פרויקט אינטרנציונל 56-54 (צילום: יח"צ)
פרויקט אינטרנציונל 56-54 (צילום: יח"צ)

שתית סיימה את הפרויקט באינטרנציונל כשנה לפני המועד

חברת שתית סיימה את פרויקט אינטרנציונל 56-54 ברמות רמז כשנה לפני המועד שהתחייבה עליו מול הדיירים, וקיבלה השבוע טופס 4. בעלי החברה שלום שטרית: "היה לנו חשוב לסיים אותו מהר כדי שהדיירים יוכלו לחזור לדירותיהם ושהרוכשים החדשים ייהנו מהדירות החדשות בהקדם"

פורסם בתאריך: 3.6.24 12:34

חברת שתית קיבלה השבוע טופס 4 לפרויקט של החברה ברחוב אינטרנציונל 56-54 בשכונת רמות רמז ומתחילה באכלוס הדיירים. החברה סיימה את הפרויקט כשנה לפני המועד שהתחייבה עליו מול הדיירים, ובפרויקט נותרו שתי דירות אחרונות לכניסה מיידית. הדירות שנותרו הן של חמישה ושישה חדרים במחיר התחלתי של 2.1 מיליון שקל.

בפרויקט אינטרנציונל 56-54 בנתה שתית 35 דירות בתמהיל של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, והוא עתיד להתאכלס בשנה הבאה. משתית נמסר כי תכנון המבנה נעשה מתוך חשיבה משולבת והוליסטית שמתבטאת בנראות החיצונית של הבניין ובהתייחסות הפרטנית לחללים הפנימיים אשר יוצרים מתחם מגורים מודרני ופונקציונלי.

 

 

בעלי החברה שלום שטרית: "הפרויקט ממוקם בחלק העליון של הרחוב, צמוד לשכונת רמת אלמוגי ובמרחק של שלוש דקות נסיעה מהטכניון וחמש דקות מאוניברסיטת חיפה, ולכן הוא אטרקטיבי מאוד, הן עבור צעירים והן עבור משפרי דיור. היה לנו חשוב לסיים אותו מהר כדי שהדיירים יוכלו לחזור לדירותיהם ושהרוכשים החדשים ייהנו מהדירות החדשות בהקדם".

לדבריו, "שתית שמה לעצמה למטרה להוביל את ההתחדשות העירונית בחיפה למען תושביה – צעירים, משפחות ומשפרי דיור אשר זקוקים לדירות חדשות במחירים ברי הישג – והלקוחות מצביעים ברגליים. נעשה הכל כדי לאפשר לכמה שיותר לקוחות לקנות במחירים שפויים בעיר, ולכן השארנו גם את מחירי הדירות לכניסה מיידית במחירים ברי השגה".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר