הפרויקט בתל מאנה 56 (צילום: כפיר בונים)
הפרויקט בתל מאנה 56 (צילום: כפיר בונים)

כדאי למהר: רק שבע דירות נותרו למכירה בפרויקט היוקרתי בתל מאנה 56

הפרויקט, שנבנה על ידי קבוצת כפיר, כולל 18 דירות בבניין של שבע קומות, כאשר כל דירה מעוצבת בסגנון אחר עם דגש על מרחבים נעימים וגדולים, ניצול החלל בצורה מרבית, אור טבעי ונגיעות ייחודיות. האכלוס החל

פורסם בתאריך: 16.4.24 16:07

קבוצת כפיר מדווחת, כי רק שבע דירות נותרו למכירה בפרויקט שלה ברחוב תל מאנה 56.

הפרויקט, המשלב יוקרה, עיצוב ואיכות חיים אל מול נופי חיפה, הוא תולדה של שיתוף פעולה בין שני אדריכלים, זוהר אלטמן ומיקי אוטמזגין. הוא כולל 18 דירות בבניין של שבע קומות, כאשר כל דירה מעוצבת בסגנון אחר עם דגש על מרחבים נעימים וגדולים, ניצול החלל בצורה מרבית, אור טבעי ונגיעות ייחודיות. אכלוס הפרויקט החל.

תמהיל הדירות המגוון כולל דירות של ארבעה-שישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. לכל הדירות מרפסות או גינות. בבניין יש לובי מעוצב וחניון תת-קרקעי.

 

 

מקבוצת כפיר נמסר: "הפרויקט הוא אבן דרך חדשה בתחום מגורי היוקרה בחיפה, ואנחנו מזמינים לבוא ולהתרשם מקרוב מהדירה לדוגמה. מדובר בפרויקט בוטיק, המתאפיין בתכנון מוקפד ביותר, איכות בנייה ברמה גבוהה ומפרט מיוחד. בתכנון הדירות והבניין הושקעה מחשבה רבה על כל פרט מהכניסה ועד לדירה. הדגש הושם בראש ובראשונה על פרטיות מקסימלית".

הפרויקט ממוקם במרכז שכונת אחוזה בסמוך למרכז הרפואי כרמל ולמת"ם. מהחברה נמסר, כי מיקומו האטרקטיבי של הפרויקט ונגישותו מעוררים עניין רב בקרב רופאים, אנשי עסקים ועובדי חברות הייטק.

קבוצת כפיר, שבבעלות היזם אבי אוחיון, בנתה מאז היווסדה בשנת 1979 אלפי מ"ר למגורים, לעסקים ולמסחר. החברה פועלת הן כיזמית והן כקבלן מבצע בהיקפים גדולים עבור חברות ציבוריות, מוסדות וגופים פרטיים. החברה הינה קבלן ג'3 רשום במשרד השיכון ובעל תו תקן איכות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר