פרלמנט זירת הנדל"ן (צילום: Dubova / depositphotos.com)
פרלמנט זירת הנדל"ן (צילום: Dubova / depositphotos.com)

הפרלמנט של ורדיה: "הפקק הכי ארוך שהייתי בו נמשך אולי 40 שניות"

ארבעה תושבי ורדיה מסבירים למה הם כל כך אוהבים את השכונה שלהם ולא מתכוונים לזוז מכאן

פורסם בתאריך: 21.10.21 15:40

"גינה גדולה בשביל הכלבים"

עו"ד שלומי בלומנפלד, בעלי משרד עורכי דין בתחום הפלילי: "מבחינתי, יש בשכונה רק יתרונות. אני מאוד נהנה פה. אני גר בשכונה כעשר שנים. עברתי אליה, כי רציתי בית עם גינה גדולה בשביל הכלבים. מה אני אוהב בה? הכל. אני אוהב את המיקום שלה, את השכונה עצמה, אני מאוד אוהב את הדירה עם הגינה הגדולה שלי שמשקיפה לים – רק טוב לי פה, אני מאוד מרוצה. פקקים? ממש לא. מאז שאני גר פה, הפקק הכי ארוך שהייתי בו אי פעם נמשך אולי 40 שניות. מבחינתי, זה המיקום הכי טוב בחיפה. השכונה קרובה לכביש הגיבורים ולמנהרות הכרמל. מבחינת תחבורה ציבורית אין לי מה להגיד, כי הפעם האחרונה שנסעתי בתחבורה ציבורית הייתה כשהייתי בן 16״.

"אפשר להגיד שאני חולה על השכונה"

אודליה חרזי, בעלת "אודליה קוסמטיקה": "הגעתי לגור בשכונה לפני 26 שנים, לאחר שהתחתנתי עם אלון, שהיה אז שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל. הוא גר פה כבר 30 שנה, עוד לפני שהיו כאן בתים. למעט שנה אחת, לא עזבנו את ורדיה. אני לא מבטיחה שלעולם לא אעזוב, אבל כרגע לא רואה את זה קורה. אני מאוד אוהבת את השכונה, בעצם אפשר להגיד שאני חולה עליה. היא כל כך מזכירה לי את שכונת ילדותי, כשכולם היו משחקים בחוץ, כך גם שני הבנים שלי שנולדו פה. הכל כל כך נגיש וקרוב, שקט ורגוע. אני קוסמטיקאית במקצועי, מאפרת וסטייליסטית. בחרתי לפתוח את העסק שלי בבית, ונכון שמגיעות אליי לקוחות מכל רחבי העיר, אבל אין כמו השכנות שלי, הן משהו מיוחד, ממש כמו משפחה״.

 

 

"רק ירוק מול העיניים"

ענבל אלנקווה, בעלת "סינימה פרדיסו": "אני גרה בוורדיה יותר מעשור, וזו שכונה שהיא קיבוץ. זה בדיוק כמו שהיינו פעם, בשכונת הולדתי בת גלים – כל הילדים בחוץ, המשפחות נפגשות בגנים הציבוריים, המון חברים של הילדים מגיעים מחוץ לשכונה, כי היא מאוד שקטה, ולמעשה יש בה רחוב ראשי אחד. האוכלוסייה מהממת, אני מאוד אוהבת את ורדיה ומחוברת אליה. קשה יהיה לי לעזוב אותה. שתי הבנות שלי גדלו פה חצי מחייהן, ועל אף שאין בית ספר בשכונה, הוא די קרוב. הכל קרוב – הסופר, בית המרקחת. הבית שלנו משקיף על הוואדי, אין לנו שכנים, אלא רק ירוק מול העיניים, עם אוויר כיפי ונקי. הדבר היחיד שמעיב במעט אלו הפקקים ביציאה מהשכונה בבוקר, אבל זה גם לא היסטרי. אני לא עוזבת את השכונה גם לא בעד שלום״.

"שכונה שמתאימה לכל האוכלוסייה"

דני זומרשטיין, הבעלים של משרד "סיטידן" נכסים: "ורדיה היא שכונה איכותית מאוד, שנבנתה ברמה גבוהה בתחילת שנות ה-90. רוב הדיירים בשכונה גרים בדירות בבעלותם, השכונה מתאפיינת במשפחות והיא מתאימה לכל האוכלוסייה. יש בה מוסדות ציבוריים איכותיים בהתאם. יש גם חסרונות. פרויקט ורדיה, שעל פניו פגע בחלק הצפוני של השכונה לרבות בערך הנכסים שירד בחלק זה. בתים מתיישנים, בתים רבים ללא נגישות המאפיינת את שנות ה-2000, פקקים בכניסה וביציאה מהשכונה בשעות העומס, והשכונה גם אינה חפה ממכת החזירים שתקפה את חיפה כולה. הדירות בדרום ובדרום מערב נהנות משמש חזקה החל משעות הצהריים, שמחממת מאוד את פנים הדירות בימי הקיץ ומחייבת הפעלת מזגן או שימוש בתריסים או וילונות כהים. דירות רבות של ותיקי השכונה הן דו מפלסיות, והגישה אליהן ללא מעלית כך שיוצא שלא מעט דיירים לקראת הגיל השלישי מכרו, מוכרים וימכרו את דירותיהם לצורך מעבר לדירות מתאימות, מה שמביא צעירים לדירות אלה״.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר