מצפה אלמוגי (הדמיה: Olin)
מצפה אלמוגי (הדמיה: Olin)

מצפה אלמוגי

פורסם בתאריך: 30.11.22 13:48

הקבלן: חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ.

החזון: חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, שבבעלות היזם משה מילר, מקימה ברחוב הסחלב בשכונת רמת אלמוגי המבוקשת את פרויקט "מצפה אלמוגי" היוקרתי. מהחברה נמסר, כי הפרויקט מוקם בשיטת "בנייה יבשה" – סטנדרט בנייה ייחודי הנבנה כיום רק במגדלי היוקרה באזור מרכז הארץ. עד כה, מתחילת השיווק לפני פחות משנה, כבר נמכרו כ-90 אחוז מהדירות, ונותרו למכירה דירות בודדות. הפרויקט נבנה בעתודת קרקע ייחודית בקרבת פארקים ציבוריים, בתי ספר ומרכז קניות.

המפרט הטכני: מפרט טכני עשיר ומגוון, בחלק מהדירות יש בריכה וג'קוזי פרטיים. בנוסף, שתי חניות פרטיות לכל דירה וכן חניון אורחים עם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים.

תמהיל הדירות: הפרויקט יכלול שבעה בניינים וכ-100 דירות, בהן דירות שישה חדרים ופנטהאוזים, כ-140 מ"ר במפלס אחד, דירות גן של חמישה ושישה חדרים עם גינות ענקיות של כ-150 מ"ר, ובנוסף מגוון דירות של ארבעה וחמישה חדרים. כל הדירות יכללו גם מרפסות ענקיות של 20 מ"ר ויותר.

המחירים: החל מ-2.9 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים.

אודות השכונה: רמת אלמוגי, הצופה אל מפרץ חיפה, גובלת במזרח ברמת אלון וברמות רמז, בדרום בסביוני דניה, בצפון באחוזה ובמערב ברמת גולדה. בנייתן של צמד השכונות גולדה-אלמוגי לאורך סוף המאה ה-20 השלימה את ניצול השטחים הפתוחים לאורך "הציר" בין דניה והכרמל הצפוני. בנופן האדריכלי, כמו גם החברתי, הן מהוות חוליה המשכית בין רמת בגין לדניה א' ומקיימות חיבור אורבני בין תתי-הרבעים השונים. נכון לשנת 2019, מנתה אוכלוסיית השכונה 1956 איש, מהם 937 גברים, 1019 נשים. המדד החברתי-כלכלי שלה, נכון לשנת 2017 – 9. בשכונה – חטיבת הביניים ותיכון אליאנס.

 

 

אודות החברה: קבוצת שובל, שבבעלותו של היזם משה מילר, היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 35 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה בשנת 1985, יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים, מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.

לקבוצה זרוע יזמית – שובל מתחמי מגורים בע"מ, היוזמת ומתכננת פרויקטים רבים ושכונות למגורים בכל רחבי הארץ, וכן זרוע ביצועית –  שובל הנדסה ובניין בע"מ. קבוצת שובל היא בעלת הסיווג הקבלני הגבוה ביותר, ג5, כאשר שתי החברות פועלות בתיאום ובשיתוף פעולה מלא.

הקבוצה מספקת ללקוחותיה פתרון מקיף למימוש חזונם, הכולל את היבטי התכנון, הטיפול בכל ההיבטים המינהליים, לרבות אישורים והיתרים וכן את היבטי הביצוע עד לגמר. הניסיון הרב של הקבוצה בשוק הבנייה הדינאמי והבלתי צפוי מאפשר לה לצפות מראש מגוון רחב של אירועים בלתי מתוכננים, להיערך לקראתם ולהתמודד עימם עד להשגת מימוש דקדקני של חזון הלקוח במחיר המוסכם ובמסגרת לוח הזמנים. בזכות הניסיון והמוניטין שלה, שובל נהנית מביקושי יתר לפרויקטים שהיא מציעה ומתהליך עבודה מסודר מול הגופים הסטטוטוריים והממשלתיים.

פרויקט "מצפה אלמוגי" משווק ע"י חברת אתגרים, בבעלות ארנון נתנאל וירון וינוקור. אדריכל הפרויקט: עמיחי אבריל.


משרד המכירות של הפרויקט ממוקם בקומה השנייה של המרכז המסחרי איינשטיין

לפרטים נוספים טל': 8496*

לאתר האינטרנט של החברה >>> 

לפייסבוק >>>


לפרויקטים חדשים נוספים הקליקו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר