכירה את הפנטהאוז אחרון בפרויקט. מדובר בפנטהאוז יפיפייה של 150 מ"ר הפונה לנוף ים, עם תקרות גבוהות ומרפסת שמש גדולה במחיר של 3.5 מיליון שקלים.

אודות השכונה: גבעת זמר, הנבנית על הכרמל, תוכננה על-פי הסטנדרטים המודרניים ביותר, שלוקחים בחשבון את הנוף, תצורת השטח הייחודית לאזור וכל הנוחות והיוקרה שמאפיינים את המאה ה-21. החל מתשתיות מפותחות, כבישים רחבים ונגישים, שטחי ציבור מוריקים וכמובן מוסדות חינוך, בתי כנסת ומבני ציבור. גבעת זמר נושקת לשכונת רמת אלמוגי ממערב ורמות ספיר מצפון, והיא ממוקמת במרחק דקות ספורות ממרכז חורב, וממרכז נווה שאנן ורמת חן. הצביון שנקבע לשכונה הוא בניינים של עד שש קומות בלבד, מה שמוסיף לה נופך יוקרתי ולא פחות חשוב מכך – בנייה שתשתלב עם הנוף הייחודי של הכרמל ותהיה חלק ממנו.

 

 

אודות החברה: חברת ברקן אייל, בבעלות קבוצת צ'רנוביצקי וחברת ברקן הנדסה, היא חברת יזמות ובנייה בעלת ניסיון רב שנים וחוסן פיננסי מוכח. החברה יוזמת ומבצעת בעצמה את הפרויקטים שלה, ובכך מבטיחה ללקוחותיה מוצר מנצח ונוחות מרבית לאורך כל הדרך, תוך הקפדה על תכנון חדשני ויעיל, בנייה באיכות בנייה בלתי מתפשרת ועמידה בלוחות זמנים.  החברה מתמחה בייזום פרויקטים ותכנון מתחמי התחדשות עירונית, מפתחת ומבצעת מגוון רחב של פרויקטים בתחום הנדל"ן. צוות החברה המורכב מאנשי מקצוע מנוסים, המספקים ללקוחותינו, פתרונות מהירים, יעילים, כלכליים ויצירתיים. קו היסוד של החברה הוא העמדת הלקוח במרכז, וזאת בהתאם לרצונותיו וצרכיו, ללא פשרות באיכות חומרי הבנייה ובעלי המקצוע, ברמת תכנון גבוהה ביותר, תוך עמידה בתקנים מחמירים ומתן דגש והקפדה על לוחות הזמנים שנקבעו. ערכי היסוד של החברה מושתתים על סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות בנייה גבוהה עם מחויבות לשירות אישי ללקוח. לחברה מוניטין מצוין וצוות הנדסי ומקצועי בעל ניסיון עשיר ומגוון, דבר שעליו יעידו מאות לקוחותיה הנאמנים והמרוצים.

הדודאים 5 בגבעת זמר (צילום: יח"צ)

הדודאים 5 בגבעת זמר (צילום: יח"צ)

"אנו מאמינים כי לקוח מרוצה הוא השגריר הטוב ביותר, ומשום כך החברה דוגלת בהשקעה ללא פשרות ברצונות הלקוח ובשביעות רצונו, עבודה מול מיטב החברות והספקים במשק, חדשנות, מקוריות ויצירתיות בשיטות הבנייה ותכנון הפרויקטים ושירות לקוחות אישי, מהיר ומקצועי".


משרדי החברה: רחוב טרומפלדור 53 מרכז זיו, נווה שאנן; רחוב ספיר 7, בניין סלע בינוי, קומה 4, צ'ק פוסט חיפה

טל': 3097*

דוא"ל: [email protected]

לאתר האינטרנט של החברה >>> 


לפרויקטים חדשים נוספים הקליקו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר