בכיוון השעון: אלנה קורנבלום אלבז, טניה שמידט, נעמה לזימי, כרמל עדה (צילומים: עופר אלבז, תומר אפלבאום, יקיר ברבי)
בכיוון השעון: אלנה קורנבלום אלבז, טניה שמידט, נעמה לזימי, כרמל עדה (צילומים: עופר אלבז, תומר אפלבאום, יקיר ברבי)

"בעלי שנים מנסה לשכנע אותי לעזוב ואני לא מוכנה"

הפרלמנט השבועי התכנס: ארבעה תושבי קרית אליעזר מסבירים למה הם כל כך אוהבים את השכונה שלהם ולא מתכוונים לזוז מכאן

פורסם בתאריך: 7.10.21 14:31

"כר פורה למשקיעים בגלל המחירים הנוחים"

כרמל עדה, בעלים של משרד התיווך כרמל סנטר: "היתרון הבולט של קרית אליעזר, שאני חושב שהיא שכונה נפלאה, מתבטא בעובדה שהיא מישורית. זה לא דבר נפוץ בחיפה. לכן האוכלוסייה המבוגרת אוהבת מאוד את השכונה, וגם בגלל המחירים שהם נוחים ויחסית עממיים. בחיפה יש שכונות יוקרתיות ויפות, אך הן מאוד לא נגישות. יש בשכונה מרכז מסחרי שהוא אחד המרכזים הפעילים בעיר ועונה על צורכי התושבים. השכונה, בגלל המחירים הנוחים, היא כר פורה למשקיעים. היא קרובה מאוד לתחנת הרכבת, לבית החולים רמב"ם, למושבה הגרמנית ולעיר התחתית, כך שהיא מאוד נגישה. הצד המערבי שלה נושק לים ולרכבל, הצד הצפוני נושק לעורק התחבורה הראשי של חיפה. לאחר פינוי האצטדיון, מהר מאוד בנו שם דירות נפלאות, ועכשיו כל השכונה מתחילה בתהליכים נפלאים של פינוי-בינוי. הדבר יעלה, וכבר עכשיו מעלה, את המחירים בצורה מהירה וטובה. וכמובן שזה ישפר את איכות החיים".

"לא מחליפה את השכונה בשום מקום אחר"

אלנה קורנבלום אלבז, יו"ר ועד ההורים בתיכון עירוני א': "קרית אליעזר היא שכונה כיפית, נעימה עם בתי ספר טובים. הילדים שלי למדו פה ביסודי, וכרגע שניהם לומדים בעירוני א' והם מרוצים ברמות מטורפות, וגם אני. אני גם למדתי בבית הספר הזה, למרות שלא גדלתי בשכונה, אבל כן ביקרתי בה המון, כי כל החברים שלי היו מהשכונה. השכונה מזמינה, האנשים בה נחמדים מאוד, והיא גם די מטופחת. הגנים מסודרים, וזה מאוד נחמד. אני גרה כאן המון שנים ולא מוכנה להחליף את השכונה בשום מקום אחר. בעלי שנים מנסה לשכנע אותי לעזוב, ואני לא מוכנה. הכל מאוד נוח, הכל קרוב, המרכז מאוד מזמין, לשבת בשישי בבוקר עם חברות על כוס קפה. יש כאן הכל. המרכז שוקק חיים, המון ילדים בגלל הבניינים החדשים, ואפילו פסנתר שמו כאן ותמיד מנגנים עליו".

 

 

"מלאה במרחב להליכה עם עגלה"

ח"כ נעמה לזימי: "קרית אליעזר הקסימה אותנו. כזוג שהקים משפחה הרגשנו שהיא השכונה המושלמת לנו. היא מלאה במרחב להליכה עם עגלה, יש בה מרכז קניות מדהים, שמקל עלינו מאוד, נגישה לכל כלי התחבורה הציבורית, למרכז הרפואי רמב״ם ולים, פשוט שכונה שצריכה להיות שכונת דגל של העיר. לצערי, היא מוזנחת. לא נגעו בה הרבה שנים, והכל דורש חידוש תיקון ושיפוץ, אבל ברגע שישקיעו בה, אין לי ספק שכל היתרונות שלה יבלטו ברגע".

"יש פה ארבעה סופרים והרבה חניה"

טניה שמידט, בעלת מכון קוסמטיקה בכיכר מאירהוף: "השכונה מקסימה, הכי מקסימה שיש. למה? יש פה הרבה תנועה, הרבה עבודה, האנשים נחמדים. אני לא מחליפה את השכונה הזו בשום שכונה, גם לא בשביל הכרמל. אין סיכוי. בשבילי זו השכונה הכי טובה, ובגדול – הכל מצוין. מה שמיוחד בשכונה זה שיש פה אנשים מבוגרים שאני מאוד אוהבת אותם. חצי מהלקוחות שלי הם אנשים מבוגרים, ואלה האנשים הכי טובים. בזמנו רציתי לקנות פה דירה, אבל לא היו דירות. הכל פה מרכזי. יש פה ארבעה סופרים והרבה חניה, ובשביל עסק זה מעולה. כשהגעתי לארץ, עבדתי במרכז המסחרי פה, אצל קוסמטיקאית ואז עברנו לסיטי סנטר. אחרי חמש שנים החלטתי לפתוח עסק משלי בקרית אליעזר, בקומה השנייה של המרכז המסחרי. אני פה משנת 2005. אני לא זזה מפה".

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    חחחחח טניה לא גרה פה בכלל וכל היתר פיקטיביים, שכונה מוזנחת ואומלללה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר