פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)
פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)

התקבל היתר בנייה לעבודות החפירה והדיפון בפרויקט TRE בטירת כרמל

מדובר בפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. הקומפלקס ישתרע על כ-12 דונם בשלושה מבנים, שבו מתוכננים כ-50 אלף מ"ר של משרדים קלאס A ומסחר בתמהיל מוקפד במיוחד. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקלים

פורסם בתאריך: 19.9.23 20:14

חברת שתית הודיעה היום (רביעי), כי קיבלה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה מורדות הכרמל היתר בנייה לביצוע עבודות חפירה ודיפון בפרויקט TRE בטירת כרמל. מדובר בפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקלים.

הקומפלקס ישתרע על כ-12 דונם בשלושה מבנים, שבו מתוכננים כ-50 אלף מ"ר של משרדים קלאס A ומסחר בתמהיל מוקפד במיוחד, במטרה ליצור חוויית שהייה יוצאת דופן שלONE STOP SHOP, בזכות מענה נכון ומדויק לכל הצרכים של עובדי המתחם והתושבים סביבו. חזית המסחר, שתפנה לכניסה לעיר, תיתן מענה איכותי ליותר מ-30 אלף תושבי העיר ועשרות אלפים נוספים מיישובי הסביבה.

מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעם דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מיקרוסופט ועוד.

 

 

שלום שטרית, מבעלי חברת שתית: "רגע אחרי שהשנה החדשה נכנסה ואופן סימבולי, אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבנייה הענפה שהתחלנו בה בעיר ולבנות פרויקט ייחודי. אמרו לנו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה רק מוכיחים שטירת כרמל רק מתחדשת".

שטרית הוסיף: "אחרי שבנינו בעיר בתחומים שונים, הגיע הזמן שנספק לעיר גם מקומות תעסוקה. בעיני רוחי אני רואה בעוד שלוש שנים יותר מ-5,000 איש באים לעבוד כאן, להתפרנס ולגור באזור. זה פרויקט הדגל ושער הכניסה לטירת הכרמל. אבל הדבר החשוב לי ביותר הוא שאנחנו ממשיכים את בניית המפעל הציוני בעיר החשובה הזו".

במקביל, החלה שתית לשווק את המשרדים ושטחי המסחר למכירה. בחודש שעבר מכרה החברה כ-35 משרדים בשטח של כ- 5,000 מ"ר. טווח המחירים למכירה ב-PRE SALE – החל מ-10,900 שקלים למ"ר בגדלים משתנים – יאפשר לחברות להחזיק בנכס או ליהנות מנדל"ן מניב ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק בכלל ובאזור בפרט. בהשקעה של מיליון שקלים, עבור 90 מ"ר, יוכלו הרוכשים ליהנות מתשואה חודשית של כ-8,000 שקלים – כפליים מאשר בשוק המגורים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. האזור מת

    איזה ביקוש יש לכל עשרות אלפי מ"ר המשרדים שבונים בטירת כרמל עכשיו?
    כל החברות זולגות למדינת המרכז. אתם רואים חברות עוזבות את תל אביב ורמת גן ועוברות לטירת הכרמל?!
    אתם רואים הנהלת בנק שונה מגדל שלם בטירת הכרמל ומעבירה אליה את ההנהלה!?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר