שנת אופטימיות מדבקת
שנת אופטימיות מדבקת

התחדשות

פורסם בתאריך: 22.9.17 16:31

אני לא מכירה את כל התפילות בעל פה, לא יודעת לספר את סיפור תיבת נוח או משה בתיבה, לא חוגגת יום הולדת בשבט אלא בסוף ינואר, וכיבוד השבת אצלי זה לא לוותר על נסיעות במכונית אלא לישון עד מאוחר ולהעביר את היום עם האנשים היקרים לי. אבל אני מכורה למוזיקה עברית, מכירה את הסיפורים מאחורי כל שמות הרחובות (טוב, נו, כמעט כל השמות) ומקיימת באדיקות את מצוות אכילת סופגניות בחנוכה, השתכרות בפורים וארוחות חג 200 פעמים בשנה. וכן, אני אוהבת את ההרגשה של לפני החג – טרפת השופינג, מתנות לכל המשפחה, בגדים חדשים, ברכת שנה טובה בסיום כל שיחה, וכולם איכשהו יותר נעימים כי הם בדיוק מילאו מצברים בחו”ל או נמצאים בדרך לשדה התעופה.

יש לי הרגשה שזו הולכת להיות שנה טובה במיוחד. בפעם האחרונה שאמרתי את זה חגגתי יום הולדת 32, ובמילים אחרות – שנת הלב. ואכן זו היתה שנה שבה מצאתי אהבה, נכנסתי להיריון, טיילתי בעולם והתקרבתי למשפחה ובעיקר לעצמי. אני מסתכלת גם על השנה נכנסת ממש היום בהתרגשות ובציפייה. לא כי אני מנסה לייצר מציאות (או כמו שהמנטורים אומרים – “Fake it until you make it”) אלא כי אני עומדת בפני כל כך הרבה שינויים, וכולם טובים. כי אני מרגישה שאני במקום הנכון ולא נותנת פתח לדברים ללכת בדרך אחרת.

כשיש למישהו יום הולדת או כשאשה מתחתנת זה הזמן שלהם לחלק ברכות דווקא לאחרים. לא אני המצאתי את זה אבל אני מבינה את ההיגיון. אז אין לי בקרוב יום הולדת ואני גם לא כלה (עדיין לא, אולי השנה, מי יודע), אבל אני מוקפת באופטימיות שבא לי להדביק בה אחרים.
אז אתחיל בסוג האנשים הקרוב אלי ביותר – אמהות. אני מאחלת לכן לשחרר, זה מביא רק טוב. לאלה שבדרך להיות אמא – שיהיה בהצלחה. תיהנו מכל שנייה כי זו ללא ספק התקופה היפה ביותר. לרווקות שרוצות את הצעד הבא – תיהנו מהמקום הזה. זו התקופה הכי רומנטית. אחר כך יבואו ההורמונים והבלגן, עכשיו זה רק אתן. לבנות שמחפשות זוגיות אני מאחלת פחות חפירות מהסביבה ויותר מפגשים מקריים כמו בסרטים שיובילו לאהבה גדולה. לאלה שבחרו להתרכז בדברים אחרים – לכו על זה עד הסוף והלוואי שתצליחו. אני מחזקת אתכן מהצד.

לכל מי שנלחמים על אימוץ אני מאחלת שהמדינה שלנו סוף סוף תתקדם. בכל זאת, זו שנת תשע”ח. סחתיין על האבות שהם חלק מכל עניין גידול הילדים ולא “עוזרים כשצריך”. ומי שעדיין לא שם ורק מחליף חיתול לפעמים ומחכה לגביע – תתעוררו. בכל זאת, שנת תשע”ח.

אני מאחלת לנדל”ן להתאפס, להפסיק להתחפש, להניח לאוהבים להתרפס, לאבודים להתפקס, לרווקים להתארס, לנוכלים להיתפס ולשאר העולם – להתייחס. להתייחס האחד לשני, להיות קשובים לעצמכם ואולי להצליח לשנות משהו, קטן כגדול.
הרשימה שלי לשנה הקרובה: לקנות סוף סוף בית (בצד עם הפחות זיהום), להוריד את הבטן (אלא אם כן היא תגדל עם עובר חדש בפנים), לעשות משהו בשביל מישהו בלי להשוויץ, לבקר בעוד מקום בעולם, להתקדם בקריירה, לשמוע את לביא מדבר ולגלות מה עובר לו בראש, לשמור על הבריאות שלי, להמשיך להצחיק ולא להפסיק לחייך. שנה טובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר