הפיאצה של מלון "המושבה". קרדיט הדמיה: אורן אדריכלים
הפיאצה של מלון "המושבה". קרדיט הדמיה: אורן אדריכלים

יש למה לחכות: מלון "גני המושבה" היוקרתי צפוי להיפתח בקיץ הקרוב

חברת שתית, הבונה את המלון במושבה הגרמנית, מתחילה בשיווק השטחים המסחריים במקום. גולת הכותרת להשכרה: מסעדה הצופה לגנים הבהאים וממוקמת בסמוך לכניסה הראשית של המלון

פורסם בתאריך: 24.2.21 20:09

חברת שתית, הבונה את מלון "גני המושבה" בשדרות בן גוריון 50 במושבה הגרמנית מול הגנים הבהאים, מתחילה בימים אלה בשיווק השטחים המסחריים במקום. המלון והמרכז המסחרי, שנבנים בהשקעה של כ-120 מיליון שקלים ונמצאים בשלבי גמר צפויים להיפתח בתחילת אוגוסט השנה.

"גני המושבה" הוא מלון יוקרתי ובו כ-160 חדרים, חלקם סוויטות שפונות לים ולגנים הבהאים וחלקם חדרי בוטיק יוקרתיים. המלון תוכנן על ידי אורן אדריכלים בהובלת האדריכל גיא ארבל. במלון ייבנו גם ספא יוקרתי ומרכז כנסים.

השטחים המסחריים המוצעים בשלב זה לשיווק מיועדים למסחר ופנאי, כ-3000 מ"ר בסך הכל.

במתחם הביוטי באזור הספא מוצעים להשכרה שטחים של החל מ- 25 מ"ר. בפטיו הפתוח לכיוון המושבה הגרמנית, ובו שטחי מסחר ופנאי, המיועדים לחנות סיגרים / יינות / גלידריה/ פאב אירי ומסעדות מוצעים שטחים של החל מ-60 מ"ר. המתחם המסחרי כולל קומות מסחר הבנויות סביב פיאצה מרהיבה.

גולת הכותרת של השטחים המוצעים להשכרה היא מסעדה הצופה לגנים הבהאים וממוקמת בסמוך לכניסה הראשית של המלון, ומשכך תיהנה מהתנועה של הבאים בשערי המלון וכן מהתנועה ברחוב בן גוריון.

כמו כן, כולל המתחם חניון ציבורי רחב ידיים, הן לאורחי המלון ומרכז הכנסים והן ללקוחות המרכז המסחרי, ובו שטחים מגוונים בהתאמה אישית למכירה והשכרה לעסקים.

שלום שטרית, יזם ומבעלי חברת שתית: "המלון צפוי להיות מוכן הקיץ. רגע אחרי הקורונה אני צופה שתיירים יגדשו את העיר ונחווה שגשוג. מתחם הפנאי החדש שנבנה בצמוד למלון יאפשר ללקוחות, לתיירים ולבליינים ליהנות ממרכז פנאי ומסחר מתקדם, חדש וראשוני באזור, שיתרום גם הוא לכלכלת העיר ולרווחת התושבים".

בנוסף, נותרה להשכרה קומת משרדים בבניין "אופיסיטי", שבונה החברה במיקום האסטרטגי ביותר בצפון – מתחם הצ'ק פוסט, הממוקם ביציאה ממנהרות הכרמל ומרכזית המפרץ, בכניסה לכביש 22. בהיצע: משרדים בשטחים של 120-70 מ"ר ברמת גימור גבוהה. מדובר בבניין משרדים מודרני ומושקע, אליו צפויים לעבור רבים מהעסקים בחיפה ובצ'ק פוסט.

מתחם הצ'ק פוסט החדש מיועד להיות פארק עסקים, המשתרע על שטח 300 דונם וכ-200 אלף מ"ר בנוי ונתחם בין שדרות ההסתדרות ממזרח, היציאה המזרחית של מנהרות הכרמל ומסילת הרכבת מצפון.

 

"רגע אחרי הקורונה אני צופה שתיירים יגדשו את העיר ונחווה שגשוג. מתחם הפנאי החדש שנבנה בצמוד למלון יאפשר ללקוחות, לתיירים ולבליינים ליהנות ממרכז פנאי ומסחר מתקדם, חדש וראשוני באזור"

(שלום שטרית)


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איפה שיתוף ציבור? עיצוב הכיכר ממש לא מתאיןץם

    עיצוב הפיאצה נראה תלוש לחלוטין מזה של שאר המושבה. לדעתי טעות קשה יהיה צורם מאד.
    האם נעשה שיתוף ציבור לגבי השטח הזה שהוא ציבורי וליד הכניסה התחתונה לגני הבאהאים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר