מינגליג במלון קדם (צילום: חברת שתית)
מינגליג במלון קדם (צילום: חברת שתית)

חברת שתית השיקה מועדון חברים עסקי לפרויקט TRE בטירת כרמל

פרויקט TRE של חברת שתית בכניסה הצפונית של טירת כרמל הוא פרויקט של עירוב שימושים – מסחר, מגורים ומשרדים, הגדול ביותר שנבנה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט: כחצי מיליארד שקלים

פורסם בתאריך: 21.4.24 18:08

חברת "שתית" השיקה בסוף השבוע האחרון את מועדון החברים העסקי לפרויקט TRE בטירת כרמל. מדובר בפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט: כחצי מיליארד שקלים.

באירוע, שהתקיים במלון קדם נכחו כ- 150 איש, ביניהם אנשי נדל"ן, אנשי עסקים, אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון  ועוד. את האירוע הנחה עופר פטרסבורג, עורך ופרשן נדל"ן, והמוזמנים נהנו מהרצאה של אליאב אללוף בנושא "מוח קונה, מוח מוכר: איך אפשר להבין את המוח של הלקוחות שלנו".

מימין: שלום שטרית, חנה אווריק ואליאב אללוף (צילום: חברת שתית)

מימין: שלום שטרית, חנה אווריק ואליאב אללוף (צילום: חברת שתית)

שלום שטרית, בעלי חברת שתית : "השקנו את קהילת העסקים החדשה של חיפה. העיר השלישית בגודלה בארץ, בעלת פוטנציאל אינסופי בכלל ובתחום הנדל"ן בפרט, נדחקה בשנים האחרונות, ואנחנו מתכוונים לשים אותה על המפה דווקא עכשיו. בשונה מהמגמה הארצית, דווקא באזור הצפון אנחנו סוגרים עסקאות, כמעט כרגיל. גם בתחום המשרדים וגם בתחום המגורים. התאמנו את עצמנו לתקופה, ואנחנו מאפשרים תנאי תשלום יותר נוחים והטבות נקודתיות בפרויקטים כדי להקל על הרוכשים".

 

 

שטרית הוסיף: "אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבנייה הענפה שהתחלנו בטירת הכרמל ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שטירת כרמל רק מתחדשת".

שלום שטרית ועופר פטרסבורג (צילום: חברת שתית)

שלום שטרית ועופר פטרסבורג (צילום: חברת שתית)

פרויקט TRE של חברת שתית בכניסה הצפונית של טירת כרמל הוא פרויקט של עירוב שימושים: מסחר, מגורים ומשרדים. החברה החלה במכירת שטחי המשרדים בפריסייל. הדבר יאפשר לחברות להחזיק בנכס או ליהנות מנדל"ן מניב ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק בכלל ובאזור בפרט. בהשקעה של מיליון שקלים, עבור 90 מ"ר, יוכלו הרוכשים ליהנות מהכנסה חודשית של כ-8,000 שקלים, כפליים מאשר בשוק המגורים.

מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעם דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)

פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר