נוף ים אינסופי מהפנטהאוז. "אלמוגי סלקטד"
נוף ים אינסופי מהפנטהאוז. "אלמוגי סלקטד". קרדיט הדמיה: ava studio

לגור מול הנוף המרהיב של הים

בפרויקט המדורגים היוקרתי "אלמוגי סלקטד" של חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ נותרו למכירה שלושה פנטהאוזים מרהיבים ושתי דירות ארבעה חדרים מפוארות, המבטיחים חוויית מגורים מיוחדת במינה

פורסם בתאריך: 24.2.21 20:18

בפינת חמד של רחוב יקינטון המבוקש והשקט בשכונת רמת אלמוגי בונה חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ את "אלמוגי סקלטד" – מתחם מדורגים ייחודי, המשתלב באופן מושלם עם החורש והנוף הפנורמי עוצר הנשימה של חיפה והמפרץ.

הפרויקט היוקרתי כולל 78 דירות בחמישה בניינים מדורגים מפוארים. לכל בניין חניון מקורה משלו, ולכל דייר שתי חניות פרטיות וכן מחסן בקומת הדירה. תמהיל הדירות בפרויקט הוא מגוון וכולל דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים מרהיבים. רוב הדירות בפרויקט כבר נמכרו, ונותרו למכירה שתי דירות ארבעה חדרים וארבעה פנטהאוזים דופלקס המשתרעים על הקומה והשישית של הבניין.

בתכנון הפנטהאוזים הושקעה מחשבה רבה תוך הקפדה יתרה על כל הפרטים, גדולים וקטנים. הקומה הראשונה של הפנטהאוז היא קומת המגורים, הכוללת את חדר השינה של ההורים עם שירותים ומקלחת צמודים, חדר אמבטיה מרכזי עם שירותים וכן סלון ענק עם יציאה למרפסת גדולה של כ-40 מ"ר, שממנה נשקף נוף הים עוצר הנשימה. הקומה השנייה של הפנטהאוז היא קומת המגורים הכוללת שני חדרים נוספים. דירות ארבעת החדרים כוללות מרפסת קדמית ביציאה מהסלון וכן גינה ביציאה מאחד החדרים.

כל הדירות בפרויקט צוידו במפרט פרימיום עשיר הכולל מערכת מיזוג אוויר מרכזית, מטבחי איכות, מערכת בית חכם, דלתות פנדור, תריסים חשמליים, זכוכיות כפולות, חיפויים, ריצוף של 100 על 100 ועוד.

יתרונו הגדול של הפרויקט הוא במיקומו המצוין. מצד אחד, בפינה אינטימית ברחוב שקט, ומצד שני, נגישות מקסימלית לצירים המובילים למרכז העניינים – לכרמל, לרוממה, לרמות רמז, לרמת אלון, לרמת גולדה, למרכז חורב, לבתי כנסת, למוסדות חינוך, פנאי ותרבות ועוד.

בחברת שגראווי מדווחים, כי הקורונה ואיתה ההסתגרות בבתים העלו את הביקוש לפנטהאוזים גדולים ומרווחים עם מרפסות ענק. על כך אומר אריה דיאמנט, מנהל המכירות של פרויקט "אלמוגי סלקטד": "אנשים מחפשים את המרחב, רוצים לצאת מהדירות הסגורות אל המרחבים הביתיים הפתוחים, המרפסת והגינה. היום, רוכשי הדירות רוצים להתאוורר בפיסת גינה או מרפסת ולא להיחנק בין ארבעה קירות. הפנטהאוזים היוקרתיים שלנו עונים בדיוק על הצורך הזה ואף מעבר לכך. אנחנו מציעים מגורים עם נוף למפרץ חיפה מול העיניים. אנו מציעים חוויית מגורים מיוחדת במינה לכל החיים".

פרויקט "אלמוגי סלקטד" נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, וכבר אפשר לבוא ולראות חלק מהדירות. צפי אכלוס – בתוך כשנה.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר