אהוד 17
נמכר ואוכלס. אהוד 17 הדמיה: אדריכל אלי ניסן

מורג נכסים: חדשנות ומצוינות בשיווק נדל"ן

המקצועיות, היחס האישי ללקוח, הליווי הצמוד, הידע הרב, הניסיון העשיר, הוותק, החשיבה היצירתית, האמצעים הטכנולוגיים ועבודה ממוקדת ונחושה – כל אלה הופכים את מורג נכסים לפנינה של ממש בשוק הנדל"ן החיפאי

פורסם בתאריך: 25.2.21 12:35

אל המשרד שבבעלותו בחיפה, מורג נכסים, הביא איתו עידו מורג ידע רב ושק גדול של כלים מקצועיים. בצבא שירת ביחידת דובדבן, הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים, עבר קורסים והכשרות בנושאים של ניהול פרויקטים בבנייה והתחדשות עירונית בטכניון, ובמקביל ללימודיו עבד באבטחת אישים.

לצידו, במורג נכסים, עובד צוות של חמישה אנשי נדל"ן ותיקים, עתירי ידע וניסיון, הפרושים בכל רחבי חיפה, ועל כך אומר מורג: "הצוות שלנו הוא בעל רזומה עשיר בתחום הנדל"ן. אנחנו לא אנשי מכירות, אנחנו אנשי נדל"ן שעוסקים בעשייה בלבד, מומחים ומקצועיים בתחומנו".

הידע הרב של מורג בתחום הנדל"ן על כל היבטיו מביא אליו לא פעם קבלנים ויזמים שמתייעצים איתו בקשר לפרויקט זה או אחר. "ללקוחות חשובים ביטחון וודאות, ואת זה אנחנו יודעים להעניק להם, והרבה. אספר לך סיפור על לקוח שהתעניין בדירה, אך היה מוטרד מהעובדה שאולי תהיה בנייה מאחורי הבניין שבו יתגורר. ישבתי איתו יותר משעה וחצי, פרשתי בפניו את כל התוכניות שקיבלתי מהעירייה, והסברתי לו למה זה לא יקום ולא יהיה, ובסופו של דבר הוא קנה את הדירה. אלה הכלים המקצועיים שלנו, זה רק חלק קטן מהערך המוסף שאנחנו מעניקים ללקוחות המשרד".

מורג מוסיף: "יש לנו כוח שיווקי. אנחנו משקיעים בו הרבה משאבים ומגיעים לערוצים רבים. אנחנו עובדים בסגנון חדשני עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות מול חברות הפרסום הכי גדולות ומשקיעים כסף רב, כדי להגיע לחשיפות של עשרות אלפי אנשים בשבוע.

במורג נכסים, אחד ממשרדי שיווק הנדל"ן הוותיקים בחיפה, עוסקים בשיווק פרויקטים חדשים, דירות יד שנייה ודירות להשקעה בטווחי מחיר של החל מ-700 אלף שקלים לדירה ועד 10 מיליון שקלים לפנטהאוז באזור יוקרה. בימים אלה משווקת החברה שישה פרויקטים בחיפה, בעיקר של התחדשות עירונית, על רכס הכרמל ובנווה שאנן. בפרויקטים אלה מוצעות למכירה דירות בטווח מחירים של החל מ-1.8 מיליון שקלים לדירה בנווה שאנן ועד 6 מיליון שקלים לפנטהאוז בכרמל. הדירות מתאימות למשפרי דיור, שרוצים לעבור לגור בדירות חדשות באזורים הכי יוקרתיים בעיר.

בנוסף, עוסקת מורג נכסים גם בייזום נדל"ן ואחראית על פרויקטים רבים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי, אותם יזמה ביחד עם בעלי הדירות והיזמים. "המתגוררים בבניינים ישנים ורעועים מוזמנים לפנות אלינו", אומר מורג, "אנחנו נבדוק עבורם את ההיתכנות של הפרויקט. אנחנו אחראים על פרויקטים רבים של התחדשות עירונית -מהשלב הראשוני של קשר עם הדיירים והייזום, דרך שלב קידום התוכניות בעירייה, החבירה ליזמים ושיווקו של הפרויקט".

רבים מלקוחותיה של מורג נכסים הם לקוחות נאמנים שהולכים יד ביד עם החברה שנים רבות. מורג: "יש לקוחות שאנחנו מלווים אותם כבר שנים רבות במכירה של דירותיהם, לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב, ומביאים איתם גם חברים ובני משפחה".

המקצועיות, היחס האישי ללקוח, הליווי הצמוד, הידע הרב, הניסיון העשיר, הוותק בתחום, החשיבה היצירתית, האמצעים הטכנולוגיים ועבודה ממוקדת ונחושה – כל אלה הופכים את מורג נכסים ללא עוד משרד תיווך, אלא להרבה יותר. "בסופו של דבר", אומר מורג, "אנחנו נבחנים במבחן התוצאה, והתוצאות שלנו מדברות בעד עצמן".

אהוד 5

בשיווק. אהוד 5. הדמיה: אדריכל תמיר לזר

 

 


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר