דלתות תבור
לדלתות הפנים והמשקופים תפקיד מרכזי בעיצוב וריהוט הבית. דלתות תבור. קרדיט צילום: באדיבות דלתות תבור

פותחים דלת לחוויית מגורים

פורסם בתאריך: 25.2.21 12:11

הדלתות של היום הן כבר מזמן לא הדלתות של פעם. אם פעם הן היו רק פריט פונקציונאלי לצורך הפרדה בין חדרי הבית, הרי שכיום, בנוסף לתפקידן החשוב, הן פריט עיצובי לכל דבר ועניין.

באזור התעשייה אלון תבור שוכן מפעל "דלתות תבור", מפעל חדשני ומתקדם לייצור דלתות פנים ומשקופים ללקוחות הפרטיים, אדריכלים, מעצבי פנים, משווקים מורשים, קבלנים ויזמים. במכונות הייצור של המפעל מיוצרים מדי יום מיטב החידושים העולמיים האחרונים בתחום דלתות הפנים והמשקופים במגוון עשיר של דגמים, צבעים, עיצובים וגימורים.

המפעל משתרע על שטח בנוי של כ-4000 מ"ר. היקף ההשקעה בהקמתו, הכולל מיכון ברמה המתקדמת ביותר ומחסן לוגיסטי אוטומטי, נאמדת בכ-70 מיליון שקלים. בימים אלה בונה החברה, בצמוד למפעל הקיים, תוספת של כ-4000 מ"ר עבור מפעל ייעודי לייצור משקופים.

כחלק מהתפיסה, כי לדלתות הפנים והמשקופים תפקיד מרכזי בעיצוב וריהוט הבית, מקפידים ב"דלתות תבור" הקפדה יתרה על כל פרט ופרט, עיצובי ופונקציונאלי, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, הנרכשים מספקים בחו"ל מובילים בתחומם. בעזרת המיכון המתקדם, "דלתות תבור" מייצרת את הדלתות והמשקופים ברמה גבוהה של איכות ודיוק תוך עמידה בזמני האספקה שנקבעו. תהליך הייצור כולו מפוקח ועומד בתקני איכות ובטיחות מחמירים ומחייבים הכוללים תו תקן ישראלי למוצרים ואישור ניהול איכות ISO 9001.

היצע הדלתות של "דלתות תבור" הוא מגוון, והן מיוצרות בגדלים סטנדרטיים וכמו כן בהתאמה לדרישות הלקוח. המשקופים עשויים פולימרים ייחודיים, המבטיחים עמידות מוחלטת מנזקי מים ומזיקי עץ. הדלתות מוגנות מנזקי מים ורטיבות בשבעת הסנטימטרים התחתונים שלהן.

בעלי החברה, אבי גרודר ורותם אלבג, הם בעלי ידע ניהולי רב, ניסיון מצטבר בתחום והיכרות רחבה עם צורכי השוק.

רותם אלבז, מבעלי החברה, מסביר: "ייחודה של החברה הוא בגמישות תהליך הייצור למרות היותו מתועש. הגמישות מאפשרת ייצור דלתות ועיצובן על פי דרישות הלקוח. בנוסף, אנו מקפידים על איכותם ומקצועיותם של השותפים העסקיים שלנו, המפיצים והמתקינים המורשים של 'דלתות תבור', הפרושים ברחבי הארץ".

סמנכ"ל השיווק והמכירות עופר גרודר: "החברה רואה את עצמה כחברת בוטיק. קו המחשבה המנחה אותנו הוא לאפשר ללקוח להיות שותף במימוש רצונו העיצובי באמצעות המוצרים הייחודיים שלנו, הכוללים גם דלתות קו 0 ודלתות כיס. כמפעל מוביל בשוק דלתות הפנים בישראל, עם מגוון רחב של פתרונות לכל הערוצים, נמשיך לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו תוך הקפדה על איכות מעולה. אנחנו נערכים בתפיסה ובכוונה להתאים את עצמנו לשוק המשתנה ומסתכלים קדימה כיצד ייראה שוק הדלתות בעתיד".

מפעל החברה מצויד במיכון וטכנולוגיה מתקדמים, כשכל המוצרים עוברים בטרם שיווקם תהליך בקרת איכות קפדני, העומד בתקנים המחמירים ביותר


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר