בבל חדד
בבל חדד

"כל הלקוחות שלי הם סטארים"

את המשא והמתן בין הקונים למוכרים היא מנהלת בזולה על שפת הבריכה בגינת ביתה. היא גרה בבית מיוחד ועוסקת רק במכירת בתים מיוחדים. הלקוחות החיפאים, היא אומרת, מאוד מפונקים • בבל חדד (Bebelle Immo) פתחה בפנינו את הבית. סליחה... את הזולה

פורסם בתאריך: 30.12.21 14:28

רזומה: אני 12 שנה בתחום. התחלתי במשרדים אחרים, ואת המשרד שלי פתחתי לפני שלוש או ארבע שנים. המיוחד במשרד שלי שהוא בבית, ליד הבריכה. אני גרה בבניין אבן מטורף ברחוב התשבי וכולם יודעים שהמשא והמתן הכי טוב הוא ליד הבריכה. יש לי פינת זולה בגינה, ושם הכל קורה.

כמה עובדים במשרד: רק אני.

מוטו: אני מאמינה שצריך ליהנות בעבודה, לכן בחרתי בנישה של הבתים המיוחדים. ייתכן מאוד, שאם לא הייתי בוחרת את הנישה הזו, הייתי עושה יותר כסף.

באילו שכונות את מתמקדת, או שבגלל הנישה המיוחדת שבחרת זה לא אקטואלי? אני מתמקדת בבתים מיוחדים, והם מפוזרים בכל העיר. זה יכול להיות בבת גלים, זה יכול להיות בהדר או בכרמל ובנווה שאנן. אני חייבת שיהיה משהו לבית. אם לא, לא לוקחת.

מה ההגדרה של בית מיוחד? מראה מיוחד? או סיפור היסטורי? ההיסטוריה שלו זה מאוד מגניב. גם אני גרה בבניין אבן אותנטי לשימור. אנחנו בחיפה וזו עיר מהממת שמזכירה לי את המקום שבו נולדתי בדרום צרפת. יש לה הר וים, אני תמיד מחפשת את הייחוד – הנוף, שטחי החוץ. בית סטנדרטי פחות מדבר אליי.

מה הן ההעדפות של הלקוח החיפאי? הם נהיו מה זה מפונקים, הם לא מוכנים יותר למדרגות. הרי הגישה בחיפה יכולה להיות מאוד בעייתית בגלל הטופוגרפיה של העיר, ולא תמיד מעלית אפשרית. בעצם, החיפאים תמיד היו מפונקים. תראי איך בתל אביב גרים, בשיא הלחץ והפיח, כמה שיותר רעש וכמה שיותר בלגן. לא אכפת להם לגור בקומה רביעית בלי מעלית. פה לדירה רביעית אין בכלל שוק. החיפאים רוצים דירה שטוחה, מעלית, חנייה צמודה, ובגלל הקורונה חובה שטחי חוץ.

באיזו שכונה הכי קשה למכור או שבמחיר הנכון הכל יימכר? משפט חכם, אני מאמינה בו.

 

 

מה עדיף? קרוב לים או על הרכס? אנחנו המקום היחיד בעולם שבו ככל שאנחנו קרובים יותר לים, אנחנו משלמים פחות כסף. זה הזוי הדבר הזה. משקיעים מאזור המרכז צריכים לגלות את בת גלים המהממת, קו ראשון לים, כדי להרים את הנדל"ן בה למחיר של 45 אלף שקל למ"ר. הפרויקט הכי יקר שנמכר בכרמל היה 40 אלף שקל למ"ר, צמוד למלון נוף. זה היה המחיר הכי יקר למרכז הכרמל, ועכשיו בת גלים עקפה אותו.

דירה למכור או לקנות אפשר לבד. למה חשוב לשכור שירותי מתווך? עסקה לא נעשית בתוך הבית, אלא מחוץ לבית. כשכואב לך משהו את הולכת לרופא, את קונה בגד בחנות, אז למה לא ללכת לחנות של דירות? קשה לי עם השאלה הזו, כי אני יותר מתווכת מוכרים מאשר קונים. לא כדאי לקנות ממני, כי אני תמיד דואגת לאינטרס של המוכרים. זה אמיתי, מכיוון שאני מתעסקת עם דירות מיוחדות וקשה לתמחר אותם. יש המון עסקאות, שאם אין מתווך באמצע, אין עסקה. אנחנו פה בשביל לגשר על מלא דברים. המתווך הוא חיסכון מטורף בזמן לשני הצדדים.

מתחרים: אין לי מתחרים, יש לי רק חברים. אני חולה על תחרות.

כסף: כיף שיש, מאוד לא כיף שאין.

מכונית: פז'ו 2008 חדשה.

עסקה שלא תישכח: הייתה לי עסקה של 2.8 מיליון שקלים. משני הצדדים היו לי 4 אחוז עמלה. כשהתקדמנו לחוזה, השמאי גילה שהיה שם היתר מזויף. היה רשום בהיתר 49 מ"ר, ובפועל הוא היה 210 מטר. זו פעם ראשונה שנתקלתי בהיתר מזויף. בקיצור, זו עסקה שלא נחתמה בסוף.

לקוח מיוחד במינו או לקוח שהוא סלב: אצלי הם כולם סטארים. בגלל האופי של הבתים שאני עובדת איתם.

ההזדמנויות של חיפה: מתחיל להיות קשה פה בעיר, תיכף ההזדמנויות נגמרות. אני מאוד מאמינה באזור הדר ובשוק תלפיות. שם עוד יהיה אפשר לעשות סיבובים. על הרכס זה יקר אש. אולי במחנה דוד ושכונות החוף, להוציא את בת גלים, יהיו עוד הזדמנויות.

בועה? בחיפה? לא בטוחה. המחירים לא יירדו, כי אין פה עתודות בנייה, אין מגרשים ויש את כל ההזויים שלא רוצים תמ"א. אז מה נעשה? אני חושבת שפה יירדו מחירים, ממש להיפך.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר