עו"ד זיו לוטן (צילום: מיכה בריקמן)
עו"ד זיו לוטן (צילום: מיכה בריקמן)

בחמישי: כנס כלכלת הנדל"ן של חברת עורכי הדין זיו לוטן

בכנס, שאותו ינחה כתב חדשות 12 דין פישר, ייערכו הרצאות יחיד, ובהן הרצאה של העורכת הכלכלית של חדשות 12 קרן מרציאנו, ופאנלים מקצועיים בהשתתפות בכירי עולם הנדל"ן והכלכלה בנושאים כמו המירוץ לדירה בישראל, הליכי תכנון במטרופולין חיפה וערכי קרקע וצעירים בחיפה

פורסם בתאריך: 19.5.24 15:33

חברת עורכי הדין זיו לוטן תקיים ביום חמישי כנס מקצועי שיעסוק בכלכלת נדל"ן ובהתחדשות עירונית. בכנס, שאותו ינחה כתב חדשות 12 דין פישר, ייערכו הרצאות יחיד, ובהן הרצאה של העורכת הכלכלית של חדשות 12 קרן מרציאנו, ופאנלים מקצועיים בהשתתפות בכירי עולם הנדל"ן והכלכלה בנושאים כמו המירוץ לדירה בישראל, הליכי תכנון במטרופולין חיפה וערכי קרקע וצעירים בחיפה.

מחברת זיו לוטן נמסר כי שוק הנדל"ן החיפאי מתאפיין בהשפעות שונות. מצד אחד, מחוז חיפה ממוקם גבוה בקרב משקיעי הנדל"ן בארץ, לנוכח תשואות גבוהות ומחירים נוחים בהשוואה לאזורים אחרים בארץ. שוק השכירות המקומי תומך בדירות להשקעה בשל ביקוש רב של סטודנטים בטכניון ובאוניברסיטת חיפה, וביקוש סמוך לבסיסי חיל הים, לנמל חיפה ולקריה הרפואית רמב"ם. אישור לביקושים הללו ניתן למצוא במחקר שנעשה לאחרונה על ידי הכלכלנית הראשית של משרד האוצר, שממנו עלה כי חיפה היא מהערים המועדפות על משקיעים ביחד עם תל אביב, בת ים, נתניה וירושלים. מהצד השני, אומרים בחברה, חיפה סובלת מהגירה שלילית, בעיקר של צעירים, והדבר מהווה גורם שממתן את הלחץ על עליית המחירים.

 

 

משתתפי הכנס ידונו בשינויים בתחומי הכלכלה והנדל"ן בארץ, כאשר לדעת רבים חיפה נמצאת בנקודת זמן קריטית בכל הקשור להתפתחותה ולאופיה המשתנה, וההחלטות שיתקבלו בעתיד הקרוב יכריעו כיצד ייראה עתידה של העיר – בירת מטרופולין הצפון או עיר שכשלה במימוש הפוטנציאל שלה.

הכנס יתקיים ביום חמישי בשעה 10:00 במלון בוטניקה. הכניסה בחינם ובתיאום מראש בלבד, מספר המקומות מוגבל. לפרטים ולהרשמה באמצעות הווטסאפ במספר 058-543-2170

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר