ביליה יזמות
התחדשות עירונית זה אנחנו. קובי הרשקוביץ וערן ביליה, בעלי ביליה יזמות בע"מ. צילום: באדיבות ביליה יזמות

באים לחדש לכם

חברת הבנייה ביליה יזמות בע"מ בונה בימים אלה ארבעה מיזמי בוטיק בשכונות יוקרה מבוקשות בכרמל, כולם במתווה של הריסה ובנייה. לחברה, הפועלת בשנים האחרונות בתחום ההתחדשות העירונית, רקורד עשייה מוכח במספר פרויקטים על הרכס שכבר אוכלסו לשביעות רצונם המלאה של בעלי הדירות והרוכשים

פורסם בתאריך: 25.2.21 20:04

"מי שמבקש כיום לגור בדירה חדשה בכרמל הוותיק והשקט, ימצא את מבוקשו רק בפרויקטים של התחדשות עירונית, מכיוון שעל הרכס אין כיום קרקעות פנויות זמינות". את הדברים האלה אומר קובי הרשקוביץ, מבעלי חברת ביליה יזמות, הבונה בימים אלה מספר מיזמי בוטיק בכרמל, כולם במתווה של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה).

חברת ביליה יזמות בע"מ, בבעלותם של ערן ביליה וקובי הרשקוביץ, מורכבת מדור ההמשך של חברת הבנייה הוותיקה והאיכותית רוברט ביליה נכסים ובניין בע"מ, שבונה זה יותר מ-30 שנה מיזמי בוטיק בכרמל ובצפון.

בשנים האחרונות פועלת ביליה יזמות בתחום ההתחדשות העירונית, ויוזמת ומבצעת מיזמי הריסה ובנייה בשכונות יוקרה מבוקשות על הכרמל. לחברה יכולת מקצועית וניסיון ביצועי מוכחים בתחום הבנייה והיזמות. בכל הפרויקטים שלה, שמה החברה דגש על תכנון אדריכלי מוקפד ויוקרתי, על חומרי בנייה מתקדמים ועל מפרט טכני עשיר ואיכותי. צוותי החברה מפקחים באופן אישי על תהליך הבנייה ומלווים את הדיירים באופן צמוד משלב החתימה על החוזה ועד הכניסה לדירה החדשה ואף מעבר לכך. לכל הפרויקטים של ביליה יזמות ליווי בנקאי, המבטיח את כספם של בעלי הדירות והרוכשים.

בימים אלה מבצעת ביליה יזמות ארבעה פרויקטים של הריסה ובנייה בכרמל, הנמצאים בשלבי בנייה שונים, ברחובות ליטניס 4, ליטניס 11, ויתקין 1 ומוריה 26. תמהיל הדירות בפרויקטים הוא מגוון וכולל דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים בסטנדרט בנייה גבוה. המפרט הטכני העשיר של הדירות כולל מטבח קומפלט של החברות רגבה או סמל, מיזוג אוויר מיני מרכזי, ארונות אמבטיה, ריצוף גרניט פורצלן, זיגוג כפול בכל החלונות ועוד. כל הפרויקטים של ביליה יזמות נמצאים במיקומים מצוינים, בסמוך למרכזי מסחר ולמוקדי תרבות, בילוי, פנאי וקהילה ונגישים לצירי תנועה מרכזיים. בקרוב תחל ביליה יזמות בהקמת שני פרויקטים חדשים ברחוב רחל 21 וברחוב יותם 42.

רקורד העשייה המוכח של החברה בפרויקטים של הריסה ובנייה ניכר בחמישה בנייני בוטיק יוקרתיים שבנתה בכרמל ואוכלסו לשביעות רצונם המלאה של בעלי הדירות והרוכשים.

בכל הפרויקטים שלה, שמה החברה דגש על תכנון אדריכלי מוקפד ויוקרתי, על חומרי בנייה מתקדמים ועל מפרט טכני עשיר ואיכותי.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עליה בשער

    הגיע הזמן שהעירייה תקדם התחדשות ותתן לכולם להרוויח. שכונות החוף בחורף טובעות בשלוליות ובקיץ מתפוררות. העיר היחידה בעולם שככל שהשכונה קרובה לחוף ערך ורמת הנדלן יורד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר