הפרויקט בחביבה רייך 55 (אדריכל הפרויקט: אריה מאייר)
הפרויקט בחביבה רייך 55 (הדמיה: גיא שחם)

חברת שתית מציעה הטבה משמעותית לרוכשים בפרויקט בחביבה רייך 55

החברה מדווחת כי מכרה 10 דירות בפרויקט ומציעה הטבה: משלמים 250 אלף שקלים בלבד במעמד החתימה על החוזה, והשאר – במסירת הדירה

פורסם בתאריך: 4.2.24 16:07

חברת שתית, המובילה את תחום ההתחדשות העירונית בשכונת רמות רמז בחיפה, החליטה להתאים את מכירת הדירות בפרויקט החדש שלה ברחוב חביבה רייך 55 לרוח התקופה ולמצב.

החברה מדווחת, כי מכרה בחודש האחרון 10 דירות, אך למרות קצת המכירות המרשים, החליטה להתאים את עצמה לרוח התקופה ולאפשר כעת לרוכשים לשלם 250 אלף שקלים בלבד במעמד החתימה על החוזה, ואת היתרה במסירת הדירה.

החברה החלה בבניית הפרויקט החדש בשכונה, הסמוך לטכניון ולאוניברסיטה. מדובר בבניין של 24 דירות שנהרס לפני כחודשיים, ובמקומו ייבנה בניין חדיש עם 72 דירות.

תמהיל הדירות כולל דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן. הדירות בפרויקט גדולות במיוחד ובסטנדרט בנייה גבוה.

דירת שלושה חדרים בשטח של 85 מ"ר פלוס מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-1.75 מיליון שקלים; דירת ארבעה חדרים בשטח של 117 מ"ר פלוס 19 מ"ר מרפסת תימכר במחיר של החל מ-2.165 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים בשטח של 121 מ"ר פלוס כ- 20 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-2.25 מיליון שקלים; דירת חמישה חדרים גדולה במיוחד, בשטח של 139 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת, תימכר במחיר של החל מ-2.355 מיליון שקלים. כמו כן, יוצעו דירות גן ענקיות של חמישה חדרים, בשטח של כ-148 מ"ר פלוס 240 מ"ר גינה. הן יימכרו במחיר של החל מ-3.71 מיליון שקלים. המבנה יכלול חניון תת קרקעי, מחסנים ומפרט טכני עשיר, וכמו כן, החברה תבנה חניון ציבורי לרווחת תושבי האזור.

צפי סיום הפרויקט: אמצע שנת 2026. אדריכל הפרויקט: אריה מאייר.

 

 

שלום שטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת "שתית": "במיוחד בימים אלו של מלחמה וצורך אמיתי בבנייה חדשה עם חדרי ממ"ד, אנו רואים נחיצות אמיתית בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית. הריסת המבנים בדרום והעובדה שהממ"ד הציל חיים רבים היא ההוכחה למצב הקריטי שבו נמצאים דיירים במבנים ישנים ברחבי הארץ. הבנייה החדשה תספק לדיירים המפונים בתים חדשים ובטוחים ותאפשר לזוגות צעירים ומשפרי דיור לרכוש בתים חדשים במחירים שפויים ובמיקום אטרקטיבי, ולכן אנחנו ממשיכים לבנות ולפתח את שכונת רמות רמז האטרקטיבית".

שטרית הוסיף: "כעת בגלל המצב, החלטנו לאפשר לרוכשים לשלם סכום נמוך בעת החתימה על החוזה ולתת להם אפשרות להתארגן לשאר התשלום, בעת קבלת הדירה. אנחנו נעשה הכל כדי להמשיך ולבנות פרויקטים אטרקטיביים בחיפה ולהשפיע על השארת הצעירים בעיר, כמה שנוכל, כי הם עתיד העיר שלנו", הוסיף שטרית.

רמות רמז היא מהשכונות הוותיקות בחיפה. היא טובלת בירוק ומיוערת מכל צדדיה. השכונה מתאפיינת בנגישות גבוהה לאוניברסיטה, לטכניון ולמנהרות הכרמל ומהווה מוקד משיכה לחברי הסגל האקדמי, לסטודנטים ובעיקר למשפחות צעירות ולמשפרי דיור, זאת בזכות מערכת חינוך מפותחת, מגוון שירותים קהילתיים וקרבה למרכזי בילוי וקניות.

בשנים האחרונות, חווה השכונה ביקושים גבוהים, עקב ההתחדשות העירונית המאסיבית שהיא עוברת ותנופת הבנייה של יזמים בשכונה. המבקרים בשכונה, שאינם תושבי העיר, ייטעו לחשוב כי מדובר בשכונה חדשה לגמרי. חברת שתית, היא בין החברות הראשונות שזיהו את הפוטנציאל הטמון בשכונה, והחלה בביצוע של פרויקטים להתחדשות עירונית עוד לפני עשור.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמוס

    תבדקו טוב לפני שסוגרים עסקה עם שתית. כל מי שקנה מהם דירה הצטער על כך.
    איכות ושרותיות מתחת לכל ביקורת. נכון, מוכרים יותר זול מאחרים, אבל הזול הזה בסוף עולה ביוקר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר