בכל יום מהמרפסת שלכם. החורש הירוק והים הכחול. צילום: עמי לאור - YNADLAN
בכל יום מהמרפסת שלכם. החורש הירוק והים הכחול. צילום: עמי לאור - YNADLAN

חלומות גבעת זמר: THE VIEW YOU ALWAYS WANTED

פרויקט בוטיק על רכס הכרמל עם 55 דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם מרחב מחיה גדול והמון פרטיות בסטנדרט בנייה מוקפד ויוקרתי, כמו שרק פרויקט יוקרה יודע להציע. קבלו את כל הסיבות לשדרג היום

פורסם בתאריך: 24.2.21 19:56

אולי זה המבט המרהיב לכיוון המפרץ, אולי זו הסביבה הפסטורלית והרגועה,

אולי זה המיקום הנהדר בצמידות לשכונת רמת אלמוגי, אולי זה קצב הבנייה המתקדם – או אולי אלו כל הסיבות יחד, ההופכות לסיפור הצלחה ולפרויקט מבוקש בשכונה החדשה של חיפה.

חלומות גבעת זמר מבית שיכון ובינוי, פרויקט הדגל הנבנה בפסגת השכונה, מאפשר לכם להגשים את כל החלומות בבית אחד, הכולל עיצוב ייחודי, מפרט מושלם ומרפסת נוף מדהימה.

"מהרגע הראשון יצרנו כאן פרויקט שמבין את הראש של הדייר הפוטנציאלי", מציין שי נתיב, מנהל המכירות של הפרויקט, "מהמקום הזה יצאנו ותכננו פרויקט מושלם מכל הבחינות, כזה שיענה על כל החלומות והרצונות של המשפחה.

"מושלם במיקום – בסמוך לרמת אלמוגי, לסביוני דניה ולרוממה, על הציר האקדמי של חיפה – מהצד האחד האוניברסיטה, ומהצד השני, הטכניון, מרחק קצר מהגרנד קניון, ממרכז חורב ומנהרות הכרמל.

"מושלם בנוף – כדי להעצים את חוויית הנוף והטבע הירוק, מחכות לכם כאן מרפסות מרווחות עם מבט פתוח לכיוון הים והחורש הטבעי.

"מושלם בתכנון ובעיצוב – היום, כאשר רואים את קצב ההתקדמות של בניית בנייני הבוטיק היוקרתיים, כבר לא צריכים לדמיין. ניתן לראות את תכנון הדירות, גובה הבניינים והעובדה שהם ניצבים בראש הגבעה מול נוף מדהים, טובלים בירוק האינסופי של הכרמל".

כדי ליצור סינרגיה וחיבור מצוין בין הסביבה לבנייה, מתוכנן הפרויקט על פי כללי הבנייה הירוקה, כמו במרבית הפרויקטים של שיכון ובינוי נדל"ן ברחבי הארץ, זאת מתוך חשיבה על איכות הסביבה ועל חיסכון באחזקת הבית.

עכשיו, אתם מוזמנים לצאת אל הטבע והמרחבים של חלומות גבעת זמר ולהגיע לפגישה אישית, לטעימה קטנה של הנוף ולהיכרות עם פרויקט בוטיק נדיר ביופיו, המשתלב בטבעיות עם הסביבה. אל תפספסו את ההזדמנות לדירת ארבעה חדרים בבנייני הבוטיק, הכוללים שתי דירות בלבד בקומה ומגוון דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ודירות גג עם מרפסת ענקית. החל מ-1.89 מיליון שקלים.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חי-פה

    קניתי את הבית הכי יפה בפרויקט!!!
    פסח שמח וכשר לכל החיפאים ולכל עם ישראל!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר