המתחם המתוכנן ברחוב סעדיה גאון (הדמיה: אדר' גבי שוורץ, משרד שוורץ בסנוסוף אדריכלים)
המתחם המתוכנן ברחוב סעדיה גאון (הדמיה: אדר' גבי שוורץ, משרד שוורץ בסנוסוף אדריכלים)

בקרית שפרינצק יקודם פרויקט פינוי-בינוי רחב

במקום 133 דירות ישנות ברחוב סעדיה גאון 39-1 מתוכנן להיבנות מתחם של ארבעה בניינים, ובהם מגדל של 22 קומות, עם יותר מ-500 יחידות דיור. נציגת הדיירים: "ההצעה של היזם מעניקה לנו תמורה נדיבה ביחס להצעות אחרות שקיבלנו"

פורסם בתאריך: 2.1.24 11:58

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה המליצה על קידום תוכנית פינוי-בינוי רחבה ברחוב סעדיה גאון 39-1 בקרית שפרינצק. במתחם 133 דירות ישנות, אך בפרויקט המוצע, שאותו מקדמת חברת אורון נדל"ן בע"מ ומתכנן אדר' גבי שוורץ ממשרד שוורץ בסנוסוף אדריכלים, ייבנו יותר מ-500 יחידות דיור, ש-350 מהן יוצעו למכירה בשוק החופשי. על פי התכנון, במתחם יוקמו ארבעה מבנים שאחד מהם יהיה מגדל בגובה של 22 קומות.

הדיירים המתגוררים במתחם יקבלו תוספת של 25 מ"ר לדירה, כמו גם מרפסת של 12 מ"ר, וישודרגו לקומות בשליש השני של הבניינים החדשים. כעת, בהמשך להמלצתה של הוועדה המחוזית, התוכנית תקודם בוועדה המקומית.

רוב הדיירים נתנו את הסכמתם לפרויקט, היזם השיג את מספר החתימות הנדרש, והצדדים מעריכים כי הבנייה תחל בשנת 2025 ותימשך עד שלוש שנים.

 

 

עו"ד דן סביון, שותף בכיר במשרד עורכי הדין יוסף ישורון ושות' אשר מייצג את כל דיירים בפרויקט, מציין כי מדובר בפרויקט גדול ומשמעותי, והדיירים נמצאים כבר בדרך להגשמת חלומם לקבל דירה חדשה ומפוארת, עם מפרט טכני עשיר.

נציגת הדיירים שרה אסוס: "לפני שמונה שנים בדקנו אפשרות לקדם תמ"א 38. רוב הדיירים התלהבו, אבל אני הייתי בין המתנגדים. ידעתי מהרגע הראשון את מה שדיירים אחרים לא הבינו – תמ"א לבניין אחד לא נותן פתרון טוב, מקסימום קוסמטיקה. הבניינים אצלנו ישנים מאוד, בחלק מהדירות יש סדקים עמוקים, ולכן פינוי-בינוי נותן לנו מענה מתאים. התחלנו להתעסק עם הפרויקט לפני כשנה, וזה רץ יפה. אנחנו מאושרים מכך שהוועדה המחוזית אישרה להתקדם עם תכנון מפורט. ההצעה של היזם מעניקה לנו תמורה נדיבה ביחס להצעות אחרות שקיבלנו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקשקשים הזיות לתושבים. הסיכוי שייצא לפועל ב-2025 עם הביקוש ההולך ויורד יכריע את כל חלומות הפינוי בינוי
    במיוחד בחיפה אולי במרכז הארץ עוד ישתלם ליזמים. אין להם פועלים, אין להם ביקושים מראש ויש זינוק בחייבי משכנתא שלא יכולים
    לשלם. מציע ליזמים לא למכור לוקשים על 500 דירות אפילו יזמים גדולים וחזקים בנוה דוד יושבים על הגדר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר