עשת סורין
הדמיה באדיבות עשת סורין

בונים לכם יוקרה בפריים לוקיישן

מאז תחילת עידן התמ"א בנתה קבוצת עשת סורין כ-10 פרויקטים מרהיבים של התחדשות עירונית. בשניים מהם נותרו למכירה פנטהאוז ודירת ארבעה חדרים במפרט עשיר. הבונוס: פנטהאוז עם ארבעה כיווני נוף כולל הים המרהיב

פורסם בתאריך: 25.2.21 12:18

קבוצת עשת סורין, המתמחה בייזום של פרויקטים מסוג תמ"א 38 באזורים הכי מבוקשים בכרמל וזכתה במקומות הראשונים במדד להתחדשות עירונית, השלימה בתוך עשור, מתחילת עידן התמ"א, כ-10 פרויקטים. בפרויקטים אלה נותרו למכירה שתי דירות למסירה מיידית.

מוריה 14א'

בפרויקט זה נותר למסירה מיידית פנטהאוז בקומות החמישית והשישית עם מרפסות ענק בשטח של 73 מ"ר, שתי חניות ומעלית בכל קומה. הפנטהאוז משקיף לארבעה כיווני נוף – לנוף הים עוצר הנשימה ולנוף הוואדיות המוריקים. הפרויקט ממוקם בפריים לוקיישן, במרחק הליכה מהאודיטוריום, מבתי הקפה ומהפאבים ונגיש מאוד לתחבורה הציבורית.

 

יערות 23

נותרה למכירה ומסירה מיידית דירת ארבעה חדרים בשטח של 117 מ"ר בקומת הכניסה. לדירה מרפסת של 17 מ"ר וחנייה פרטית. הפרויקט ממוקם ברחוב שקט ופסטורלי בגבעת דאונס, במרחק הליכה מהמרכז המסחרי השכונתי.

שכונת שמבור

במהלך השנה הקרובה ייצאו לבנייה שני פרויקטים נוספים של הקבוצה באזורי פריים לוקיישן בשכונת שמבור היוקרתית והמבוקשת, שניהם כיום עם היתר בתנאים.

ברחוב ירקון 30 יתבצע פרויקט של הריסה ובנייה. הפרויקט יציע 13 דירות במפרט עשיר עם חניות פרטיות ומעלית. בין הדירות – שתי דירות גן ופנטהאוז חד קומתי, מהם נשקף נוף הים והעיר המרהיב. רחוב ירקון הוא רחוב שקט ואינטימי מהיפים בחיפה.

ברחוב מרגלית 54 יתבצע פרויקט חיזוק. מדובר בבניין הממוקם בצד הוואדי של הרחוב, כשכל הדירות בו פונות מערבה לנוף הוואדי הירוק והים הכחול. בין הדירות שתי דירות גן ופנטהאוז יחיד בקומה עם מרפסות גדולות. בבניין 11 דירות בלבד עם מפרט עשיר.

 


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר