הבניינים שייהרסו ברחוב הפרטיזנים (צילום: בועז כהן)
הבניינים שייהרסו ברחוב הפרטיזנים (צילום: בועז כהן)

אאורה זכתה בפרויקט התחדשות עירונית בקרית אליעזר

חברת הנדל"ן אאורה הודיעה לבורסה על זכייתה בביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות אלנבי, הפרטיזנים ודרור. במסגרת הפרויקט ייהרסו 106 יחידות דיור בשמונה בניינים ישנים, ובמקומם ייבנו 456 יחידות דיור בכמה מגדלים שיתנשאו עד לגובה של 22 קומות

פורסם בתאריך: 30.1.24 12:58

חברת הנדל"ן אאורה הודיעה ביום ראשון לבורסה לניירות ערך על זכייתה לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות אלנבי, הפרטיזנים ודרור בקרית אליעזר.

על פי הודעת החברה, הבניינים הכלולים במתחם ההתחדשות הם ברחוב אלנבי 112-104 ו-108א'-112א', ברחוב הפרטיזנים 7-1 וברחוב דרור 32-24. במסגרת הפרויקט ייהרסו 106 יחידות דיור בשמונה בניינים ישנים, ובמקומם ייבנו 456 יחידות דיור בכמה מגדלים שיתנשאו עד לגובה של 22 קומות, בשילוב עם בנייה מרקמית, שטחי מסחר, שטחי תעסוקה, מבני ציבור ופיתוח סביבתי.

 

 

מתחם זה יצטרף לתוכנית פינוי-בינוי נוספת של אאורה במתחם סמוך בקרית אליעזר, שבו ייבנו 413 יחידות דיור חדשות. בשני המתחמים צופה החברה כי ייבנו 869 יחידות דיור במקום 202 יחידות הדיור שקיימות בהם כעת.

אאורה הוסיפה בהודעתה לבורסה כי "עם בחירתה על ידי הדיירים ובאי כוחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי-בינוי עם באי כוחם של בעלי הזכויות הוותיקים, ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם. במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית חיפה, לפעול להכרזת המתחם כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ולפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי. בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל, היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד שלוש-חמש שנים ממועד דוח זה".

 

הבניינים שייהרסו ברחוב דרור (צילום: בועז כהן)

הבניינים שייהרסו ברחוב דרור (צילום: בועז כהן)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר