הפרויקט של סלע בינוי בשכונת אפקה בקרית ביאליק. צילום: באדיבות סלע בינוי
הפרויקט של סלע בינוי בשכונת אפקה בקרית ביאליק. צילום: באדיבות סלע בינוי

סלע בינוי זכתה במכרז נוסף בקרית ביאליק. תבנה בשכונת אפקה עוד כ-1200 דירות

הפרויקט החדש מתווסף ל-Sela B, פרויקט הדגל של החברה בשכונה. מדובר בקרקע הראשונה, זה כשש שנים, שמשווקת בקריות לשוק החופשי ולא במסגרת של מחיר למשתכן.

פורסם בתאריך: 24.2.21 20:43

חברת סלע בינוי זכתה במכרז נוסף בשכונת אפקה בקרית ביאליק וצפויה לשלם עבור הקרקע סכום כולל של כ-371 מיליון שקלים. החברה זכתה במרכז ביחד עם חברת צור טאוור בע"מ ובראל משכנות בע"מ. מדובר בקרקע הראשונה זה כשש שנים שמשווקת בקריות לשוק החופשי ולא במסגרת של מחיר למשתכן או תמורה מופחתת. הפרויקט – שיכלול כ-1214 דירות, כולן לשיווק בשוק החופשי – ייבנה על שמונה מגרשים בשטח של כ-72 דונם.

אחת המגמות הבולטות בתחום המגורים היא הביקוש ההולך וגדל למרקם מגורים המשלב מגורים, מסחר וחינוך במרחק הליכה אחד מהשני. בשכונת אפקה כבר פועלים בית הספר היסודי מיתרים, שמונה גני ילדים, שני מעונות יום ובית כנסת.

בנוסף, בימים אלה נבנה בשכונה מרכז מסחרי גדול, גם הוא של חברת הנדל"ן סלע בינוי. המרכז מוקם בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן, קרוב לכניסה הדרומית לשכונה. המרכז יכולל כ-9500 מ"ר של מסחר ותעסוקה בגובה של ארבע קומות מעל פני הקרקע, בהן שתי קומות מסחר, שירותי רפואה וקומות משרדים. אדריכל הפרויקט הוא גיא ארבל מחברת "אורן מ.א.ז. אדריכלים בע"מ".

בימים אלה עתידה להסתיים עבודת ההקמה של מחלף ביאליק צפון על כביש 22 לטובת חיבור לאפקה, שתהיה השכונה היחידה באזור שזוכה לכך. המחלף יוקם מול שדרות ח"ן בצור שלום על ידי חברת נתיבי ישראל. הקמתו של המחלף היא חלק בלתי נפרד מבניית שכונת אפקה והוא יהווה הכניסה הראשית לשכונה מכיוון כביש עוקף קריות.

לסלע בינוי פרויקט נוסף באפקה, פרויקט הדגל Sela B, הכולל שני מגדלים של 22 ו-24 קומות בלב השכונה, השוכנת בלב פארקים רחבי ידיים ושמורות טבע עוצרות נשימה.

מנהל שיווק בסלע בינוי, אוריאב וגנר: "אנו שמחים על הזכייה במכרז נוסף בשכונה. אנו מאמינים, כי קרית ביאליק בכלל ושכונת אפקה בפרט הן בין האזורים המתפתחים ביותר בצפון. העובדה שהשכונה כוללת במרחק הליכה קצר פארקים, גני ילדים, בית ספר, בית כנסת ומרכז מסחרי ענק, ללא צורך להניע את הרכב, היא יתרון משמעותי שחודד בתקופת הקורונה, שבה גברה חשיבותו של המרחב הביתי".

חברת סלע בינוי בונה אלפי יחידות דיור בפרישה ארצית. הודות לניסיון העשיר שצברה בשני העשורים האחרונים, מצליחה סלע בינוי לשמור על חדשנות, מקצועיות ורוח יזמית וחדשנית, שמתורגמות בשטח לפרויקטים פורצי דרך ולבנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברמות גבוהות של ביצוע ועיצוב.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מפעוטון ועד בית קברות

    הכל בתוך השכונה.
    לא צריך לצאת אף פעם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר