יותם 41
אין קירות משותפים בין הדירות. הפרויקט ביותם 41. קרדיט: הדמיה באדיבות כרמל מגורים

כרמל מגורים: הופכים חלומות לבתים

קבוצת כרמל מגורים בע"מ יוזמת, מתכננת ויוצרת על רכס הכרמל סביבות מגורים איכותיות ויוקרתיות, המעניקות לרוכשים ערך מוסף אמיתי. החברה מעניקה ללקוחותיה שירות קשוב, ליווי צמוד וטיפול פרטני

פורסם בתאריך: 25.2.21 11:54

קבוצת כרמל מגורים בע"מ, הפועלת בתחום הבנייה למגורים על רכס הכרמל בקטגוריית תמ"א 38, בונה בימים אלה שורה של פרויקטים יוקרתיים, הנמצאים בשלבים שונים של תכנון או בנייה.

רחוב הביכורים 22

במיקום מושלם, פסטורלי ושקט במרחק הליכה ממרכז הכרמל, ברחוב הביכורים 22, בונה החברה בניין בוטיק, הכולל 16 דירות בסטנדרט גבוה. לכל דירה מרפסת גדולה, מחסן בקומה ושתי חניות. המפרט הטכני העשיר של הדירות כולל ריצוף של 100 על 100, זגוגיות כפולות בחלונות, מיזוג אוויר מרכזי, מטבחים קומפלט, ארונות אמבטיה ועוד. הודות לטופוגרפיה הייחודית של הרחוב, ייהנו דייריו מנוף פתוח לכיוון מערב, המאפשר תצפית פתוחה עד לקו הים. בפרויקט נותרה למכירה דירת גן של חמישה חדרים. צפי אכלוס: באפריל הקרוב. התכנון בוצע על ידי האדריכל פרופ' גבי שוורץ.

רחוב יותם 41

ברחוב יותם בונה כרמל מגורים פרויקט בוטיק, הכולל 17 דירות בלבד ומציע שילוב מושלם של טבע עירוני מרהיב, ואדיות פתוחים וחיי עיר תוססים. ההשראה העיצובית שעומדת מאחורי הפרויקט היא צורתו של עלה התלתן, ולכן, הזווית בין אגפי הבניין השונים מאפשרת לכם ליהנות ממבט מיטבי לנוף הפתוח, ניצול מקסימלי של כיווני האוויר ופרטיות מלאה ללא קירות משותפים בין דירות. תמהיל הדירות בפרויקט הוא מגוון וכולל דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. לכל דירה חנייה, מחסן בקומה ומרפסת. למרות שהפרויקט יצא לשיווק רק לאחרונה, רוב הדירות כבר נחטפו ונותרו ארבע בלבד.

 פרויקטים יוקרתיים של החברה שכבר אוכלסו הם ברחוב חנה 10, בשדרות הנשיא 99, בשדרות הנשיא 64 וברחוב חורב 39. הפרויקט בשדרות הנשיא 99 הוא פאר היצירה של ממש. הוא משלב סביבת מגורים חדשנית וייחודית במיקום מושלם עם ארכיטקטורה ייחודית, נוף הכרמל והים האינסופי, מעליות שקופות ומרפסות מרהיבות. כדאי לבוא לראות.

כל הפרויקטים של כרמל מגורים זוכים לליווי בנקאי צמוד.

ברחוב יותם בונה כרמל מגורים פרויקט בוטיק, הכולל 17 דירות בלבד ומציע שילוב מושלם של טבע עירוני מרהיב, ואדיות פתוחים וחיי עיר תוססים. ההשראה העיצובית שעומדת מאחורי הפרויקט היא צורתו של עלה התלתן.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר