אורן רובן (צילום: פיליפ מורוזוב)
אורן רובן (צילום: פיליפ מורוזוב)

בית פתוח עם אורן רובן

והשבוע: אורן רובן, הבעלים של "שבט נכסים", מספר על העסקה ההזויה של חייו

פורסם בתאריך: 21.10.21 13:47

רזומה: התחלתי ב-2006 לעבוד כשכיר בשניים-שלושה משרדי תיווך, ובתוך שנתיים פתחתי משרד עצמאי. התחלתי כמטאור, הייתי כוכב עולה, עם משרד בוטיק עם שישה-שבעה סוכנים. ב-2012 הנעתי את שיווק התמ"א הראשונה והשנייה ברחוב שער הגיא. אחר כך ליווינו את שני הפרויקטים הראשונים בעיר של פינוי-בינוי ברמות רמז. לפני שבע שנים חזרתי להיות משרד עצמאי שעוסק בהשכרה, מכירה של דירות חדשות ויד 2.

מוטו: אני ייקה שמתנהל ביי דה בוק, ביושרה ובמקצועיות, כשהשירות והאמינות הם מעל הכל. המוניטין בא עם הזמן.

מתחרים: תמיד יש, וזה בריא מאוד לשוק. אנחנו עושים שיתופי פעולה רבים גם עם המתחרים וגם עם האויבים. אני בעד שוק פתוח, בעד תחרות, כי זה מאתגר, ממלא באנרגיות ובוויטמינים. אם אין תחרות, הבן אדם משתעמם והופך לעצלן. כשיש תחרות, עליו לעמוד על המשמר ולשאוף להיות תמיד במקום הראשון.

כסף: חלק חשוב מהחיים, אי אפשר בלעדיו, אבל צריך להרוויח אותו ביושר. זה מה שאני עושה, מרוויח כסף ביושר, בכבוד ובהערצה למה שאני עושה.

שכונה מועדפת: אחוזה.

עסקה שלא תישכח: זה היה בכרמליה. דירה של זוג שהתגרש, משהו מוזר לחלוטין. כשבאתי לשם, ראיתי קיר מפריד, הוא חילק את הדירה לשניים, כי הם לא הגיעו להסכמה. מכרנו את הדירה בשני חלקים, במחיר הזוי לחלוטין.

 

 

לקוח סלב: מכרתי פעם דירה של כתב שעבד בערוץ הראשון, אבל אני לא זוכר את שמו.

ההזדמנויות של חיפה: לדעתי אין פה אזור שלא ממומש, כולם כבר יודעים מראש מה האזורים הטובים בעיר. כל חיפה הופכת להיות אזור אטרקטיבי להשקעה. הדר עדיין לא מומשה עד תומה. מי שיש לו האומץ לשים ידו על העיר התחתית, הוא יעשה את עסקת חייו, כי בבת גלים המחירים כבר מטורפים לחלוטין. גם לקרית שפרינצק יש עתיד, למרות שיש לה סטטוס מאוד נמוך, אבל גם היא לא מומשה עד תום.

בועה: הענף עובד חזק, הוא ממש לא בבועה. המגמה של עליית המחירים תימשך לפחות בשנתיים הקרובות, אבל היא תיבלם. ענף הנדל"ן מאוד קיצוני במדינה, אבל חיפה שונה לחלוטין מחדרה ודרומה, המחירים בה עולים בצורה מתונה. הכל תלוי בקרקעות שהמדינה תפשיר, כרגע אני לא רואה עצירה.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר