תכנון קפדני ומפרט טכני עשיר. טרומפלדור 15. קרדיט צילום הדמיה: Olin
תכנון קפדני ומפרט טכני עשיר. טרומפלדור 15. קרדיט צילום: הדמיה: Olin

הזדמנות אחרונה לגור במרכז העניינים: רק שלוש דירות נותרו בפרויקט טרומפלדור בנו"ש

הפרויקט, הנבנה בלב שכונת נו"ש המבוקשת על ידי קבוצת אבי רחמים, מציע חוויית מגורים איכותית בדירות עם תכנון קפדני ומפרט טכני בסטנדרט הגבוה ביותר. הדירות יימסרו לרוכשים בעוד כ-10 חודשים

פורסם בתאריך: 25.2.21 20:02

בלב שכונת נווה שאנן, ברחוב טרומפלדור המרכזי, בונה קבוצת "אבי רחמים – איכות מבית טוב" פרויקט מדהים מסוג תמ"א 38. הדירות בפרויקט, הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, יימסרו לרוכשים בעוד כ-10 חודשים. במסגרת הפרויקט, ישודרג הבניין הקיים ללא היכר ויוספו לו שמונה דירות, כשבסך הכל מוצעות בו 17 דירות בתכנון קפדני עם מפרט טכני בסטנדרט הגבוה ביותר. לכל דירה מרפסת, מחסן ושתי חניות. כמו כן נוספה לבניין מעלית. כל דירות ארבעת החדרים בפרויקט נמכרו, ונותרו למכירה שלוש דירות של חמישה חדרים במחיר של החל מ-2,020,000 שקלים.

בזכות מיקומו המצוין של הפרויקט בלב שכונת נווה שאנן, ייהנו דייריו מנגישות גבוהה לכל מוקדי העניינים: למרכז המסחרי בשכונת זיו, למוסדות החינוך, בתי הכנסת, מוקדי הפנאי והתרבות ולצירי תנועה מרכזיים.

יצוין, כי בנווה שאנן כמעט שלא נבנים כיום פרויקטים חדשים, הן בשל מחסור בעתודות קרקע והן בשל מדיניות העירייה, ולכן עתידה האורבני של השכונה טמון בחידושם של מבנים ישנים במסגרת פרויקטים שונים של התחדשות עירונית. השכונה משלבת אוכלוסייה חילונית ודתית, החיות זו לצד זו בהרמוניה נפלאה.

קבוצת אבי רחמים, שמשרדיה נמצאים בשכונת נווה שאנן ובעליה אף מתגוררים בה, בנתה בשנים האחרונות שורה של פרויקטים מסוג תמ"א 38 בשכונה, לשביעות רצונם המלאה של הדיירים. בין הפרויקטים: שני בניינים ברחוב הגליל 37, כשכל הדירות בפרויקט זה נמכרו. ממש בימים אלה התקבל טופס אכלוס, והדירות נמסרו לרוכשים. פרויקטים נוספים נבנו ברחוב הגליל 112 והגליל 134 וברחוב שאול 5. גם בפרויקטים אלה כל הדירות נמכרו ונמסרו לרוכשים.

"קבוצת אבי רחמים – איכות מבית טוב" היא חברת בנייה ותיקה, שנוסדה לפני 30 שנה על ידי אבנר (אבי) רחמים, בן למשפחת קבלני בניין, שעוד בילדותו נחשף לעסקי הבנייה. הקבוצה בנתה עשרות מבני מגורים, בנייני משרדים ומבני מסחר שונים, ועם לקוחותיה נמנים משפחות ואנשי עסקים רבים.

הקבוצה פעילה בארגון הקבלנים ורשומה כקבלן רשום ברשם הקבלנים. על דגלה חרטה הקבוצה איכות ללא פשרות, מקצועיות ורמת ביצוע גבוהה. כחלק בלתי נפרד מתפיסה זו, שמה הקבוצה דגש חזק על עבודה עם הגורמים המקצועיים והאיכותיים בענף. הקבוצה מתמחה בהכרת צורכי השוק, לקוחותיה וקהל היעד שלה.

 


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר