אולימפיה - כפיר
הדירה לדוגמה במגדלי אולימפיה. קרדיט צילום: לירון אפוטה

משקיעים במגדלים בקריות ומקבלים החזר כספי

קבוצת כפיר, הבונה את פרויקט OLYMPIA TOWER - מגדלי הספורט של קרית ים, מציעה דירות במחיר אטרקטיבי של החל מ-1.19 מיליון שקלים ומבצע משתלם במיוחד

פורסם בתאריך: 26.2.21 14:01

קבוצת כפיר, הבונה את פרויקט OLYMPIA TOWER – מגדלי הספורט של קרית ים, יצאה במבצע, במסגרתו דירה חדשה נמכרת ב-1.19 מיליון שקלים בלבד, ובנוסף, לאחר מסירתה מקבלים הרוכשים החזר כספי של 3000 שקלים בחודש ב-12 צ'קים. המבצע תקף ל-20 דירות בלבד.

הפרויקט ממוקם בלב שכונת גלי ים החדשה, קילומטר וחצי מחוף הים וצמוד לקרית מוצקין. הוא כולל ארבעה בניינים חדשים ומרהיבים, המשלבים בתוכם סטנדרט מגורים מרשים ביותר. כ-75 אחוז מהדירות כבר נמכרו, ולפרויקט ליווי בנקאי, אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו. הדיירים בפרויקט ייהנו מחדר כושר, מחסן בקומה, מיקום מעולה, חנייה כפולה לקומות הגבוהות, מרפסת שמש, ג'מבורי מאובזר, נגישות מרבית לתחבורה ציבורית ונוף מדהים של הים. בנוסף, הרוכשים זכאים לפגישת עיצוב פנים ראשונית במתנה עם צוות הסטודיו לעיצוב "נועם דיזיין", שאף עיצב את הדירה לדוגמה במגדל. בניית הפרויקט בעיצומה.

ב-OLYMPIA TOWERS מוצעות למכירה דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם מרפסת. בפרויקט יוקמו ארבעה בניינים, בהם שני מגדלים של 25 קומות ושני בניינים של 10 קומות.

מקבוצת כפיר נמסר, כי לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים, כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתיתן אפשרות לקשר עם התושב בשגרה ובחירום. כל אלה יוצרים בטחון, הגנה וחוויית מגורים מושלמת.

הפרויקט עוצב על ידי משרד האדריכלים אלף-בית בראשות האדריכל זהר אלטמן, שמשרדו מופקד על תכנון השכונה כולה.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר