הפרויקט בחביבה רייך 55 (אדריכל הפרויקט: אריה מאייר)
הפרויקט בחביבה רייך 55 (הדמיה: גיא שחם)

באיזו שכונה מרכזית בחיפה ניתן לרכוש דירה במחיר הוגן וליהנות מנגישות נוחה ומערכת חינוך מצוינת?

ניחשתם נכון. רמות רמז. בימים אלה החלה חברת "שתית" לבנות ברחוב חביבה רייך 55, בסמוך לטכניון ולאוניברסיטה, בניין חדיש עם 72 דירות במקום הבניין הישן שייהרס. בהיצע: דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן גדולות במיוחד ובסטנדרט בנייה גבוה

פורסם בתאריך: 31.1.24 15:28

שכונת רמות רמז היא מהשכונות הוותיקות בחיפה, הטובלת בירוק ומיוערת מכל צדדיה. השכונה מתאפיינת בנגישות גבוהה לאוניברסיטה, לטכניון ולמנהרות הכרמל ומהווה מוקד משיכה לחברי הסגל האקדמי, לסטודנטים ובעיקר למשפחות צעירות ולמשפרי דיור, וזאת בזכות מערכת חינוך מפותחת, מגוון שירותים קהילתיים וקרבה למרכזי בילוי וקניות.

בשנים האחרונות, חווה השכונה ביקושים גבוהים, לאור ההתחדשות העירונית המאסיבית שהיא עוברת ותנופת הבנייה של יזמים בשכונה. המבקרים בשכונה, שאינם תושבי העיר, עשויים לטעות ולחשוב כי מדובר בשכונה חדשה לגמרי.

חברת שתית, בין החברות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל הטמון בשכונה, החלה בפרויקטים להתחדשות עירונית כבר לפני עשור.

חברת שתית מתמחה בהתחדשות עירונית, על כל סוגיה. שנים של ניסיון מיקמו את החברה במקום מוביל בתחום ההתחדשות העירונית, על פי מדד Duns100. החברה מתכננת ובונה 25 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית הכוללים כ-1,500 יחידות דיור ואכלסה כ-500 דירות בתחום ההתחדשות העירונית.

היתרון המשמעותי של החברה מתבסס על מקצועיות וניסיון רב שנים, על מוניטין, יכולת ביצוע של מגה פרויקטים, איתנות פיננסית ויחס אישי לכל אחד. כל אלו, יחד עם היכרות מעמיקה עם הרשויות והגורמים הרלוונטיים בתחום מקנים לבעלי הנכסים את הביטחון המלא בביצוע הפרויקט ובהבטחת השלמתו והשבחתו של הנכס.

כעת החלה החברה בבניית פרויקט חדש בשכונה, ברחוב חביבה רייך 55 חיפה, בסמוך לטכניון ולאוניברסיטה. מדובר בבניין בן 24 יחידות דיור שייהרס ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 72 יחידות דיור.

 

 

תמהיל הדירות כולל דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן. הדירות בפרויקט גדולות במיוחד ובסטנדרט בנייה גבוה.

דירת שלושה חדרים בשטח של 85 מ"ר פלוס מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-1.75 מיליון שקלים; דירת ארבעה חדרים בשטח של 117 מ"ר פלוס 19 מ"ר מרפסת תימכר במחיר של החל מ-2.165 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים בשטח של 121 מ"ר פלוס כ- 20 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-2.25 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים גדולה במיוחד, בשטח של 139 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-2.355 מיליון שקלים. כמו כן, יוצעו  דירות גן ענקיות של חמישה חדרים, בשטח של כ-148 מ"ר פלוס 240 מ"ר גינה. הן יימכרו במחיר של החל מ-3.71 מיליון שקלים. המבנה יכלול חניון תת קרקעי, מחסנים ומפרט טכני עשיר, וכמו כן, החברה תבנה חניון ציבורי לרווחת תושבי האזור.

צפי סיום הפרויקט: אמצע שנת 2026. אדריכל הפרויקט: אריה מאייר.

שלום שטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת "שתית": "במיוחד בימים אלו של מלחמה וצורך אמיתי בבנייה חדשה עם חדרי ממ"ד, אנו רואים נחיצות אמיתית בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית. הריסת המבנים בדרום והעובדה שהממ"ד הציל חיים רבים היא ההוכחה למצב הקריטי שבו נמצאים דיירים במבנים ישנים ברחבי הארץ. הבנייה החדשה תספק לדיירים המפונים בתים חדשים ובטוחים ותאפשר לזוגות צעירים ומשפרי דיור לרכוש בתים חדשים במחירים שפויים ובמיקום אטרקטיבי. ולכן אנחנו ממשיכים לבנות ולפתח את שכונת רמות רמז האטרקטיבית. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ולבנות פרויקטים אטרקטיביים בחיפה ולהשפיע על הישארות הצעירים בעיר, כמה שנוכל, כי הם עתיד העיר שלנו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר