חיים ונושמים נדל"ן. צוות דונם משכנתאות. צילום: אולג בלייב
חיים ונושמים נדל"ן. צוות דונם משכנתאות. צילום: אולג בלייב

הדרך לדירה משלכם מתחילה בדונם פיננסים – משכנתאות ומימון

לפני שאתם מבצעים את הרכישה הגדולה של חייכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת וחשוב לקחת בחשבון. חברת "דונם פיננסים - משכנתאות ומימון" היא הכתובת שלכם. מקצועיות, יחס אישי וליווי צמוד שחוסכים לכם המון זמן והרבה כסף. ובינינו, זה כל מה שאתם צריכים

פורסם בתאריך: 24.2.21 20:24

תהליך רכישת דירה הוא אחד מהאירועים הכלכליים המשמעותיים והחשובים במהלך חיינו. מדובר בדרך כלל בנכס הגדול והיקר ביותר שנרכוש ורובנו נאלץ לקחת משכנתא כדי לממן אותו. אלא שאם בימים רגילים האתגר הוא לא פשוט, בתקופת הקורונה הוא הופך לקשה עוד יותר. אביב הייט, כלכלן ושמאי, יועץ נדל"ן ומשכנתאות ובעלי חברת "דונם", שאחת ממחלקותיה היא "דונם פיננסים – משכנתאות ומימון", בא לעשות לכם סדר בבלגן.

רגע לפני שצוללים פנימה, כמה מילים על משכנתא.

"כשאנשים שומעים את המילה 'משכנתא' הם לרוב נבהלים. הם מדמיינים כיצד הם משעבדים את עצמם לבנק, בטוחים שמדובר בחתונה קתולית ואוטומטית, מרגישים משקולת כבדה שצמודה להם לצוואר לכל החיים. אבל כמי שמעורה בעולם המשכנתאות, אני יכול לומר שמדובר בהלוואה נוחה עם ריבית נמוכה ובפרישת שנים ארוכה. משכנתא היא המינוף הטוב ביותר שאדם יכול לקבל בדרך להגשים את החלום בין אם לצורך אישי או להשקעה".

האם זה זמן טוב לקחת משכנתא?

"בהחלט. בזמן שיש מי שטוען שעולם הנדל"ן הוא בועה שתתפוצץ ושיש לקחת סיכונים מחושבים, בפועל אנחנו רואים שמחירי הדיור לא יורדים והגושפנקה לכך היא שזה לא קרה גם בתקופת הקורונה. בכל מה שקשור לעולם הנדל"ן תמיד שווה לקנות, וכל רגע נתון יהיה טוב יותר מאשר בעתיד. בתקופה זו על אחת כמה וכמה שהמשוואה הזו רלוונטית. הריביות בשפל שיא של כל הזמנים ואין זמן טוב יותר מלקפוץ על העגלה בין אם מדובר במשכנתא חדשה או במחזור משכנתא".

מדוע לפנות ליועץ משכנתאות עצמאי ולא להסתמך על הבנק?

"חשוב לדעת שבשורה התחתונה המטרה של פקיד הבנק היא למכור את המסלול היקר ביותר. גם אם אחרי משא ומתן והשוואה להצעות אחרות אותו פקיד יוריד מעט, זאת לאו דווקא תהיה ההצעה הנמוכה ביותר שהוא יכול לתת. הבנת עולם המשכנתאות זאת העבודה שלנו. במקום שהלקוח יתרוצץ בין הבנקים, יטורטר עם מסמכים שונים, ייבלע בתוך ים הביורוקרטיה ויבזבז ימי עבודה, זמן וכסף אנחנו עושים זאת במקומו. יש לנו ערוץ ישיר מול אותם פקידים ואנחנו נכנסים ב'דלת האחורית'. מה גם שבל נשכח, כי כחברה יש לנו את הכוח החזק ביותר והוא 'כוח הקנייה'. אם אני בא לבנק עם 20 תיקים מדי חודש, לבנק יהיה אינטרס ללכת לקראתי. הוא ירדוף אחריי וילחם עליי, מה שלא יקרה כשמדובר בלקוח בודד".

מה הערך המוסף שחברתכם מעניקה ללקוחות?

"כבעלים של החברה, שחי ונושם נדל"ן על כל גווניו, אני מגיע עם הבנה מלאה שמכירה לעומק את כל הצדדים של עולם הנדל"ן. עבור הלקוח אני גם הכלכלן, יועץ המשכנתאות, השמאי, המתווך והיזם. אני לא מכיר משרדים שנותנים יתרון עצום שכזה ותחת קורת גג אחת. אצלנו הלקוח קודם מרגיש בבית. הליווי הוא אישי ומקצועי ולא מסתיים ברגע שחתמנו על חוזה. מהרגע שהוא לקוח שלנו אנחנו ממשיכים לעבוד בשבילו גם שנים קדימה. אנחנו שקופים מול הלקוח, זמינים עבורו ונותנים לו את תחושת הביטחון שיש מי שנמצא בכל רגע נתון עם האצבע על הדופק".

 


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר