פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)
פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)

מלחמה? לא בשוק המשרדים בצפון

חברת שתית מדווחת על מכירת 12 משרדים בחודש ינואר בפרויקט TRE של החברה בטירת כרמל. שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "בשונה מהמגמה הארצית, דווקא באזור הצפון אנחנו סוגרים עסקאות, כמעט כרגיל. גם בתחום המשרדים וגם בתחום המגורים"

פורסם בתאריך: 11.2.24 14:10

חברת שתית מדווחת היום (ראשון), כי בחודש ינואר מכרה 12 משרדים בפרויקט TRE בטירת כרמל. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקלים.

על פי הדיווח, המשרדים שנמכרו הם בשטח כולל של 2,500 מ"ר, במחיר ממוצע של 11,000 שקלים למ"ר, מעטפת. החברה סיימה את שלב החפירה והדיפון, וצופה כי בתחילת הקיץ תחל את בניית הפרויקט. הצפי לאכלוס – 2027.

פרויקט TRE בכניסה הצפונית של טירת כרמל הוא פרויקט של עירוב שימושים: מסחר, מגורים ומשרדים.

 

 

כאמור, החברה החלה במכירת שטחי המשרדים בפריסייל. הדבר יאפשר לחברות להחזיק בנכס או ליהנות מנדל"ן מניב ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק בכלל ובאזור בפרט. בהשקעה של מיליון שקלים, עבור 90 מ"ר, יוכלו הרוכשים ליהנות מהכנסה חודשית של כ-8,000 שקלים, כפליים מאשר בשוק המגורים.

שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "בשונה מהמגמה הארצית, דווקא באזור הצפון אנחנו סוגרים עסקאות, כמעט כרגיל. גם בתחום המשרדים וגם בתחום המגורים. התאמנו את עצמנו לתקופה, ואנחנו מאפשרים תנאי תשלום יותר נוחים והטבות נקודתיות בפרויקטים כדי להקל על הרוכשים".

מתחם העסקים החדש TRE מוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעם דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

"רגע אחרי שהשנה החדשה נכנסה ובאופן סימבולי, אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבנייה הענפה שהתחלנו בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שטירת כרמל רק מתחדשת", הוסיף שטרית.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר