אמיר אקמן (צילום: עופרה עידן)
אמיר אקמן (צילום: עופרה עידן)

"אני איש של אנשים"

"אני לא סוגר עסקה, אני פותח מערכת יחסים. אני לא מסתכל על אנשים כעל מספרים, אלא עוזר להם לבצע את המכירה או הקנייה על הצד הטוב ביותר" • בית פתוח עם אמיר אקמן מא.ב. בנדל"ן

פורסם בתאריך: 23.12.21 12:22

רזומה: 8 שנים.

כמה עובדים במשרד? 10.

באילו שכונות אתה מתמקד? רכס הכרמל, בצד המערבי של חיפה.

מוטו: לא לסגור עסקה, אלא לפתוח מערכת יחסים.

מה הן ההעדפות של הלקוח החיפאי? נוף לים, דירה שטוחה ואזור מישורי.

באיזו שכונה הכי קשה למכור, או שבמחיר הנכון הכל יימכר? אין שכונה שקשה למכור בה, הכל תלוי במחיר.

מה עדיף? קרוב לים או על הרכס? תלוי באיזה כובע אתה קונה. כיום, כמשקיע, כולם מחפשים את קו החוף. למגורים, אנשים רוצים לגור על הרכס.

אתה מתכוון למשקיע שמגיע מחוץ לעיר? לאו דווקא, גם החיפאים מחפשים לקנות להשקעות דירות בבת גלים ובשכונות החוף.

טרנד חדש. דירות להשכרה לטווח ארוך. איך זה ישפיע על שוק הנדל"ן? את מדברת על בניינים שלמים שבונים אותם בצורה ייעודית להשכרה? אני לא יודע אם זה ישפיע על שוק הנדל"ן. אם יבנו בקצב מהיר והעניין הזה יתחיל לזוז, אז כמובן שנרגיש שינוי. אבל זה לא יהיה שינוי גרנדיוזי ומשמעותי, אלא אם כן יבנו מספר רב של גורדי שחקים שהייעוד שלהם זה השכרה לטווח ארוך.

דירה למכור או לקנות אפשר לבד. למה חשוב לשכור שירותי מתווך? כשיש לך מתווך שמנהל לך את התהליך מההתחלה ועד הסוף, יש לך ראש שקט. גם אם תלכי היום לקנות מכונית, את תשלמי כסף לבדיקה, כל שכן כשאת הולכת לעשות את הצעד הכי משמעותי בחיים שלך ורוב הסיכויים שזו העסקה הכי גדולה שעשית בחיים, אלא אם כן את סוחרת נשק. אז כן צריך איש מקצוע שילווה אותך, גם במו"מ, גם באיתור הנכס שיתאים ספציפית לאותו לקוח, גם העניין הפיננסי וכל התהליכים המתקדמים כמו שמאי לפני רכישה. למעשה המתווך הוא הפנים שלך, הוא איש המשא ומתן שלך, איש השיווק שלך.

מתחרים: זה לא מתחרים, אלא קולגות. מי שבא לעבוד, עושה כסף, מתפרנס ומתקדם בתחום. מי שפותח עיניים על אנשים ואומר 'אין דירות', רוב הסיכויים שהוא ייצא מהתחום תוך כמה חודשים.

 

 

כסף: יש הרבה כסף בתחום, יש כסף על הרצפה, צריך לדעת להרים אותו. אני איש של אנשים. קודם כל ולפני הכל חשובה לי הדרך, הכסף יבוא אחר כך. כשאתה לא בא במטרה להסתכל על אנשים כעל מספרים, אלא אתה בא לעזור ללקוח לבצע את המכירה והקנייה על הצד הטוב ביותר, אז אתה גם תתפרנס והלקוחות יחזרו אליך כמו בומרנג, כי הם קיבלו שירות טוב. אמנם אנחנו מתעסקים עם בתים, אבל אנשים זה העסק שלנו. מבחינתי, זה המוטו שלי.

מכונית: ג'יפ אאוטלנדר 4 על 4, אבל צנוע מאוד.

עסקה שלא תישכח: קיבלתי לשיווק דירה עם גינה ברחוב קאודרס בכרמל הצרפתי. המחיר המבוקש היה 2 מיליון שקלים. מכרתי אותה תוך 24 שעות.

לקוח מיוחד במינו שהוא סלב: מכרתי את הדירה שהייתה של העיתונאי לענייני ערבים, אוהד חמו, שהייתה להשקעה בקרית אליעזר.

ההזדמנויות של חיפה: שכונות החוף שלא מוצו. בת גלים שהיא מיני זנזיבר, מישורית, נגישה, עם הרבה מוקדי עניין, הים במרחק הליכה מהבית, תחבורה ציבורית, רכבת ישראל, הפתיחה הדרומית החדשה שעשו לשכונה. שכונה מדהימה.

בועה? זו לא בועה, יש כרגע יותר ביקוש מהיצע, ובגלל זה המחירים עולים. הבועה לא תתפוצץ במכה אחת. בהחלט יכול להיות שהענף יתמתן במעט והמספרים יפסיקו לעלות בצורה חריגה, אבל ללא ספק הנדל"ן עולה.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר