ארז בנקר ושרון אשל
ארז בנקר ושרון אשל. קרדיט צילום: ארז בנקר - ברק בנקר, שרון אשל - צילום עצמי

"אנחנו עוסקים בנדל"ן אבל האנשים הם העסק שלנו"

הלקוחות של אנגלו סכסון חיפה זוכים ביחס אישי, שירות מקצועי וליווי צמוד בכל שלבי העסקה מתחילתה ועד סופה ואף מעבר לכך. המוטו של הסניף הוא "הלקוח הוא לפני הכל", לכן, לא אחת הקשר שנוצר בין הצוות המקצועי ללקוחות הופך להיות קשר חברי של שנים. יעידו על כך מאות הלקוחות שיודעים תמיד לאן כדאי לחזור

פורסם בתאריך: 25.2.21 12:27

את שרון אשל וארז בנקר, הזכיינים של אחד משני הסניפים של אנגלו סכסון בחיפה, תתקשו למצוא במשרד. השניים, מעבר להיותם מנהלי הסניף, הם אנשי שטח חרוצים, שחורשים את חיפה לאורכה ולרוחבה ומכירים כל סמטה ופינה בעיר.

לאנגלו סכסון הצטרפו אשל ובנקר לפני כשנתיים, אבל גם לפני כן, במשך עשור, היו שותפים עסקיים בתחום שיווק הנדל"ן, ואת הידע והניסיון הרב שצברו הביאו איתם לאנגלו סכסון חיפה. לצידם עובדים ארבעה סוכני נדל"ן נוספים, כולם מומחים ואנשי שטח שמכירים את העיר על בוריה ועובדים על פי אזור מוגדר.

מאגר הדירות של אנגלו סכסון חיפה הוא ענק, וכולל מבחר דירות לקהלי יעד רחבים בטווח מחירים של החל מ-400 אלף שקלים ועד 5 מיליון שקלים, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו.

לכל אחד מאנשי הצוות של אנגלו סכסון חיפה יש תפקיד ברור ומוגדר בהתאם למחלקות הסניף: מחלקה המשווקת פרויקטים חדשים על רכס הכרמל, מחלקת השכרות, מחלקה לשיווק דירות יד שנייה ומחלקה למשקיעים ומשפרי דיור.

בימים אלה משווקת אנגלו סכסון חיפה שני פרויקטים יוקרתיים בעיר. אחד מהם הוא פרויקט "אחוזה מול הים" במיקום מצוין ברחוב שכטר – בניין בוטיק היושב על צלע ההר מול הנוף הפתוח. תמהיל הדירות המוצע למכירה הוא מגוון וכולל דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים בגדלים שונים עם מרפסת לנוף הים המרהיב והאינסופי וכן פנטהאוזים מרשימים ביותר ודירת גן מיוחדת במינה עם בריכה חלומית. המחירים – החל מ-1.99 מיליון שקלים.

פרויקט יוקרתי נוסף המשווק בימים אלה על ידי אנגלו סכסון חיפה נבנה באחד המיקומים הנחשקים על רכס הכרמל, ברחוב שושנת הכרמל. בפרויקט זה מוצעות דירות גדולות ומרווחות של חמישה חדרים עם מרפסת מפנקת, שממנה נשקף נוף מרהיב של ים כחול וחורש טבעי ירוק. עוד בפרויקט – מיני פנטהאוז מפואר עם מרפסת ענקית של 107 מ"ר. לכל דירה בפרויקט מחסן וחנייה מקורה והוא נגיש מאוד לכל מרכזי המסחר ומוקדי הפנאי, התרבות והקהילה וכן לצירי תנועה מרכזיים.

לקוחות אנגלו סכסון חיפה נהנים משירות מקצועי, יחס אישי וליווי צמוד. "הלקוח הוא לפני הכל", אומר ארז בנקר, מזכייני הסניף, "הקשר שנוצר בינינו לבין הלקוח הוא לא רק קשר עסקי. הוא הרבה מעבר לכך. הוא קשר חברי שנמשך גם אחרי העסקה. כתוצאה מכך, יש לנו הרבה לקוחות חוזרים, הורים של לקוחות, ילדים של לקוחות, חברים ומשקיעים שביצעו אצלנו עסקאות וחוזרים. הלקוח הוא השגריר שלנו, כרטיס הביקור שלנו. היום, בעידן הרשתות החברתיות, השם של העסק הוא הדבר החשוב ביותר, אין לו מחיר".

באנגלו סכסון חיפה עובדים אך ורק עם נכסים בבלעדיות, ועל כך אומר בנקר: "זו הדרך שמאפשרת לתת לנו שירות מושלם. בלעדיות טובה ללקוח, כי ברגע שיש בלעדיות, השירות הוא לא מתפשר והפעולות שאנחנו עושים בנכס הן מגוונות ורבות. אנחנו לא חוסכים בשום אמצעי. הלקוח נתן לנו קרדיט, הוא מאמין בנו. בכלל, אנחנו לא מאמינים בעבודה 'על הדרך'. מכירת דירה היא דבר מורכב, היא דורשת השקעה והרבה פעולות שיווק, ואנחנו לא חוסכים באמצעים. הסיסמה של אנגלו סכסון היא 'אנחנו עוסקים בנדל"ן אבל האנשים הם העסק שלנו', ולאורו של המוטו הזה אנחנו פועלים".


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר